כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים.
בתחום שילוח בינלאומי תוכלו לחסוף 10-35% מהמחיר בשוק !

 
 

התחלה חדשה בארץ חדשה

 
אחרי שנים בישראל החלטתם לעשות ירידה מהארץ, על מנת להתרענן מעט ולחוש אווירה שונה, כזו שתגרום לכם לחוש את עצמכם בצורה שונה, להתפתח באופן מקצועי, לחוות חוויות חדשות ולגלות אופקים חדשים . אך ירידה מהארץ איננה דבר קל . פתאום צריך להתחיל הכל מן ההתחלה, ועוד במקום בו לא תמיד תוכלו לפנות לשכנים שיעזרו לכם . אז איך עושים זאת בכל זאת, כדי שיהיה לכם קל יותר?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לשילוח בינלאומי
הוסף הערות
הוסף הערות
 
השלבים הראשונים של ההכנה מתחילים כבר בארץ . ניתן ללכת לפגישה בשגרירות של המדינה אליה אתם נוסעים, לבקש חומר ולהתייעץ עימם כיצד לנהוג ולאן חשוב לפנות כדי שההתחלה תהיה קלה יותר . ככל שתכירו יותר את המקום אליו אתם עוברים כך יהיה לכם קל יותר להתאקלם בו .
 
ילדים וירידה מהארץ
 
במידה ויש לכם ילדים, חשוב להכין אותם לקראת המעבר. ההכנה צריכה לכלול שיחות רבות והקשבה לחששות ולפחדים שלהם . עליכם להבין שהם הולכים להיפרד מהסביבה המוכרת שלהם, הן המשפחתית והן החברתית, לסביבה זרה שאין הם מכירים בהם איש. אתם תהיו הגורם היחידי שישמש להם עוגן . מאחר ולא תוכלו להיות איתם בכל שעות היום, הם ייאלצו להתמודד לבדם עם הסביבה והמציאות החדשה. לכן חשוב שכבר בארץ תכינו אותם לכך.
 
אחת הדרכים להכין את הילדים למעבר היא היכרות עם השפה, התרבות . וכאשר תגיעו לשם   מומלץ, לטובת הילד,  לרשום אותו תחילה לבית ספר יהודי, במידה ונמצא כזה . שכן אז יהיה קל לו יותר להתחבר לסביבה ולעבור את התקופה הראשונה עם אנשים שבאים אמנם ממקום אחר, אך בעלי רקע דומה .
 
שלב נוסף בהכנה צריך להיות עם החפצים שלכם . את החפצים האישיים והחשובים לכם תשלחו בוודאי אל ביתכם החדש, אך מומלץ לעשות רשימה על אלו חפצים ניתן לוותר ועל אלו אתם מעדיפים לשמור בארץ, אצל קרובים, ולא לקחת איתכם . ישנם חפצים שעלות המשלוח שלהם תעלה על עלות הקנייה שלהם בארץ החדשה, ולכן אין טעם לשלוח אותם . מה שכן, גם עבורכם וגם עבור הילדים, חפצים אשר יזכירו את הבית בישראל יכולים לעזור מאוד בהתמודדות עם המעבר. עצם העובדה שמדובר בחפץ מוכר תעניק לכם תחושה של בית כבר עם כניסתכם לביתכם החדש .
 
הפרטים הקטנים
 
כאשר תגיעו אל ביתכם החדש חשוב לדעת את הפרטים הקטנים שיכולים להועיל לכם . לברר היכן לעשות קניות, כיצד מגיעים לעבודה באופן המהיר ביותר, במידה ואתם דתיים- היכן נמצא בית כנסת המתאים לכם, היכן מגרשי המשחקים או הקניונים הקרובים ביותר, אל תהססו אף לברר מי השכנים שלכם, שכן אלו יכולים לשמש לעזור בתקופה בה לא תכירו איש במקום .
 
התקופה הראשונה שאחרי המעבר איננה קלה . לכן חשוב שתקלו עליכם ועל הילדים שלכם : תנו להם להתאקלם ותנו לעצמכם זמן להתרגל לסביבה החדשה . לאט לאט תגלו שהזמן יעשה את שלו והמקום החדש יראה עבורכם כבית שחייתם בו מאז ומתמיד. לא תחושו בו יותר כזרים אלא כתושבים רגילים .
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.