כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הביטוח לרכב.
חסכו בין 18-36% במחירי ביטוח רכב !

 
 

ביטוח רכב - טעויות של חברות ביטוח

לא פעם אנו נתקלים במקרים בהם חברות שירותיות טועות באופן מתן השירות שלהם. אנו קוראים על כך בעיתון או רואים זאת בתחקירי טלוויזיה. לא פעם אנו שמחים שלא אנחנו הנפגעים מכך, לפעמים יש גם לנו סיפור דומה לספר לחברים. סוג אחד של ספקי השירות אשר טועים ביחסם אל הצרכן הוא חברות הביטוח. אין מדובר בטעויות גורליות כמובן, אך עלינו לשים לב לפרטים על מנת שהן לא יקרו, ולא פחות חשוב- עלינו לדעת לעמוד על זכויותינו כאשר הן קורות.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח רכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
אנו מגיעים לסיטואציות רבות בהן יש לנו קשר עם חברות ביטוח. אחד המקרים הקלאסיים והתקשורתיים ביותר הוא כמובן נושא ביטוח הרכב. ביטוח זה נעשה פעם בשנה, והוא כולל למעשה שלושה ביטוחים: ביטוח מקיף, ביטוח צד ג', וביטוח חובה. הקשר עם חברת הביטוח יכול להיווצר יותר מפעם בשנה במידה וחס וחלילה יש צורך להשתמש בשירותי החברה לצורך מימוש הפוליסה.
 
אז מתי יתכן שחברת הביטוח תטעה בשירות שהיא מעניקה לנו? אחת הדוגמאות המוכרות והכואבות היא שבפוליסה לא נכתבו פרטים אשר היו אמורים לשרת אותנו בבוא היום. סיכמתם על דבר מה, אך עקב טעות אנוש הסיכום לא כתוב בפוליסה. לעיתים, כמובן, קשה לאמת זאת, שכן מדובר בפרטים נדירים, אך כאשר מדובר בפרטים מוכרים וידועים- קל לאמת שבלעדיהם הפוליסה איננה שווה הרבה. כדי למנוע מצב זה יש לבדוק את הפוליסה מספר פעמים בטרם חתמתם עליה.
 
אופציה אחרת היא כאשר הפוליסה נגמרת ואתם מגלים שאתם עדיין משלמים עליה. קל מאוד לאבחן זאת, שכן הכסף יורד בחשבון הבנק. במקרה זה כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת הביטוח ולדרוש את הפסקת התשלום והחזרת הכסף שירד. זאת, כמובן, תוך דיווח לחברת האשראי לבטל את סכום ההורדה, והצגת טפסי הפוליסה כהוכחה שאין לכם סיבה לשלם עליה.
 
טעות אנוש נוספת יכולה לקרות כאשר בפוליסת ביטוח הרכב שעשיתם לא צוינו כל הנהגים אשר בבית, למרות שאתם מחויבים לתשלום על כולם. במצב זה, נהגים שלא יהיו כתובים בפוליסה לא יוכלו לנהוג. חברות הביטוח מתירות הכנסת השמות בכל עת, ועל כן אין מדובר בטעות קריטית אם היא מתגלה בזמן.
 
טעויות אנוש קורות כל העת. יש לקחת אותן בחשבון, וכמובן בלי להתעצבן. בשיחה אחת נעימה ופשוטה, או במספר שיחות מנומסות, אפשר לפתור את הבעיה שצצה. כל מה שעליכם לעשות הוא להוציא את הפוליסה שבידכם, לבדוק אם אכן נעשתה טעות, ולבקש מחברת הביטוח לתקנה באופן מהיר.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.