כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הליסינג לעסק.
השוו וחסכו בין 15-25% במחירי הליסינג - עד 100% מימון לרכב !

 
 

אני רוצה מכונית

עבור רבים מכונית מהווה את סמל העצמאות . ברגע שרוכשים אותה חשים חופשיים יותר, לא תלויים עוד באיש כדי להגיע ממקום למקום, אך יש בכך יותר מזה, שכן, עם מכונית אפשר לקום ולעזוב מתי שרוצים . אנשים רואים במכונית את האופציה שלעיתים נחבאת מהם, ולעיתים הם לא משתמשים בה, אך היא תמיד קורצת, היכולת לקום ולנסוע, בלי לומר לאיש, בלי לתת דין וחשבון לאיש .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לליסינג מימוני
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
כאשר רוכשים מכונית, היא צריכה להתאים לצרכים שלנו, לרצונות שלנו, וכמו כל דבר אחר, היא צריכה להתאים לאפשרויות הכלכליות שלנו . לכן כאשר הולכים לבחור מכונית צריך לברר מה בדיוק אנו מחפשים, כיצד אנו רוצים למצוא את זה, אך קודם כל- האם אנו יכולים למצוא את זה.
 
איך קונים רכב
 
בשלב הראשון של ההחלטה בוחרים את אופן הקנייה . כאשר בוחרים לרכוש רכב ישנן שלוש דרכים לעשות זאת : הדרך הראשונה היא היקרה מכל- רכב יד ראשונה ישר מן החנות . כמובן שאז המחיר עולה הן בגלל הרכב, הן בגלל המס והן בגלל האביזרים הנלווים לרכב, וכאשר מדובר ברכב יד ראשונה כמות האביזרים עולה וכך גם עלותם .
 
האופציה השנייה לרכישת רכב היא דרך חברת ליסינג . חברות ליסינג רבות, מוציאות את כלי הרכב אשר קיבלו בחזרה אחרי סיומן של עסקאות ליסינג תפעולי שעשו עם חברות עסקיות למכירה לקהל הרחב . מדובר בכלי רחב מדגמים של עד 4 שנים אחורה . היתרון בקנייה זו הוא שהמחיר הוא נמוך מרכב יד ראשונה, ונשמר בצורה טובה שכן הרכב היה תחת עסקת  ליסינג , דבר אשר מבטיח את שמירתו .
 
אופציה שלישית לרכישת רכב היא דרך קנייה בעזרת מודעה בעיתון, מודעה על שמשת הרכב שבעליו מבקש למכור, או מודעה באינטרנט . אומנם מחיר הרכב במצב זה יהיה זול יותר מאשר בשתי האופציות הקודמות, אך סביר להניח שהרכב לא יהיה יד שנייה, ולעולם נאמין  שהפרטים והנתונים שמספרים לנו על הרכב "התייפו" למען מכירתו . לכן יש לקחת בחשבון שקניית רכב בצורה זו איננה בטוחה במאה אחוזים .
 
איזה רכב נקנה
 
אחרי שבחרנו את אופי הקנייה שנרצה ונוכל לעשות יש להחליט איזה רכב אנו רוצים ואיזה רכב אנו צריכים . על מנת להחליט על כך  יש לבחון מספר נקודות : ראשית-  האם אנו בעלי משפחה, שכן, אם כן- נרצה רכב שיתאים מבחינת גודלו ונוחיותו לכל המשפחה . שנית- עד כמה אנו משתמשים ברכב . אם מדובר בנסיעות ארוכות או בנסיעות יום-יומיות נרצה רכב עם מנוע חזק, שיהיה נוח לישיבה, ובעיקר רכב אמין שלא נצטרך לבלות ימים במוסכים השונים .
 
כאשר בוחרים רכב יש לחשוב גם מבחינה פרקטית האם עלות אחזקתו היא נוחה ואפשרית לנו . עבור רכב ישנם סוגים שונים של הוצאות, החל מהוצאה שבועית (ואף יומית) של דלק, ועד טיפולים קבועים, תיקונים נדרשים וכמובן ביטוח רכב . לכן כדאי לברר האם מבחינה כלכלית אנו יכולים להחזיק ברכב בו אנו רוצים .
מאות שירים נכתבו על מכוניות, וסרטים רבים נעשו על משמעות המכונית בחיי האדם . הרי ידוע שללא מכונית החיים קשים הרבה יותר הן מבחינה פרקטית אך גם מבחינה נפשית מבחינה מסוימת . לכן, כאשר אתם הולכים לרכוש מכונית, עשו זאת בידיעה שהיא עומדת להישאר איתכם תקופה ארוכה, ולכן כדאי שתשאלו את עצמכם האם זו מכונית שאתם רוצים שתהיה לכם .
רכב : נושאים רלוונטים:  ביטוח רכב  - ביטוח מקיף - ליסינג - קניית רכב - גז לרכב - ליסינג מימוני
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.