כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניקיון ואחזקה.
השווה מחירים בתחום ניקיון ואחזקה וחסוך 35%-20% במחיר !

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

המדריך לשירותי ניקיון

כשאנו מגיעים לבית של חבר או קרוב משפחה, בדרך כלל הדברים אשר עליהם נשים לב ולא נוכל להתחמק מהם הם הניקיון והסדר של המקום. אלו יכולים להשפיע רבות על נוחותנו ועל תחושתנו בזמן השהייה במקום. אין הדבר שונה מישיבה במשרד או בעסק. הניקיון עדיין יהיה חשוב לנו כל הזמן. לשם כך אנו צריכים שירותי ניקיון יעילים ומקצועיים אשר יעבדו אצלנו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניקיון ואחזקה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
שירותי ניקיון מאפשרים לנו לעשות רושם טוב על האורחים שלנו, ובעיקר להעניק לנו תחושה טובה, נקייה ובריאה. בעזרת עבודה מקצועית ויסודית אנו יכולים לגרום למשרד שלנו להיראות כאילו יצא מפלקט או ממגזין. ניקיון עקבי שומר על אוויר נעים, תחושה נעימה, ובעיקר- גורם לנו הנאה במקום העבודה.
 
איך מזמינים חברת שירותי ניקיון ?
 
על מנת שנוכל לקבל משרד נקי עלינו להזמין חברת שירותי ניקיון לעבוד אצלינו. החברה צריכה להיות אמינה, זמינה, מקצועית ויסודית בעבודתה. ישנן חברות אשר להן צוותי ניקיון מוגדרים, הו עובדים במשרדים שונים. לעומת זאת ישנן חברות אשר שולחות מספר מנקים למקום העבודה והן אחראיות על עבודתם. לנו אין הדבר אמור לשנות, שכן עלינו לדרוש איש קשר שאליו נוכל לפנות בכל בעיה ובעיה.
 
עבודת הניקיון צריכה לכלול כל משטח אפשרי. בראש ובראשונה, כמובן, אזורי שירותים, לובי, ומעליות. אלו אזורים בהם אנשים עוברים יותר מכל. כמו כן, כמובן, יש לדאוג לניקיון חדרי מדרגות, למשרדים ולמסדרונות. הניקיון יכול להתבצע רק באזורים המוגדרים כאזורים של הבניין או של המשרד.
 
מה כולל הניקיון?
 
הניקיון צריך לכלול לא רק שטיפה וטאטוא, אלא גם ניקוי דלתות, חלונות, שטיחים, ידיות, ולמעשה כל דבר נראה או כל דבר שנגעו בו. חומרי הניקיון צריכים להיות בעלי ריח טוב, והעבודה צריכה להיעשות באופן בטיחותי, כך שאנשים יידעו שמתקיים הליך ניקיון במקום ולא יתחלקו או ייפגעו ממנו.
 
ניקיון משרדים צריך להיעשות בשעות בהן אין עבודה במקום. זה אפשרי בבוקר או בערב. מקומות רבים מעסיקים צוות שיעבוד גם בבוקר וגם בערב. כך המקום מתנקה לקראת בואם של העובדים ומיד בצאתם מן המקום. ישנם מקומות אשר בוחרים להעסיק עובדי ניקיון גם בשעות העבודה, על מנת לשמור על ניקיונו של המקום כל העת.
 
שירותי ניקיון מאפשרים לנו לחוות עבודה בסביבה נעימה. עלינו לזכור שעבודתם אומנם קשה אך היא נעשית על מנת שאנו נהנה ממשרד נקי, ולכן, במידה ודבר מה לא נראה לנו- רצוי שנעיר על כך, על מנת שהעבודה תתבצע באופן שיראה לנו ובצורה שתהיה לטעמנו.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.