כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום טיפול באקנה.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי מרפאות לטיפול באקנה !

 
 

פצעי אקנה - לא נעים, אך ניתן לטיפול

אנשים בגילאים שונים סובלים מבעיות עור על פניהם, פצעים אשר מפריעים להם וגורמים להם אי נוחות. פצעים אלו נקראים אקנה, והם ניתנים לטיפול פשוט וקל.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לטיפול באקנה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
פצעי האקנה מתחילים להופיע בגיל מוקדם, בטרם גיל ההתבגרות. הם יכולים להופיע לשבועות, להיעלם ולחזור כעבור זמן מה. אצל גברים פצעים אלו חמורים יותר מאשר אצל נשים, למרות שאצלן מופיעים הפצעים לתקופה ממושכת יותר.
 
פצעי האקנה מופיעים בגלל פעילות יתר וחסימה של בלוטות חלב בעור. בלוטות אלו אומנם קיימות מיום היוולדנו, אך בגיל מסוים מתחילים ההורמונים להשפיע עליהן, וככל שאלו פועלים, כך  מופיעים יותר פצעים. הפצעים מייצרים חומר שומני הנמצא בתוך הבלוטה ולמעשה מגדיל את הסיכוי ללקות בפצעי האקנה.
 
 ישנם גורמים המשפיעים על פצעים אלו וגורמים להחמרתם. גורמים אלו הם המחזור החודשי של הבנות, תרופות מסוג סטרואידים, ליתיום ותרופות עם יוד, הורמונים לבניית שרירי גוף, חשיפה העור לשמן מכונות, שפשוף הפנים עם ג'ל שיער ולקיחת והפסקת גלולות למניעת הריון.
 
דרגות האקנה משתנות מאדם לאדם. יש כאלו שיסבלו מפצע לעיתים רחוקות, ויש כאלו שיסבלו מפצעים רבים למשך תקופה ממושכת. הפצעים יכולים להופיע על הפנים, על הגב, על הסנטר, לחיים, מצח, וחזה. גם אחרי הגלדתם ישאירו פצעי האקנה לפעמים צלקות וכתמים.
 
כיצד מטפלים באקנה? ראשית, יש ללכת לרופא עור, על מנת שיבחן את הפצעים, את הכמות שלהם והגודל. הרופא יבחן את אופי הצלקות והכתמים שהם משאירים ועל פי הנתונים האלו, הוא יבנה לכם תכנית לטיפול אישי של משחות שיועילו לכם.
 
ישנן מספר דרגות של חומרה בפצעים אלו. ישנה אקנה קלה, אז מופיעות נקודות שחורות ונקודות לבנות מעטות בפנים. בטיפול של סוג אקנה זה תהיה המטרה להפחית בכמויות הכתמים. ניתן לעשות זאת על ידי סבון עדין ולא מייבש וקרם או ג'ל אשר יפתחו את בלוטות החלב.
 
אקנה חמורה יותר כוללת פצעים אדומים ושטוחים, עם נקודות לבנות ושחורות על העור. המטרה בטיפול בסוג זה של אקנה תהיה להפחית את הנקודות ולמנוע מחיידקים להצטבר בעור פניכם.
הטיפול יעשה על ידי סבון עדין, שילוב של אנטיביוטיקה וג'ל המכיל benzyl peroxide.
 
אקנה יותר חמורה היא אקנה המכסה חצי מעור הפנים בפצעונים אדומים, שטחיים ברובם, עם מוגלה צהובה בתוכם. המטרה בטיפול בסוג זה של אקנה תהיה לחסל את החיידקים  ואת הנקודות השחורות. הטיפול יעשה על ידי סבון עדין ומריחת ג'להמכיל benzyl peroxide כל לילה. כמו כן יש לקחת אנטיביוטיקה ולעשות פוטותרפיה. 
האקנה החמורה מכל היא זו שמכילה ציסטות עמוקות, מוגלתיות. המטרה בטיפול בסוג זה של אקנה היא, להפחית את הדלקת המצטברת בעור ולהקטין את כמות הציסטות על מנת למנוע צלקות. הטיפול יעשה בעזרת curatane, וכדורים מסוג דיאנה שמנטרל פעילות הורמונית. חשוב לציין שטיפול זה אסור בעת הריון.
 
בכל מצב שהוא, אסור לשטוף את העור בסבון מייבש וחזק, וכמו כן בכל טיפול שהוא אסור לשפשף את הפנים על מנת לא לגרום להם נזק יותר משמעותי.
 
פצעי אקנה אינם דבר נעים, אך הטיפול בהם הכרחי, ובמידה ועושים זאת לפי הוראות הרופא- ניתן להחזיר את העור למצב המקורי שלו בהקדם. 
טיפול באקנה
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.