כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הביטוח לרכב.
חסכו בין 18-36% במחירי ביטוח רכב !

 
 

ביטוח רכב - מה עלול לקרות כשמחליטים לא לעשות?

רוב המחזיקים ברכב מבטחים את עצמם בשלושה סוגי ביטוח, כידוע לכולם: ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. למעשה הם מחויבים לעשות רק ביטוח אחד- ביטוח חובה. אלה המבטחים את עצמם בשלושת הביטוחים אומנם משלמים סכום חודשי גבוה יותר אך הם מכוסים לכל מקרה. מה קורה לאלה המבטחים את עצמם בביטוח החובה בלבד?  כיצד הם אמורים לנהוג?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח רכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
שלושת הביטוחים לרכב מכסים כל נזק שיכול לקרות לרכב כתוצאה מתאונה, גניבה, או פגיעה בצד ג':ביטוח מקיף מכסה את הנזק שנגרם כתוצאה מתאונות, גניבות או פריצות לרכב. ביטוח צד ג' מכסה את תחום התאונות כלפי הרכב הנפגע, וביטוח חובה מכסה את תחום התאונות כלפי הולכי רגל או נהגים שנפגעים. כך שלושת הביטוחים מגנים עלינו מפני כל מצב שעלול לקרות לנו, לרכבנו או נגרם בגללנו לנהגים וכלי רכב אחרים.
 
מה קורה לנהג שמחליט שאין הוא רוצה בביטוח מקיף? נהג שכזה אומנם חוסך סכום כסף נכבד כל חודש, אך בסיכומו של דבר הוא עלול להפסיד הפסד גדול. למשל, אין ביכולתו לקבל פיצוי אם רכבו נגנב או נפרץ, הוא משלם את כל מחיר התיקונים במקרה תאונה, ולמעשה הוא אחראי יחידי לרכבו ואין מי שישתתף עמו בהוצאות או יפצה אותו במקרה שיישאר בלי רכב מסיבה כלשהי.
 
חמור מכך מצבו של מי אשר בוחר לא לעשות ביטוח צד ג'. ביטוח צד ג' מגן על הנהג מפני תביעות במקרים בהם הוא מעורב בתאונת דרכים. כאשר לנהג אין ביטוח צד ג' הוא ייאלץ להתמודד עם תביעות כספיות בבתי משפט, כאלה שייאלצו אותו לשלם כסף רב, להשקיע זמן רב בריצות לבתי משפט ובעיקר לשלם עלות פיצוי מלא ולא חלקי כמו מי שמחזיק ביטוח צד ג'.
 
החיסכון של מי אשר מוותר על ביטוח רכב מסוגים שונים יכול להיות אכן משמעותי: מדובר בחסכון של אלפי שקלים בשנה. אך כאשר בוחנים את החיסכון אל מול הסיכון- הרי שהחיסכון איננו שווה את הסיכון. ביטוח רכב מגן עלינו, הן כנהגים והן כבעלי רכב, מסיטואציות לא נעימות ואף קשות שעלולות להיגרם לנו או אנו עלולים להיות מעורבים בהן.
 
לכן, כאשר את עורכים את החישוב הכלכלי של קניית רכב עליכם לקחת בחשבון את הצורך בביטוח ואת סכום הכסף שיש להקדיש לו. הרי, כפי שהוכח, במערכת החישובים של הפלוסים והמינוסים כלפי ביטוח רכב- ביטוח זה הינו מהותי וחשוב, ובלעדיו חייו של הנהג או בעל הרכב יכולים להיות מסובכים ביותר.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.