כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום שירותי הסעות.
השווה מחירים וחסוך 55%-35% ממחירי הסעות !

 
 

הסעות - כיצד לא להשתעמם בדרך

אחת הבעיות הגדולות בנסיעות ארוכות הוא הזמן ה"מת". שעות של נסיעות אשר בהן צריך להעסיק את עצמנו על מנת שלא נשתעמם. לרוב, התעסוקה הזאת מצליחה להעביר לנו את רוב הנסיעה. לרוב היא גם דורשת מאיתנו הכנות מסוימות לפני הנסיעה, אך בכל מקרה בלעדיה אנחנו יכולים להשתעמם ולהרוס לנו את חווית הנסיעה, כמו גם לאחרים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסעות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
כאשר אנו הנוהגים- קל יותר להעביר את השעמום. שכן עבורנו הכביש הוא התעסוקה, ואל לנו להתעסק עם שום דבר אחר מלבדו. הקשבה לרדיו, שיחות עם יושבי המכונית או סתם מחשבות- אלו הדברים היחידים אשר איתם מותר לנו להעסיק את עצמנו בהם  בתור נהגים. כאשר אנו נוסעים בהסעה, ואנו הנוסעים, אין לנו במה להתעסק אלא במה שנבחר להתעסק איתו.
 
ישנם דברים שאנו יכולים לעשות לבדנו, ואין לנו צורך בעוד אנשים כדי להעביר את הזמן בנסיעות. כמובן שהדבר המוכר והמעניין ביותר הוא קריאת ספרים. לשם כך מוטב לקחת לנסיעה ספר אשר אתם יודעים שהוא מעניין ולא תניחו לו בעת הנסיעה. אופציה אחרת היא לקחת כמה ספרים, כדי שתהיה לכם את הבחירה איזה ספר לקרוא, ותוכלו להחליף בין הספרים במידה והספר לא מצא חן בעיניכם.
 
אופציה אחרת, אשר רבים מוצאים אותה טובה לנסיעה ארוכה, היא שינה. נסיעות ארוכות יכולות להיות מאוד מרדימות, וכאשר הנסיעה היא בלילה- על אחת כמה וכמה. היא מאפשרת לנוסעים לישון שינה עמוקה וטובה. אלו שאינם רוצים לישון תמיד יכולים להאזין למוסיקה ולהביט על הנוף שבחוץ.
 
כאשר אתם נוסעים בקבוצה או עם משפחה כל מה שתתעסקו בו יכול להיעשות באופן קבוצתי. על מנת שגם אתם וגם האנשים איתם אתם נוסעים לא תשעממו בעת הנסיעה, מוטב שתכינו לעצמכם כמה משחקים אשר תוכלו לשחק באוטובוס, או כמה פעילויות אחרות אשר תוכלו לעשות ביחד. כמובן שכל זה צריך להיות מתאים מבחינת הגיל של חברי הקבוצה, שכן מה שמתאים לילדים אינו מתאים כמובן לאנשים מבוגרים.
 
במידה ואינכם רוצים לשחק, תמיד אתם יכולים לשוחח ביניכם, לשתף אחד את השני בחוויות או לנסות להכיר אנשים אחרים אשר נוסעים כמוכם באוטובוס וחשים שעמום בנסיעה. מה שחשוב הוא לנסות תמיד לגוון בין הדברים שאתם עושים בעת הנסיעה, על מנת שגם הדברים שאתם בוחרים לעשות לא ישעממו אתכם.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.