כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ההסבת רכבים לגז.
חסכון של 50% בעלויות התדלוק !

 
 

מערכת גז לרכב - להתחיל לנסוע נכון

יותר ויותר אנשים מבינים כיום שהמכוניות שלהם מהוות נזק להם ולסביבה שלהם. פעם זה נשמע אבסורדי: הרי החלום של כולנו היה להחזיק ברכב אחד לפחות. היו שנים שבהם אנשים התחרו למי יש יותר כלי רכב ולמי יש רכב יותר משוכלל. כיום אומנם הכיוון הוא עדיין לא הפוך, אך יותר ויותר אנשים מגלים שעליהם לשנות את הדרכים בהם הם מתניידים, ומחפשים דרכים טובות יותר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לגז לרכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
מדוע המכוניות גורמות לנזק? ראשית- פליטת הדלק ושאר המזהמים מן הרכב מהווים סכנה הן לאדם והן לטבע. השפעת המזהמים על האוויר ועל הסביבה יכולה להיות קריטית. אנו יודעים זאת כיום, מאחר ואנו רואים שאלפי אנשים מתים בגלל הזיהום הזה. שנית- עלויות אחזקת רכב עם מערכת דלק, הן העלויות השוטפות והן התקופתיות, הן גבוהות ביותר. יותר ויותר אנשים מבינים שהם יכולים לחסוך כסף רב אם לא יוציאו אותו על דלק, שבסופו של דבר גם עלול להרוג אותם.
 
הדרך הראשונה שאנשים רבים, בעיקר צעירים, בוחרים להחליף את אופן ההתניידות שלהם היא ברכיבה על אופניים. יותר ויותר בחורים ובחורות צעירות רוכבים על אופניים בערים הגדולות, ואף בנסיעות קצרות בין הערים. יותר עיריות סוללות מסלולי אופניים על מנת להגביר את השימוש בהם, שימוש זול ובריא יותר.  כך אנו זוכים לראות התגברות תרבות הרכיבה על אופניים בארצות שונות, כולל ישראל.
 
הדרך השנייה היא בנסיעה בתחבורה ציבורית. בערים בהן יש רכבות תחתיות או עיליות השימוש בהן עולה, שכן זה מפחית באופן עצום את הזיהום. במדינות שאין רכבות כאלה אנשים בוחרים לנסוע באוטובוסים. אלה אינם יקרים, קלים לשימוש, וכיום גם רוב האוטובוסים אינם מזהמים. שלא לדבר על כך שנסיעה באוטובוס חוסכת את החיפוש המייגע אחר מקום חנייה, בעיה שכולנו מודעים לה...
 
מי שבכל זאת לא יכול לנטוש את רכבו יכול להתקין בו מערכת גז לרכב. מערכת זו מקיימת את שני הצרכים של הנהגים אשר בחרו לנטוש את רכבם ולעבור לדרכי ניוד חלופיות: ראשית, מדובר במערכת שפועלת על גז ולא על דלק, ומכאן שאין היא מזהמת את האוויר. היא מפחיתה את כמות המזהמים הנפלטים לאוויר. מכוניות עם מערכות גז לרכב אינן פולטות חנקן, פיח, תחמוצת פיח, והבעירה שלהן נקייה והומוגנית יותר, ועל כן אין הן מזהמות את האוויר.
 
בנוסף, מכוניות עם מערכות גז לרכב מוזילות באופן דרסטי את עלויות אחזקת הרכב. שגז שווה במחירו לחצי ממחיר הדלק, וגם עלות הטיפול במנוע וברכב יורדת, שכן מערכת גז לרכב איננה מזהמת גם את המנוע, מכאן שהבלאי שלו נמוך יותר. התוצאה של אי זיהום המנוע היא הפחתה משמעותית בצורך לטפל ברכב, ומכאן שעלויות אחזקת הרכב יורדות כמובן.
 
אם כן, ישנם דרכים שונות להתנייד עבור מי שאיננו רוצה להמשיך להחזיק ברכבו, או עבור מי שמעוניין להמשיך ולהחזיק ברכבו, אך לוותר על נסיעה עם מערכת דלק ולעבור לנסוע עם מערכת גז לרכב. כעת, כל מה שצריך הוא להתרגל לעובדה שאנו מתניידים באופן שונה מבעבר, באופן יותר זול ויותר נקי ובריא.

 ביטוח רכב | ליסינג | גז לרכב | ביטוח מקיף | ליסינג מימוני | השכרת רכב | ביטוח חובה | ליסינג תפעולי | ביטוח מקיף | מערכת גז לרכב | ביטוח לרכב | ליסינג תיפעולי | חברות השכרה  | ביטוח צד ג

 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.