כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח לעסק.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי ביטוח לעסק !

 
 

ביטוח עסק - להגן על עצמנו מפני כל צרה

שנים חלמנו, שנים תכננו, והנה פתחנו לעצמנו עסק. כל כך הרבה דברים עלינו לעשות כדי שהעסק יתפקד ויתנהל בצורה הטובה ביותר. יש לחשוב על הפרטים הגדולים ביותר ועל הפרטים הקטנים ביותר, "אלו שבתוכם נמצאים אלוהים והשטן" כדברי משוררים. אם לא נעשה אותם כנדרש אנו עלולים לגלות מהר מאוד, מה השפעתם על העסק ועל קיומו. ביטוח עסק
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח לעסק
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
אחרי שהחלטנו לפתוח עסק, יצרנו תוכנית עסקית ברורה, מצאנו מקום בו הוא יכול לקום ושכרנו עובדים- עלינו להתחיל לנהל אותו. המינימום הנדרש הוא ביטוח עסק. ביטוח זה יאפשר לנו לישון בשקט בלילה, שכן העסק יהיה מוגן מפני גניבות, נזקים, או כל פגיעה אחרת אותה העסק עלול לספוג.
לכן מי שחושב שהשלב הראשון בניהול עסק הוא שיווק או מכירות- טועה, שכן כל אלו אינם יכולים להתקיים אם העסק לא יהיה מבוטח.
 
ביטוח עסק, בניגוד למה שאנו חושבים, מגן עלינו לא רק מפני גניבות או נזקים הנגרמים לעסק מגורם חיצוני, אלא גם מפני נזקים או פגיעות הנגרמות מתוך העסק. למשל: מכונות. ביטוחי עסק כיום מגנים על העסק מפני מכונות שלא מתפקדות, ומאפשרים את החלפתן במידת הצורך. דוגמא אחרת היא ביטוח המגבה מחשבים. חברות רבות מאפשרות מתן שירות של גיבוי או שירות טכני למחשבי העסק, זאת במידת הצורך.
 
גורם חשוב בעסק הם, כמובן, העובדים. אנחנו יכולים לשמור על זכויותיהם, לתת להם "צ'ופרים" ותמיכה, על מנת שיוכלו להתפנות לעבודתם בראש נקי, וגם לבטח אותם במסגרת ביטוח עסק. אם חלילה ייחבלו או יפגעו בעסק- יהיה ביטוח שיאפשר להם לקבל טיפול ויגן עלינו מפני תביעות שונות מצידם.
 
ביטוח עסק מגן עלינו גם מפני נזקים שאנו גורמים לצד ג'- אדם שנפגע במקום העסק או כתוצאה מפעולה של העסק. תביעה שתגיע נגדנו תטופל על ידי חברת הביטוח, וזו תדאג להסיר אותה מעלינו, אם בהליכים משפטיים או כמובן בעזרת תשלום הנזק, ובכך העסק יוכל להמשיך לתפקד כרגיל.
 
אופציה נוספת של ביטוח עסק הוא ביטוח להפסדים. ישנן חברות שדואגות לבטח את עצמן במקרה של שינויים בשער הדולר או עסקאות גדולות המעלות ספקות. ביטוח זה מאפשר לעסק לבצע פעולות אשר לעיתים "גדולות" עליו, אך הכרחיות על מנת שהעסק יוכל לתפקד ולהתקדם. ביטוח זה הוא חשוב, אך אין הוא מונע את הסיכון האמיתי.
 
הסיכון האמיתי הינו ניסיון של בעל העסק להתפתח מעל לכוחותיו. אנו שומעים פעמים רבות על אנשי עסקים שרוצים לקדם ולפתח את העסק שלהם מעבר לכוחותיהם הכלכליים. מדובר בסיכון אמיתי שנובע מחלומות גדולים, אך עליהם לזכור שחלומות אלו יכולים לסכן את העסק כולו. את זאת אין ביטוח העסק פותר. הפתרון היחיד הוא רק עבודה חכמה ונכונה של בעל העסק. אם יידע לעשות זאת בצורה נכונה ובאופן מדוד וסביר- להניח שהעסק יגדל בצורה הנכונה ביותר, בלי שייפול.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.