כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום בוטוקס .
השווה בין הדילים החמים בשוק וחסוך בין 60%-35% בעלות טיפול בוטוקס !

 
 

הרפואה לעזרת מזיעי היתר

חשיבותו של מנגנון ההזעה מנגנון ההזעה בגוף האדם רבה: הוא המווסת את טמפרטורת הגוף ומצנן אותו. עם הזיעה יוצאים מן הגוף חומרי פסולת וכן הוא משמש כמפיץ ריח- מרכיב חשוב בתהליך החיזור. חשוב להזיע, אך הזעת יתר, בעיקר באזורים כמו כפות הידיים או הרגליים עלולה להיות מביכה ולא נעימה. כאשר זה המצב- יש לנקוט באמצעים....
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לבוטוקס והזרקות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
לעיתים הפתרון יכול להיות שינויים בתזונה- לפי הרפואה הסינית מתחלקים המאכלים ל"חמים" (מאכלים חריפים למשל)- מהם צריכים מזיעי היתר להימנע, ו"קרים" (ירקות ירוקים למשל)- שיש להרבות באכילתם אם מזיעים בצורה מוגברת. גם תבלינים מסוימים, למשל, גורמים להזעת יתר ויש להימנע מהם.
 
אפשר להשתמש בקרמים מקומיים המונעים את ההזעה אפילו עד כמה ימים, אך אלה יעילותם מוגבלת והם יכולים לגרום לגירויים בעור. גם הנטורופאטיה מציעה פתרונות שונים למזיעי היתר: חליטות שונות אשר יכולות להפחית את ההזעה.  הרפלקסולוגיה מכירה נקודות מסוימות בגוף אשר לחיצה עליהן מפחיתה את ההזעה. אולם אם כל אלה לא מספיקים- אפשר לפנות לעזרת הרפואה. גם היא מציעה כמה פתרונות משלה להזעת יתר:
 
הזרקת בוטוקס : הבוטוקס, המופק מן הרעלן בוטולינום טוקסין, משמש בעיקר בתעשיית הקוסמטיקה. הוא מוזרק אל קמטי הפנים והצוואר וממלא אותם. הזרקת רעלן הבוטולניום לאזור ההזעה המוגברת משתקת את השריר האחראי לכיווץ בלוטות הזיעה. בעקבות כך מפסיקה ההזעה באזור זה לתקופה של 9 חודשים עד שנה. זהו טיפול הנחשב בטוח, ואינו מצריך אשפוז או הרדמה. בשנים האחרונות זהו איפול מוביל. הבוטוקס יעיל מאד למניעת הזעה בבית השחי בעיקר. חסרונו הוא במחירו- הוא נחשב יקר והשפעתו זמנית כאמור. טיפול הבוטוקס אינו מומלץ לילדים, לנשים בהריון ולנשים מיניקות.
 
מכשיר הדריוניק: מכשיר הדריוניק הוא מכשיר חשמלי הפועל על סוללות. הוא יוצר זרם נמוך כשכבת בידוד חשמלית על העור, המונעת הפרשת זיעה באזור המטופל. זהו מכשיר לטיפול ביתי. הטיפול בו נערך בטיפולים של 20 דקות בכל פעם, בתדירות המשתנה לפי חומרת הבעיה. השפעת הטיפול נמשכת כ-6 שבועות, והוא יעיל בעיקר בטיפול בהזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. חסרונותיו הם שניים: הוא דורש התמדה והשקעה של זמן, ואצל חלק קטן מן המטופלים יעילותו מוגבלת.
 
ניתוח סימפטקטומיה אנדוסקופית  ( ETS): זהו ניתוח היעיל לטיפול בהסמקה ובהזעת יתר, בעיקר בבית השחי בכפות הידיים. הוא נערך בהרדמה כללית. הרופא מחדיר מצלמה ומכשירי ניתוח זעירים אל בית השחי או אל קדמת בית החזה. הוא מנתק את העצב האחראי לבלוטות הזעה באותו אזור. פעולה זו מפסיקה את ההזעה לחלוטין. זהו ניתוח קל יחסית, והוא כרוך באשפוז של יום ולילה והחלמה של שבוע בערך. אצל חלק מהמנותחים הוא יכול לגרום לאי נוחות מחמת יובש מוחלט בכפות הידיים, וכן קיימת שכיחות נמוכה של סיבוכים- בעיקר דימומים.
 
אם אתה סובל מהזעת יתר, והיא מפריעה לך מאד- יש לפניך מגוון אפשרויות לשנות את המצב- זמנית או באופן קבוע. הזעת יתר יכולה ליצור בעיה חברתית ותקשורתית, ופוגעת לעיתים באיכות החיים בצורה משמעותית. בדוק את כל האפשרויות, השווה נתונים ומחירים, ומצא את הדרך שלך לפתרון הבעיה. כך תשפר את איכות החיים שלך משמעותית.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.