כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום טיפול באקנה.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי מרפאות לטיפול באקנה !

 
 

פילינג- הפתרון לסימני האקנה

בני נוער רבים ואנשים שעברו את גיל ההתבגרות זוכרים ויודעים עד כמה פצעי אקנה יכולים להשפיע על החיים. אומנם מדובר בפצעים קטנים ושטחיים, אך יש להם השפעה אישית וחברתית עצומה. שכן הם יכולים להופיע באזורים חשופים כמו פנים ומצח ולהישאר לאורך זמן.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לטיפול באקנה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
הבעיה עם פצעי אקנה היא שגם אחרי שנרפאים מהם עדיין  הם משאירים לפעמים צלקות וכתמים. לכן יש לטפל בעור גם אחרי שנעלמים הפצעים. הדרך הטובה ביותר לטפל בעור אז היא בעזרת פילינג.
 
פילינג משמעותו קילוף. למעשה בטיפול זה אנו מקלפים את העור, מסלקים שכבות חיצוניות שלו אשר ספגו את הצלקות והכתמים, ומקבלים את השכבות התחתונות שלו, אשר נשארו נקיות ושלמות. מטרת הפילינג הוא לרענן את הפנים, להעניק להם מראה חדש, נקי וצעיר יותר.
 
ישנם מספר סוגי טיפולי פילינג אשר ניתן לעבור, כאשר כל טיפול מותאם לבעיה מסוימת של העור. לכן, על מנת שתדעו לבחור את טיפול הפילינג המתאים לכם, יש לאבחן קודם לכן אצל רופא עור עד כמה הצלקות וכתמים של האקנה השפיעו על עור הפנים.
 
פילינג שטחי: זהו פילינג פשוט שמטרתו להאיר את הפנים ולהחליק אותם. הטיפול מסלק כתמים שטחיים, קמטים עדינים ויובש. הוא דואג רק לשכבות העליונות של הפנים ואין הוא משפיע לעומק העור. הטיפול נעשה על ידי מריחת חומר המכיל חומת פירות בריכוז גבוה וחומצת חלב בריכוז נמוך. המריחה נעשית על הפנים, והתוצאות נראות אחרי המתנה של מספר שעות. תוחלת הטיפול הוא למספר חודשים, ותופעת הלוואי שלו היא כוויה קלה מאוד, הגורמת לקילוף שטחי של העור.
 
הפילינג השני ברמתו, הוא פילינג בינוני. זהו פילינג עמוק יותר, יעיל יותר בסילוק הכתמים והקמטים. פילינג זה מיועד לנשים מעל גיל 0, המבקשות להחזיר את הגמישות לעורן.
הטיפול נעשה בהרדמה בבית החולים, על ידי רופא מורשה. הרופא, ימרח חומצת TCA בריכוז גבוה וחומצת פנול, לאחר מכן הוא ישפשף את הפנים וידאג שהעור יקבל את הגמישות הרצויה לו.
תופעות הלוואי של טיפול זה הן כוויות מדרגה שנייה, אדמומיות ונפיחות. משך הריפוי הוא מספר ימים, בהם יש להימנע מן השמש. תוחלת הטיפול היא אומנם לנצח, אך מאחר והעור מייצר קמטים חדשים יש לחזור ולבצע את הטיפול כעבור חצי שנה עד שנה.
 
הפילינג המשמעותי ביותר הוא הפילינג העמוק. זהו טיפול שנעשה רק בהתאם לנתונים אישיים, ורק רופא העור מוסמך להחליט עליו. הטיפול נעשה בהרדמה מלאה, בבית חולים, תחת ידיו של רופא עור מורשה. מטרת הטיפול הוא לסלק קמטים עמוקים, כתמים וצלקות. בפילינג זה מגיעים עד השכבה העמוקה ביותר של העור. הטיפול מיועד לנשים וגברים מעל גיל 45 או כאלו הסובלים מפצעי וצלקות אקנה. הליך הטיפול הוא פשוט: תחילה מרדים הרופא את המטופל, מורח עליו את הפנול, ולאחר ניקוי הפנים בתמיסות שונות, בהתאם לעובי העור, הוא מטפל בעור בטיפול שרמתו שווה למתיחת פנים ללא ניתוח.
תופעות הלוואי של טיפול זה הן, אדמומיות, כאב, נפיחות וצבע עור משתנה. בעת הריפוי,  הנמשך עד 10 ימים, אסור להיחשף לשמש. תוחלת הטיפול הינה לנצח, אך בגלל יצירת קמטים חדשים בעור יש לחזור על הטיפול כעבור חצי שנה עד שנה.
 
מאחר ומדובר בטיפולים אשר מתבצעים על ידי רופא מורשה, חשוב לבחון מי הוא הרופא, באיזה מקום מתבצע הטיפול, ובעיקר לבקש לדעת כל דבר על הטיפול על מנת להגיע אליו בראש שקט, ללא דאגות, ולצאת ממנו עם פנים צעירות, רעננות וללא קמטים או צלקות.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.