כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח משכנתא. ו
חסוך עשרות אלפי שקלים בהחזרי ביטוח משכנתא !

 
 

המדריך לביטוח משכנתא

החלטתם לרכוש דירה, פניתם אל הבנק כדי לקבל מהם משכנתא, הם הסכימו להעניק לכם, אך אמרו שעליכם לעשות בנוסף גם ביטוח משכנתא . לפני שאתם ממהרים לחתום עליו כדאי שתקראו את סעיפיו ותבררו, האם יש בטוח משכנתאות טוב יותר, זול יותר, ובכלל כדאי שתלמדו מה זה  ביטוח משכנתאות, על מנת שתדעו על מה אתם חותמים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח משכנתא
הוסף הערות
הוסף הערות
 
איך נהנה מפתיחת שוק ביטוח המשכנתאות
 
להבדיל משנים עברו, בהן הבנקים חייבו אותנו לחתום על  ביטוח למשכנתא בעת החתימה על המשכנתא עצמה, הרי שכיום אנו יכולים ליהנות, מפתיחתו של ענף ביטוח משכנתאות לתחרות, ואנו יכולים לבחור בעצמנו היכן לחתום על ביטוח זה, בלי שנרגיש מחויבים לבנק, אלא רק לטובתינו האישית.
ביטוח משכנתאות זהו ביטוח הכולל ביטוח חיים, המאפשר לאלמן או לאלמנה, ליהנות מכספי הבן זוג או הבת הזוג  שהלכו לעולמם, בנוסף לביטוח הכולל ביטוח מבנה, לכל נזק שנגרם לנכס שלנו. ביטוח זה מהווה ערובה שלנו למשכנתא אשר נלקחה מן הבנק. זו הסיבה שהבנק ניצל במשך שנים את האופציה להעלות את מחיר הביטוח באופן שיהיה מותאם לסכום ההלוואה אשר לקחנו ממנו, מה שאומר שנאלצנו לשלם הרבה יותר עבור ביטוח משכנתא מאשר מה שהיה אמורים לשלם.
 
פתיחת השוק לתחרות מאפשרת לנו, הלקוחות, ליהנות מחסכון של אלפי שקלים, תנאים טובים יותר, במחירים נמוכים יותר ללא התחייבות לבנק בו לקחנו את המשכנתא. הרווח שלנו מעשיית ביטוח למשכנתא דרך חברת ביטוח מתחיל בכך שאנו יכולים להימנע מכפילויות בביטוח, שכן לא יהיה לנו צורך לעשות ביטוח חיים או ביטוח מבנה אם נעשה אותם תחת ביטוח משכנתא . בנוסף ביטוח חיים דרך חברת ביטוח הוא פרסונאלי, לפי מאפיינים ונתונים אישיים, זאת בזמן שביטוח חיים שנעשה בבנק מגדיר את כל הלקוחות כקבוצה אחת.
 
בשתי האופציות  של עשיית  ביטוח משכנתא, הן דרך הבנק והן דרך חברת הביטוח, נזכה לקבל ביטוח נכס לפי תנאים דומים, ביטוח לפי 600-1000 דולר למטר מרובע, הביטוח יהיה על סמך בניית הנכס ולא על סמך שוויו בשוק, אך אצל הבנק תהיה תוספת אשר תייקר את ביטוח למשכנתא אשר לקחנו והיא, שביטוח הנכס יהיה על פי גובה ההלוואה שלקחנו מן הבנק, גם במידה ומדובר בדירה ישנה.
 
 
 
 
 
כיצד בוחרים חברת ביטוח לעשיית ביטוח משכנתא
 
כאשר אנו בוחרים בחברת ביטוח לשם עשיית ביטוח משכנתא אצלה, חשוב לברר באלו תנאים בחלק שנמצא תחת ביטוח החיים לוקחת חברת הביטוח את המשכנתא עליה בלי לחייב את המבוטח או את בן זוגו. האם נעשה הדבר במקרה של נכות, מחלה, או פטירה של בעל הביטוח.
בנוסף חשוב לבדוק, מה אחוז אובדן כושר עבודה אשר ממנו ואילך נקבל את כספי הביטוח, באילו תנאים מוחזר הכסף אל יורשי הנכס, במידה ונשאר כסף בביטוח אחרי פטירת בעל הביטוח, ומה קורה במידה ואין ביכולתם להחזיר את המשכנתא.
במידה והחלטנו לחתום על ביטוח משכנתא באופן פרטי, יש לעדכן בכך את הבנק, על מנת שיהיה מודע לכך ולא תהיינה כפילויות בפוליסות הן מצידו והן מצד חברת הביטוח . אחרי שתעדכנו את הבנק בכך פוליסת הביטוח שלכם תהפוך לערובה עבור הבנק על המשכנתא אותה לקחתם מן הבנק.
ביטוח משכנתא יכול להקל רבות מבחינה כלכלית הן בטווח הרחוק והן בטווח הקצר. במידה ומנצלים בצורה נכונה את התחרות בשוק ואת האופציה לעשות ביטוח משכנתאות  לא דרך הבנק, ניתן לגלות שהתנאים טובים יותר, זולים יותר ובעיקר נוחים יותר לתשלום. כך נוכל להקל על עצמנו כלכלית ובעיקר לישון בשקט בידיעה שיש לנו ביטוח למשכנתא ויש מה שישמור עלינו במקרה ולא נוכל לשלם אותה.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.