כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק
בקשה להצעתו מחיר מעד 5 חברות גינון מובילות !

 
 

פיסת כפר בבית

דמיינו לעצמכם שאתם יכולים לקום בכל בוקר, לפתוח את הדלת ולצאת אל הגינה הפרטית שלכם בקומת הקרקע או על הגג. פיסת כפר באמצע העיר. בעזרת גינה יפה ומושקעת, תוכלו להפוך כל ארוחת בוקר למרגיעה יותר. לשם כך אתם צריכים גנן מקצועי וטוב
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להקמת גינות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 כיצד בוחרים גנן כזה? ראשית, על סמך תמונות והמלצות שקיבלתם, שנית, חשוב שהוא יהיה מוסמך, שלישית, רצוי לשבת איתו ולהסביר לו מה אתם רוצים לעשות ולתכנן איתו את אופן בניית הגינה. במידה ויש ביניכם כימיה ואתם מרגישים שאתם יכולים לתת בו אמון- הרי שמצאתם לעצמכם גנן.
 
בחירת הגנן היא חשובה לעצם בניית הגינה ותחזוקתה לאחר מכן. גנן מקצועי יידע איזה צמחים מתאימים לקרקע ולאקלים , כיצד לחסוך במים,  איזה מזיקים ומחלות עלולים להתפתח בצמחים וכיצד לטפל בהם, איזה צמחים זקוקים לתנאי צל ואיזה לאור, וכמובן באיזה ממטרות ומערכות ניקוז להשתמש. מאחר והטיפול בגינה צריך להיות שבועי, על מנת שהגינה לא תהיה מוזנחת, חשוב שהגנן יהיה מקצועי  וחרוץ.
 
ישנן שתי צורות גינה עיקריות: גינה לאלו החיים בדירת פנטהאוז, גינת גג, וגינת קרקע לאלו החיים בבית צמוד קרקע.
גינת גג יכולה להיות מפותחת אם מניחים אדמה נכונה, מערכת ניקוז טובה ומבצעים את ההשקיה בצורה טובה. היתרונות של גינה זו הם שאין בה רעש כמו שיכול להיות בגינת קרקע, יש בה פחות זיהום מאחר והצמחייה פועלת כפילטר מקומי לטיהור אוויר, והיא מגינה על הפרטיות מפני הבניינים סביב ומעניקה לבית רקע ירוק.   גינה זו ניתן לבנות ממיכלים נגד קרינה, אדניות וכדים בצורות שונות, וניתן לשלב עם הצמחייה מזרקות ואלמנטים נוספים שמחברים בין גינה ופיסול. כמובן שהדבר תלוי בגודל הגג.
גינת קרקע יכולה להיווצר בעזרת גידול דשא או בעזרת קניית דשא מוכן. חשוב שהדשא יהיה תואם את האקלים, רצוי שיהיה זה זן שלא מצריך עבודה רבה של כיסוח דשא. מומלץ לא להסתמך על המחיר, כיוון שלא פעם הוא מטעה ואינו תואם את איכות הדשא.
חשוב שגינת הקרקע תשתלב עם פינת הישיבה, ושהשבילים בתוכה ישתלבו עם הגינה והבית. גננים מקצועיים ידעו להתאים לכם גינה חסכונית במים, שתפחית את עלויות אחזקת הגינה לאורך זמן, ויניחו מערכות חשמל וניקוז שיהיו מוסתרות מהעין. בגינת קרקע צמחים נשתלים
או על הקרקע, או באדניות וכדים, כך שהמים העודפים מהם יעברו אל מערכות הניקוז.
על מנת שהגינה תקבל ייחוד משלה, ניתן להוסיף לה מפלים, מזרקות ותאורה בעת בנייתה , ועל מנת שהעבודה בה תהיה קלה ניתן להניח בה מערכות השקיה ממוחשבות ומערכות דישון חשמליות.
 
על מנת שתוכלו להנאות מן הגינה, רצוי שהיא תהיה חסכונית במים, מבוקרת, שלא תלכלך, שתתאים לבית, ושהעבודה בה תמשך באופן עקבי ומבוקר, על מנת שלא תהפוך להיות עם הזמן גינה מוזנחת.
 
גינה ירוקה ופורחת יכולה להוסיף רבות לבית הן מבחינת יופייה והן מבחינה פרקטית.
בעזרת גנן מקצועי תוכלו לבנות גינה כמו שחלמתם. כך תרגישו שיש לכם פיסה של כפר בבית.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.