כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח דירה.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי ביטוח דירה !

 
 

ביטוח לבית משותף

כשאנו רוכשים פוליסת ביטוח אנחנו למעשה מקנים לעצמנו שקט נפשי. עצם הידיעה שאם יגרם לנו או לרכושנו נזק- יהיה מי שיתמוך בנו כלכלית ויפצה אותנו ו/או את משפחתנו לפחות חלקית גורמת לנו לדאוג פחות. כך הוא הדבר כשמדובר בבריאותנו וברכושנו וכך הוא כשמדובר בצד ג'- אדם הנפגע בגללנו, בגלל עבודתו אצלנו או בגלל כל דבר אחר שקרה לו במקום השייך לנו. הביטוח מגן עלינו מפני תביעתו, ויפצה אותו על כל נזק שנגרם לו בגיננו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח דירה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
לכן חשוב שכל בית מגורים משותף ידאג לביטוח לרכוש המשותף אשר יכלול גם ביטוח צד ג'. ביטוח זה מכסה את דיירי הבית ואורחיהם, וכל אדם אשק נפגע בתחום המשותף של הבית. הוא מגן על הדיירים מפני תביעות כספיות גדולות העלולות להגיע לפעמים עד למאות אלפי שקלים במקרה של פגיעה גופנית או פגיעה ברכוש הפרטי כתוצאה מתקלה ברכוש המשותף.
 
אם החליק דייר או אורח בחדר המדרגות מפני שרצפתו הייתה רטובה אחרי הניקיון, ונגרם לו נזק גופני כתוצאה מן הנפילה, הוא עלול לתבוע את וועד הבית, ודרכו, למעשה, את כל דייריו של הבית המשותף. תביעה זאת עלולה להתבטא בכסף רב. אם דאג וועד הבית לביטוח צד ג' לרכוש המשותף- חברת הביטוח תטפל בעניין משפטית, מה שיחסוך לנו הרבה זמן יקר, התרוצצויות והוצאות נוספות לעורכי דין, וגם תפצה את התובע בסכום שיקבע בית המשפט.
 
כן צריכה הפוליסה לכסות גם נזק הנגרם לרכוש המשותף, למשל: פיצוץ בצנרת המים, ההסקה המרכזית, הביוב, נזק הנגרם כתוצאה משריפה, התפוצצות בלון גז, נזק שנגרם בזדון או אפילו כתוצאה מרעידת אדמה. כל סעיף כזה חייב להיות מוגדר בפוליסה. באם הרכוש המשותף אינו מבוטח מתחלקים סכומי התיקונים בין כל דיירי הבית. תיקונים כאלה יכולים לעלות בסכומים גדולים מאד: גם אם הם מתחלקים בין כל הדיירים- עדיין הסכום שצריך לשלם כל דייר הוא גבוה מאד. לכן נהיה שקטים יותר אם נהיה מכוסים על ידי ביטוח בית משותף למקרים כאלה.
 
חשוב לציין שביטוח מבנה משותף מכסה רק את השטח המשותף של הבית המשותף, ובשום אופן לא את הדירה הפרטית של כל דייר. אין הוא פוטר את הדיירים מלבטח את רכושם הפרטי, את דירתם- מבחינת מבנה- כנגד פיצוצי צנרת, רעידת אדמה או שריפה, למשל, את תכולת דירתם- הרכוש והתכשיטים, או כל דבר אחר שירצו לבטח ושנמצא בשטח הפרטי שלהם.
 
הנה כי כן, ביטוח לבית משותף הוא חשוב מאד, ומונע מאיתנו טרדות רבות במקרה של תקלה בשטחים המשותפים של הדירה שלנו. הסבו את תשומת לב וועד הבית שלנו ליתרונותיו של ביטוח כזה. הפרמיה תתחלק בין כל דיירי הבניין, לכן לא תהווה מעמסה גדולה על התקציב הפרטי של כל אחד מהדיירים. הסכום שנשלם עבור הביטוח של הבית המשותף אינו משתווה למה שנצטרך לשלם כתוצאה מתביעת נזק בריאותי או נזק לרכוש המשותף במקרה שאין לבניין ביטוח כזה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.