| 
                                           
                                           
                                           
                                           
                                          
                                         
                                         | 
                                     
                                    
                                        
                                            
   
	
    
        
            
                 
	                
		                | 
                           
                         | 
		                
			                
                                
                                   
                                       
                                         מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. הכנס את פרטייך ונציגי החברות הרלוונטיות יחזרו אלייך עם 5 הצעות אטרקטיביות ללימודים וקורסים מקצועיים.  
                                       
                                     
                                 
                              
		                 | 
		               
	                 
	               
                 
             | 
         
        |   |  
        
       |   |  
        
            
                
                    
                    
                     
	
			                    
				                      
                                       |   | 
                                         | 
                                         | 
                                         | 
                                         | 
                                          | 
                                     
                                    
                                        |   | 
                                        
                                                  
                                         
                                       
                                           
                                         | 
                                          | 
					                    
                                          
                                                  
  
                                                          
						                    
							                    קורס טכנאי לסלולריים
						                    
						                    
						                     
						                    
						                    מטרת הקורס היא להכשיר אותך כטכנאי/ת שירות ותחזוקת טלפונים סלולריים, מהישנים ועד לחדישים ביותר.   במהלך הקורס תלמד/י  את  שיטות השידור השונות של חברות התקשורת  הקיימות במשק- אורנג', סלקום ופלאפון כאשר מטרת בית הספר היא לשלב אותך התלמיד בשוק העבודה בצורה הטובה והיעילה ביותר. הקורס נלמד ברמת הרכיב הבודד- הכשרה ברמה של דרג ג'-ד', ולא רק ברמה של דרג  א'-ב' (דרג זוטר שבו לומדים להחליף רק את הפלסטיקה של מכשיר הסלולאר). 
						                    
						                    
                                                  
                                                  
                                                  
                                              
					                     | 
                                           | 
					                    
						                     
                                              
							                    
								                    
									                    
									                      
		
			| 
                                                                 
                                                                   מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק 
                                                                   לקורס טכנאי לסלולריים
                                                                   
                                                                 
											                     | 
		 
			| 
												                    
                                                                    
                                                                     
                                                                        * שם - שדה חובה* שם - שדה חובה
                                                                     
											                     | 
		 
			| 
												                     
                                                                     
                                                                         * טלפון - שדה חובה* מספר טלפון חייב להכיל 9 או 10 ספרות
                                                                      
											                     | 
		 
			| 
                                                                    
                                                                      
                                                                         * אימייל - שדה חובה* פורמט מייל לא תקין
                                                                      
                                                                 | 
		 
			| 
                                                                       
												                          
                                                                      
                                                                     
                                                                         * נא בחר אזור
                                                                       
                                                                      
											                     | 
		 
			 | 
		 
	 
                                                          
									                   
									                    
                                                       
									                    
                                                         
                                                        
                                                        
								                     | 
							                     
						                     
                                             
					                     | 
				                     
                                    
                                    
                                       |   | 
                                         | 
                                         | 
                                         | 
                                         | 
                                          | 
                                     
			                     
		                   
		                    
		                    
                           
		                   
	                    
 
                 
             | 
         
        
         |   |  
    
   
   
            
                
                    
                    
                        כולנו שומעים כל ערב בחדשות איך הבורסה עולה, וכולנו קוראים על מדד ת"א ומדד 100, על קרנות סיכון ועל חברות שנסחרות בבורסה בניו יורק ובלונדון, אך לא פעם שואלים את עצמנו מה כל זה אומר.   העולם הפיננסי מתפתח במהירות. על מנת להיכנס לתוכו ולהבין אותו מומלץ לקחת קורסים בתחום הפיננסים ושוק ההון. תחום החסכונות לטווח ארוך עובר שינויים בשנים האחרונות בגלל רפורמות שונות שהממשלה מבקשת להעביר בו, רפורמות אשר פותחות אותו לאפיקים כלכליים אשר לא הכיר מעולם. אין זמן טוב יותר ללמוד על חסכונות בקופת גמל או בקרנות נאמנות, להכיר את ההבדל ביניהם ואת השינויים שחלו בהם בשנים האחרונות.   מי שעוקב אחר מהדורות החדשות בחדשים האחרונים שומע לא פעם על תנודות הדולר ושוק מטבע חוץ (מט"ח). לא פעם אנו תוהים כיצד תנודות אלו משפיעות על חיינו, אם אנו כלל לא סוחרים בו. אך לתנודות אלו השפענה רבה על חיינו מהיבטים שונים אותם כדי שנכיר. בשנים האחרונות החלו תוכניות הטלוויזיה והעיתונים היומיים להכביר מילים בכל הקשור לתחום הכלכלי . הם החלו לדווח ביתר שאת על הבורסה ושווקי ההון השונים . 
לכן אלו המבקשים להכיר את התחום יכולים לקחת קורסים בנושא זה במקומות שונים ורבים . לשם כך חשוב לדעת מה יש לחפש באותם מקומות, למה צריך לשים לב ומה אסור שיהיו במקומות אלו .   מי שמכיר את חיי הלילה בישראל יודע שבשנים האחרונות נכנסו משקאות אלכוהוליים רבים לבארים ולמועדונים . אם בעבר המשקאות העיקריים היו בירות מקומיות ומספר משקאות חריפים, הרי שאת מקומם תפסו היום יינות שונים, בירות זרות ושלל משקאות חריפים 
מגוונים . לכן קורס הברמנים או סדנת היכרות בבית ספר לברמנים נחשקים בעיניי הרבה אנשים, שרוצים לא בהכרח לעבוד בתחום אלא להכיר אותו לעומק . כיום, כשהעולם מתפתח ונפתחים בו הגבולות, הכרת שפות זרות היא הדרך היחידה להתפתח באופן אישי על ידי עשיית עסקים חובקי עולם, יצירת קשרים חברתיים עם אנשים ממדינות שונות ונגישות אל תקשורת בינלאומית . לשם כך יש ללמוד שפות זרות .   כל מי שניגש אי פעם לבחינות מכיר את התחושה הזאת : התרגשות אשר גורמת לכאבי בטן, חרדות שמא נשכח הכל, שינון מהיר של החומר על מנת לוודא שלא שכחנו שום פרט, אחרי הכל, לא מעט בחינות הם סופיות, ואי הצלחה בהן עלול לא לגרום לנו לא להתקדם הלאה . לכן אין דבר טבעי יותר מחרדת בחינות . כולנו נולדים לשפת אם אחת . יש כאלו אשר סופגים בבית שתי שפות או יותר, אך ברובנו מפעמת שפה אחת בדרך כלל, זו השפה שבה אנו משוחחים עם חברים, קוראים ספרים, או כותבים . זו השפה שאנו רגילים אליה, מאחר והסביבה שלנו, הן הקרובה והן הרחוקה, דוברת את אותה שפה. אך תמיד, אם נרצה, נוכל ללמוד  שפה זרה שתהיה לנו כשפת אם.   רבים מהנרשמים אל המבחן הפסיכומטרי תוהים מה הקשר בין המבחן לבין לימודים במוסדות להשכלה גבוהה. כיצד מבחן פסיכומטרי יכול לנבא שאכן נצליח במקצוע כזה ולא אחר, ומדוע עושים מוסדות לימודים להשכלה גבוהה קשר ביניהם. שכן ניתן להסתפק בציוני הבגרות, כדי להכריע מי יתקבל לפקולטה כזו או אחרת ומי לא. אחת השאלות הנשאלות לא פעם כאשר עוסקים בקורסי קוסמטיקה ואיפור היא האם הנרשמות אליהם עושות זאת מתוך רצון להיכנס למקצוע הקוסמטיקה והאיפור או לשם תחביב בלבד. 
אומנם יתכן מאוד שתהיה חפיפה בין השניים, ויהיו מי שיירשמו אל הקורס מתוך רצון להכיר את התחום לשם תחביב, ויבחרו בסוף לעבוד בו, או להיפך.    אחת השאלות הקשות איתן מתמודד כל בעל עסק היא כיצד לשכור מנהל חשבונות לעסק שלו. מאחר והחשיבות של הנהלת החשבונות, הן בתפעול העסק והן בבנייתו לעתיד, היא עצומה, הרי שגם בחירתו של מנהל חשבונות ואופן הפעלתו היא חשובה. לא פעם מחליט בעל העסק לשנות את גישתו כלפי הנהלת החשבונות, הכל, כמובן, שאלה של יכולות כלכליות, צרכים וגודל העסק. 
אחד כלים החשובים ביותר בכל הקשור למסחר מעשי ופרקטי בשוק ההון הינו נושא "מחזורי המסחר".מחזורי המסחר הינם למעשה סכום הכסף שנכנס ויצא מהמניה בזמן נתון לפי בחירתי.אני, בתור סוחר, יכול לדעת במדויק כמה כסף נכנס או יצא מהמניה בשעה, שעתיים, יום, שבוע און חודש שעבר ולפי זה אני יכול לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר עבור. 
 
  
   קוסמטיקה היא מכלול הטיפולים, המכשירים והתכשירים לטיפוח העור. טיפוח קוסמטי עתיק כדברי ימי האדם. בחפירות ארכיאולוגיות התגלו כלי איפור ואבקות איפור, למשל. במגילת אסתר מסופר על טיפול קוסמטי ממושך אותו עברו המועמדות "לבוא" אל המלך: "בהגיע תור נערה ונערה לבוא אל המלך אחשורוש...כי כן ימלאו ימי מרוקיהן: שישה חודשים בשמן המור ושישה חודשים בבשמים ובתמרוקי הנשים"...טיפול קוסמטי בן שנה... לא רע, נכון? הקוסמטיקה מצטיירת בעיני רבים מאיתנו כ"ייפוי". לעיתים קרובות נגדיר עבודה המתבצעת על פני השטח בלבד, אשר לא חודרת לעומק הבעיה ולא מביאה לה פתרון אמיתי כ"תיקונים קוסמטיים", אמירה שהקונוטאציות שלה שליליות למדי. בעבר, אולי, עסקה הקוסמטיקה ב"תיקונים" על פני העור בלבד. היום, עם הקוסמטיקה הרפואית והפארא רפואית, יכולה הקוסמטיקה לשנות דברים לעומק, לפתור בעיות מן השורש ולהבריא את עורנו באמת.   בני נוער רבים, לפני או אחרי צבא, מעוניינים ללמוד מקצוע בטרם יתחילו ללמוד באוניברסיטה או במכללה . קורס ברמנים מהווה אפשרות לרבים מהם ללמוד מקצוע שיעזור להם לממן את הלימודים הגבוהים, ויעניק להם אפשרות לעבוד בתחום שמעניין אותם . לכן חשוב שידעו מספר דברים על קורס ברמנים . במשך חודשים רבים למדתם בבית ובעזרת מכון הכנה לפסיכומטרי למבחן הקשה ביותר שיהיה לכם לפני כניסתכם אל הלימודים הגבוהים. כעת אתם מחכים בחשש ובהתרגשות לתוצאות המבחן. אלו יקבעו האם תתקבלו לאוניברסיטה או לא. אך אתם בוודאי תוהים כיצד מחליטים באוניברסיטה האם לקבל אתכם או לא.   אם עור פנינו חשוב לנו- ולא יתכן שלא כך הדבר- עלינו לבדוק היטב כל תכשיר איפור אשר אנחנו מניחות עליו. אם נשתמש בתכשירים לא נכונים אנו עלולות לגרום לאלרגיות, לפצעונים ולביות עור אחרות. לכן, בטרם קניתן את המוצר, בדקו היטב מה כתוב על התווית שלו. אין להתפשר בנושא זה. אחת מהטעויות הנפוצות ביותר אצל סוחרים בתחילת הדרך היא השיכחה..סוחר מתחיל שוכח ש 90 אחוז מהסוחרים מפסידים את כספם בטווח הארוך במסחר בשוק המניות מסיבה אחת, והסיבה היא "חוסר מוכנות פסיכולוגית" היום, כאשר תחומים רבים צועדים לקראת חומרים טבעיים ונטישת החומרים המלאכותיים, גם הקוסמטיקה צועדת לכיוון זה, אם מסיבות בריאותיות, אסתטיות, או אידיאולוגיות- יותר ויותר חברות משתמשות בחומרים טבעיים מן העץ והאדמה, ולא בחומרים סינטטיים, או כל חומר אחר שאינו טבעי. 
  
                         
                      
                 | 
             
         
   
   
   
   
    
    
    
  
     
     
                                         | 
                                     
                                 
                             | 
                         
                        
                            | 
                                
                             | 
                         
                     
                 |