כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הביטוח לרכב.
חסכו בין 18-36% במחירי ביטוח רכב !

 
 

ביטוח רכב- שמאות

אחד המקצועות החשובים ביותר בתחום הביטוח, הן עבור המבוטח והן עבור חברת הביטוח, הוא השמאי.  השמאי הוא מי שמחליט מהי מידת הנזק באם הוא נגרם, והוא זה אשר מדווח לחברת הביטוח כמה עליה לשלם עבור האירוע. בכל ביטוח רכוש שהוא מקצוע השמאי מהווה את אחד מן המוקדים של הביטוח עצמו, אך כאשר מדובר בתחום ביטוח רכב- מקצוע השמאי תופס מקום מרכזי ביותר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח רכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 מקצוע השמאות הוא מקצוע שעל מנת לעסוק בו יש להיות בעל תעודת שמאי. תעודה זו נרכשת אחרי לימודים אקדמאיים אשר בסופם מוציאים תעודה מן המכללה בה לומדים את התואר, ולאחר מכן יש לעבור מבחן בלשכת השמאים. כדי להיות שמאי יש לדעת את כל חוקי הביטוח, ממה מורכבת הפוליסה, וכמובן להיות בעל ידע בתחום בו עוסקים בשמאות, אם שמאות מקרקעין או שמאות רכב. (עוד על שמאי מקרקעין)
 
לשמאי רכב יש, בעיקרון, שני תפקידים מרכזיים בתחום: ראשית- להעריך את הרכב בטרם חותמים על פוליסה על פי סוגו, מצבו, המודל שלו, נפח המנוע, ועל פי מה שמותקן בתוכו. שנית- עליו להיות זה אשר מעריך את מצב הרכב אחרי התאונה, על מנת שיוכל להגיש הערכת תשלום לחברת הביטוח. ישנם, כמובן, תפקידים נוספים כמו בדיקת תאונות, אז השמאי בודק אם הנהג נהג באופן מסוכן, דבר אשר מסיר מחברת הביטוח אחריות, או ייחשב לנהיגה מסוכנת אשר תעלה את סכום הפוליסה בפעם הבאה שיבטח את רכבו.
 
ישנם שני סוגי שמאים: שמאי מסוג אחד הוא זה אשר עובד עבור חברת הביטוח. תפקידו, כמובן, להסיר מחברת הביטוח כל אחריות, ולגרום למחיר שחברת הביטוח צריכה לשלם לתובע להיות נמוך ככל האפשר. סוג שני הוא שמאי שעובד מטעם עצמו, שמאי עצמאי. שמאי זה יכול להיות מושכר על ידי התובע, על מנת לקבל חוות דעת נוספת, או במקרים מסוימים לתת את חוות הדעת הקובעת, בהנחה שחברת הביטוח והתובע מגיעים לכדי הסכמה שכך יהיה.
 
חשוב להכיר את הזכויות אל מול חברת הביטוח ומול תהליך השמאות. ראשית- זכותו של המבוטח להביא שמאי מטעמו שיעניק חוות דעת נוספת. הוא ישלם על עריכתה, אך אם חברת הביטוח תקבל את חוות הדעת- היא תחזיר את הוצאות עריכת השמאות. שנית- המבוטח יכול לערער על דחיית חוות הדעת של השמאי שלו מצד חברת הביטוח. ועדת הערר של משרד התחבורה תקבע איזו חוות דעת מתקבלת, זו של שמאי חברת הביטוח או זו של השמאי העצמאי.
 
כל מי שעובר תאונה ורכבו נפגע נאלץ לעבור במסדרונות הבירוקרטיה, הן של המשטרה והן של חברת הביטוח. אין הדבר נעים או פשוט, אך בהרבה סבלנות וללא פחד אפשר לעבור את התהליך בקלות, ושהתוצאות הסופיות שלו יהיו טובות כפי שמצפים. אין ספק שבתהליך הזה למקצוע השמאות יש תפקיד נכבד ומשמעותי מאוד. חשוב שהשמאי ינהג ביושר, במקצועיות, ובעיקר יידע לראות את כל מה שאירע, על מנת שהתובע יקבל את מה שמגיע לו, וחברת הביטוח תדע בדיוק על מה וכמה עליה לשלם.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.