כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים.
בתחום שילוח בינלאומי תוכלו לחסוף 10-35% מהמחיר בשוק !

 
 

המדריך לשילוח בינלאומי

כיום, כאשר גבולות נפתחים והעולם הופך לאט ליחידה כלכלית פתוחה לכל, רבים בוחרים באופציה של ירידה מהארץ,. אם לזמן מוגבל ואם לתמיד, על מנת לנסות את מזלם בעולם הגדול. על מנת להתחיל ברגל ימין עליהם לפנות לחברת   שילוח בינלאומי אשר תשלח את חפציהם האישיים מן הארץ אל ארצם החדשה.
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לשילוח בינלאומי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
תחום השילוח הבינלאומי התפתח בשנים האחרונות, ואיננו עוד משלוחים מארץ לארץ . הוא בנוי כיום על מערך לוגיסטי מתופעל ומשוכלל, על מערכת תקשורת אדירה, ובעיקר על תכנון של זמנים, כמויות ודרכים, זאת על מנת שכל שילוח בינלאומי של חפצים וסחורות יגיעו בזמן אל יעדו.
 
שילוח בינלאומי -  לא רק הובלות
 
על מנת לבצע שילוח בינלאומי באופן יסודי יש להתייעץ קודם לכן עם חברה העוסקת בכך . הייעוץ נעשה ללא התחייבות, ובמידה ואתם מרוצים מאופי תכנון השילוח ומהיכולת של החברה לבצע אותו ניתן להגיע עימהם להסכם. יועץ החברה יסביר לכם בפירוט כיצד מבצעים מבחינה פרקטית ובירוקרטית את הליך השילוח . הוא יפרט בפניכם את תכנון האריזה, ההליכים שיש לבצע מול רשויות המכס , אופי שחרור ממכס של החפצים שלכם ואת הליך ההובלה עצמו.
 
במידה ויש בידכם תאריך מעבר לחו"ל עליכם להזמין מספר שבועות קודם לכן חברת שילוח בינלאומי על מנת שתוכלו לתכנן ולבצע את השילוח כך, שכאשר שתגיעו ליעדכם החדש החפצים שלכם יחכו לכם שם. חשוב לזכור שבכל מקרה תצטרכו, במשך תקופת זמן מסוימת, לחיות ללא חפצים מסוימים אשר יהיו בהליך של שילוח או בהמתנה לשילוח . לכן יש לבצע רשימה מה חשוב לכם לשמור איתכם לתקופה זו ועל מה אתם יכולים לוותר לתקופה מה .
 
מבחינתכם, הליך שילוח בינלאומי מתחיל כשבוע לפני תאריך השילוח . אז מציידת אתכם החברה במספר ארגזים מרופדים, שבהם תארזו את חפציכם האישיים . במידה וישנם חפצים שאתם מעוניינים לקחת איתכם לטיסה יש לעדכן את החברה, ולבחון איזה תשלום עליכם לשלם במס ובמכס .
 
הליך האריזה הראשוני הוא אישי . חפצי יקרי ערך או חפצים שיקרים לכם מבחינה אישית מומלץ לקחת איתכם, על מנת שלא יינזקו בעת השילוח. שאר החפצים יהיו תחת ביטוח שעורכת החברה, וביום ההובלה תיערך ספירה חוזרת של החפצים אשר רשומים בפוליסה . במידה ותרצו להוסיף דבר מה ההוספה תיערך במקום.  
 
ביום השילוח יגיעו  אל ביתכם יועץ החברה ומובילים מטעמה . אלו יארזו את החפצים בארגזים מיוחדים וישימו אותה במכולה של 20 קוב או 40 קוב, תלוי בנפח המטען שלכם . המכולה תעבור במשאית אל מחסני החברה בנמל, ובמידה וישנה הפלגה באותו יום היא תצא אל הספינה ומשם תתחיל בדרכה אל ארץ היעד שלכם.
 
 
 
ברוכים הבאים לארץ החדשה
 
בארץ היעד, בדיוק כמו בנמל בישראל, יהיה אחראי עמיל המכס מטעמה של החברה לפעול אל מול רשויות המכס וידאג לבצע שחרור ממכס של החפצים שלכם . עלות השחרור תשולם על ידכם כחלק מעלויות העסקה הכוללת. במידה והחפצים הגיעו ליעדם בטרם אתם הגעתם אל ארץ היעד הם  יחכו לכם במחסני החברה . מחסנים אלו שמורים ומוגנים במשך 24 שעות, ואיש לא יכנס אליהם עד אשר תגיעו אל ארץ היעד . אז ישוחררו החפצים ויובלו אל ביתכם החדש .
 
ירידה מהארץ איננה הליך קל . לא פעם היא מלווה בתחושות קשה של עזיבה ובקשיי התאקלמות
שהופכים את ההתחלה למסובכת יותר. אך עם בחרתם חברת שילוח בינלאומי טובה, זה יאפשר לכם לפחות להתחיל את חייכם בארץ החדשה, עם חפציכם האישיים, כאילו מעולם לא עשיתם  ירידה מהארץ.
 
 
מילון מונחים:
מכולה- ישנן שתי סוגים של מכולות, אחת בעלת 20 קוב והשנייה בעלת 40 קוב. במידה ואתם אינכם   נדרשים למכולה בעלת 20 קוב, אתם יכולים לברר האם יש מישהו נוסף אשר איננו נדרש למכולה כזו, ולחלוק בעלויות המכולה לפי אחוזי התפוסה של כל אחד מכם.
עמיל מכס-עובד מטעם החברה,בעל רישיון לעבוד אל  רשויות המכס ומהמע"מ במדינות שונות . הוא זה שמבצע את סיווג החפצים לפי המס המשולם עליהם ואת שחרורם מן המכס.
מעקב און ליין-חברות ההובלה מאפשרות כיום לעקוב אחרי שילוח בינלאומי באמצעות האינטרנט . באתרי החברות ישנה אופציה לבחון בכל שלב ושלב היכן נמצאת המכולה וכמה זמן יעבור עד שהיא תגיע אל יעדה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.