כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים.

 
 

ביטוח נסיעות- חובה ליוצאים לחו"ל

מי שעובד קשה במשך השנה חולם על הרגע בו הוא יוכל לצאת עם משפחתו לטיול בחו"ל.
טיול שמשלב מנוחה עם טיול באתרים ומקומות שהנופים והחוויות בהם יישארו איתו במשך זמן רב.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לחופשה בחו"ל
הוסף הערות
הוסף הערות
 
לכן חשוב מאוד שהטיול יהיה מתוכנן ומסודר, על מנת שתוכלו ליהנות ממנו ולא לבזבז את זמנכם, זמן שנועד לחופשה. התכנון צריך לקחת בחשבון את עונת הנסיעה, אלו דברים אתם רוצים לראות או לחוות, איזה חיסונים צריך לעשות כדי להיכנס למדינה אליה אתם נוסעים, איזו ויזה צריך באותה מדינה, היכן כדאי לכם ללון- במלון או אכסניה, בתוך העיר או מחוץ לה, ובאיזה אופן כדאי לשלם באותה מדינה (כסף מקומי, כרטיס אשראי או טרוואל צ'ק).
 
אחרי שאתם מתכננים את כל הנסיעה חשוב שתדאגו לביטוח נסיעות. ביטוח זה נותן שקט נפשי, על כל תקלה  שעלולה לקרות. הביטוח פועל במספר מישורים:
במישור הרפואי- הביטוח מקנה פינוי אווירי או ימי במקרה הצורך לבית חולים קרוב, הוצאות טיסה לישראל, הטסת מלווה מישראל לחו"ל, אשפוז בחו"ל והוצאות רפואיות שכרוכות בכך, תרופות, החזרת ילדים לישראל, כמו כן הוצאות רפואיות בישראל על פגיעות שנעשו בחו"ל, או חס וחלילה אם יש צורך העברת גופה לישראל.  יש לציין שבמישור הזה של הביטוח קיימים מספר מסלולים לפי הצורך שלכם. קבעו אותם על פי זמן הנסיעה ויעד הנסיעה. כמו כן ישנו מסלול מיוחד עבור אלו הנוסעים לחו"ל לעסוק בספורט אתגרי. חשוב לשמור טפסים וקבלות על תשלומים שנעשו בחו"ל לשם מימוש הביטוח בישראל.
 
במישור הגניבות- הביטוח מכסה אובדן או גניבת דרכון, גניבת רכוש מכספת המלון, גניבת רכוש מחדר המלון או מידכם (מקרה של שוד). לשם מימוש חלק זה בביטוח יש צורך להביא אישור על אירוע גניבה מצד המשטרה המקומית.
 
הביטוח מכסה גם את כרטיסי הטיסה, מקרים של איחור או ביטול נסיעות, ומקרים כלפי צד ג'.
לפני שבוחרים היכן לעשות ביטוח נסיעות, יש לבדוק את דרישות חברת הביטוח כגון: מה הגיל המקסימאלי שבו הם מוכנים  לבטח (בדרך כלל 70), מה זמן השהות המקסימאלי שהם דורשים, מקסימום הפריטים שהם מוכנים לבטח, ומה גודל ההשתתפות העצמית הנדרשת. חברות ביטוח רבות מקיימות מוקד של 24 שעות עבור הנוסעים ומשפחותיהם. יש לבדוק עד כמה המוקד יעיל ולהשאיר את המספר שלו למקורבים שלכם בישראל, כדי  שיוכלו לטפל בכול בעיה שצצה.
 
לאלו מכם השוכרים רכב מומלץ לרכוש ביטוח תאונות בחברת השכרת הרכב. בדרך כלל ידרשו חברות השכרת הרכב השתתפות עצמית במקרים של גניבה, נזק או פגיעה כלפי צד ג'. מומלץ, לפני ששוכרים רכב בישראל (אשר יחכה לכם ביעדכם בחו"ל), לברר איזה ביטוח תאונות מציעה חברת השכרת הרכב ולבחון האם כדאי להוסיף לביטוח הנסיעות חלק זה דרך הביטוח המשלים או המורחב שחברות הביטוח מציעות.
 
ביטוח נסיעות מומלץ מאוד הן לשקט הנפשי שלכם והן של אלו הנשארים בארץ ודואגים לכם. ביטוח נסיעות עוזר לכם להרגיש שגם אם במהלך הטיפול אתם חווים אירוע רפואי או אלים אתם מבוטחים, ואינכם צריכים לשאת בעול הזה לבד.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.