כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

קורס קוסמטיקה ואיפור
מבצע 2012- קורס לקוסמטיקה רפואית +
 מכון קוסמטי מושלם במתנה !

 
 

מה נלמד בקורס קוסמטיקה ואיפור

נשים רבות בוחרות ללמוד קוסמטיקה ואיפור, לא רק לשם מקצוע, אלא גם לשם ידע כללי. לימודים אלה יכולים לעזור להן בחייהן, אם זה בעת שהן מטפלות בעצמן, או בעת שהן מטפלות בחברותיהן או בבנותיהן. קורסי הקוסמטיקה והאיפור הם מאוד זמינים, ומתחילים בתדירות גבוהה הרבה יותר מקורסים אחרים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס קוסמטיקה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
ההחלטה ללמוד קוסמטיקה ואיפור אינה קלה. התחום רווי בקוסמטיקאיות והתחרות בתחום רבה. נוסף לכך רוב המטופלות הולכות לקוסמטיקאיות שהן מכירות וסומכות עליהן, וכך נגלה שפתיחת עסק חדש אינו קל ופשוט כפי שזה נשמע. הלימודים בשטח זה יכולים להיות מעניינים עבור מי שמבקש ללמוד אותם. לימודי הקוסמטיקה והאיפור דורשים מהלומד השקעה רבה. הם נועדו לנשים וגברים המבקשים לעבוד בתחום. זהו תחום לא קל ולא פשוט, מדובר בלימודים הגובלים לא מעט עם תחומים רפואיים שונים. הוא עוסק לא מעט בגוף האדם.
 
קורס קוסמטיקה ואיפור דורש מאמץ והשקעה רבה. מטרת הקורס להעניק לתלמידים הלומדים בו תעודה, אשר בעזרתה הם יכולים, במשך הזמן, לפתוח לבד עסק עצמאי – מכון לקוסמטיקה, או לעבוד בתחומים שונים ומגוונים של איפור מקצועי. הקורס מכשיר את הלומדים בו לעסוק בתחום, ומציג בפניהם את הענף. הוא מלמד אותם גם ניהול עסק, וכיצד לעבוד מול לקוחות. עבודה זו מאוד מהנה כשלעצמה, שלא לדבר על התשואה הכלכלית שהיא יכולה להביא.
 
בקורס הקוסמטיקה והאיפור לומדים תחומים שונים בפיתוח ועיצוב: לומדים טיפולי פנים שונים, ואת אופן הטיפול בעור באזורים שונים של הגוף. בלימודים מוסבר כיצד לבצע הסרת שיער בעזרת שעווה, אפילציה, וכן מלמד טיפולי פדיקור ומניקור. בתחום האיפור המקצועי לומדים חומרים וצורות איפור, התאמת האיפור לפנים וללבוש וכו'.
 
בלימודי הקוסמטיקה מלמדים את הנרשמים להם כיצד לטפל בגוף האדם מהיבטים שונים. זה נראה אומנם אסטטי בלבד, אך למען הדיוק זה הרבה מעבר לכך: בקורסי הקוסמטיקה והאיפור עוסקים בעור האדם, במבנה שלו ובצורת הזדקנותו. חלק מהקורסים עוסקים בשרירי האדם ואופן הטיפול בהם. הם מלמדים כיצד יש לבצע את חיטוי העור וניקויו בשיטות פילינג שונות, כיצד לבצע הסרת שיער ממנו בצורות שונות. מאחר וכל טעות יכולה להיות קריטית לעור, נדרשות לא מעט השקעה וחשיבה. בקורסי הקוסמטיקה מלמדים גם תזונה נכונה, ומסבירים את תפקידיהם של ויטמינים שונים . כמו כן לומדים מהי התזונה הנכונה לשמירה על גוף בריא ומאוזן מבחינת רמת הויטמינים.
 
הנרשמים לקורס קוסמטיקה ואיפור יכולים ליהנות מהידע אותו הם רוכשים בקורס על מנת לטפל בלקוחותיהם. בין היתר ישנם טיפולים הנדרשים לפני אירועים גדולים, וכמובן האיפור לקראת אירועים אלה, או במקרים דחופים בהם העור זקוק לטיפול מיוחד. בקורס מוקדש פרק מיוחד ומעמיק בנושא מבני העור והביולוגיה שלו, וכן דרכים להתמודד עם בעיות שונות העלולות להופיע בו.
 
בחירת מקום לימוד קורס הקוסמטיקה והאיפור  היא פונקציה של תוכניות הלימודים של הקורס ורשימת המרצים בו. בדרך כלל המרצים המלמדים בקורס הם בעצמם מומחים בנושא ובעלי תעודה, לחלקם יש מכון קוסמטיקה משלהם.
 
הקורס מחולק לשני חלקים ברורים: האחד תיאורטי והשני מעשי. בחלק התיאורטי נלמדים הנושאים לעומק. בחלק המעשי התלמידים מתרגלים את עקרונות הקוסמטיקה והאיפור על חבריהם או על לקוחות ממשיים.
 
ישנם קורסים לקוסמטיקה ואיפור המוכרים ע"י משרד העבודה. על מנת לעסוק בתחום זה חובה להחזיק רישיון עיסוק בתחום. דבר ידוע ומקובל הוא שקורסים אלה היו מוכרים על ידי משרד החינוך לגמולי השתלמות, ומורות לא מעטות נצלו זאת כאופציה לעיסוק עתידי בזמן הפנסיה או הפנסיה המוקדמת .
 
חשוב לציין שהנרשמים לקורס יוודאו מראש איזו תעודה הם מקבלים בסיום הקורס, ומי מנפיק אותה. עליהם גם להתעניין מה מידת מעורבותו של בית הספר בו הם לומדים בהשגת עבודה לבוגריו, כי אז יהיה להם ללא ספק קל יותר להשתלב בשוק העבודה, ליישם את אשר למדו בקורס, ולהתעמק בנושא.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.