כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום בוטוקס .
השווה בין הדילים החמים בשוק וחסוך בין 60%-35% בעלות טיפול בוטוקס !

 
 

לעבור את גיל המעבר בשלום

טיפול הבוטוקס נמשך מספר דקות, בהן מוזרק החומר אל הקמט. הטיפול יכול להתבצע בקמטים שבצידי העיניים, בין הגבות, על המצח, סביב הפה, וכן בצוואר או בלסת התחתונה. בסיום הטיפול מקבלים עור חלק ומתוח, עור נטול קמטים. החזרה לשגרה היא מהירה, והתחושה היא ששוב אנו נראים כמו שנראינו כשהיינו צעירים.

 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לבוטוקס והזרקות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
גיל המעבר הינו התקופה האחרונה בה עוברים אנשים שינויים, פיזיים או נפשיים. שינויים אלו משפיעים על התנהלות החיים, על יכולות שונות ועל ההתנהגויות האישיות. לא פעם מתעוררים אנשים ומגלים שהם עוברים את גיל המעבר ואינם יודעים מה זה אומר בדיוק.
מתי מתחיל גיל המעבר? אין זו תקופה מדויקת. אצל נשים- יש הטוענים שהוא חל מגיל 40, שבו הגוף מפסיק לייצר אסטרוגן ופרוגסטרון. עקב כך נפסק המחזור החודשי וחווים ירידה ביצר המיני. לצד זה חווה האישה עלייה במשקל עקב ירידה בפעילות גופנית, גלי חום וזיעה, שינויים נפשיים כמו עצבנות ודיכאון עקב השינויים המשפחתיים, התעסוקתיים והגופניים שהיא חווה.
 
תופעה נוספת שחווה האישה עם כניסתה לגיל המעבר היא הופעת הקמטים בעור הפנים. הדבר נובע מירידה הדרגתית של כמות השומן התת עורי ואחוז הקולגן בעור, מה שיוצר חוסר גמישות בעור ויובש.
 
אצל גברים, לעומת זאת, גיל המעבר מתחיל לעיתים בגיל 35 ולעיתים מאוחר יותר. השינויים שהם חווים הם בעיקר התנהגותיים, כגון ירידה בתפקוד המיני, נשירת שיער, עלייה במשקל, נדודי שינה ודיכאון. כמו הנשים, גם הגברים סובלים מהופעת קמטים. אצל הגברים הקמטים הינם יותר ברורים ומרובים, שכן עורם מזדקן יותר במהירות, סובל יותר מצלקות (עקב גילוח יום-יומי), ועבור גברים קשה יותר להסתיר זאת, שכן אין הם מתאפרים.
 
על מנת לעבור את גיל המעבר בשלום ממליצים רופאים לעשות מספר דברים: יש לקיים תזונה נכונה, להפחית בכמות הבשר ולאכול יותר ירקות. שמירה על תזונה נכונה מקטינה את הסיכוי לחלות במחלות לב או מחלות הקשורות לכלי הדם. רופאים מציינים את החשיבות בשמירת הכושר הגופני באופן יום-יומי, הן עבור שמירה על משקל הגוף, והן עבור התחושה האישית.
חשוב ללכת בתקופה זו באופן עקבי ומדויק לבדיקות רפואיות, על מנת להיות במעקב ולטפל בכל בעיה שצצה בדיוק בזמן.
 
חשוב להשלים עם השינויים הגופניים שחווים בתקופה זו ולמצוא תחומי עניין חדשים אשר יפחיתו את המתח ויתנו עניין נוסף לחיים.
 
על מנת להתמודד עם הקמטים שמופיעים בגיל זה ניתן לבצע טיפולי בוטוקס , אשר מתקנים את הקמטים, ויוצרים עור חלק נטול קמטים. הבוטוקס הינו חלבון טבעי המופק מחיידק הקלוסטרידיום בוטליום בתנאי מעבדה, ומקובל לטיפול במדינות רבות בעולם.
הטיפול נעשה באמצעות הזרקה של החומר במספר טיפולים, אל קמטי ההבעה. קמטים אלו נוצרו מהבעות שונות: של זעם, חשיבה או כל הבעה אחרת בפנים, קמטים אלו מאונכים לפעילות השריר ונוצרים מתנועות רבות של הפנים, חשיפה לשמש, עישון או חוסר גמישות של העור.
חומר הבוטוקס חוסם את שחרור החומר המועבר מן העצבים לשריר, וכתוצאה מכך השריר איננו מתכווץ והופך נרפה.
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.