כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך וקבל הצעה חינם.
מבצע החודש - שובר הנחה של 1500 ש"ח להסרת משקפיים בלייזר !

 
 

המדריך - הסרת משקפיים

כמה פעמים איבדתם את משקפי הראייה שלכם ? כמה פעמים תפסתם את עצמכם מנקים את עדשות המשקפיים וחשים שאין בכך שום טעם ? היום יש עבורכם פתרון פשוט : ניתוח  הסרת משקפיים בלייזר. ניתוח הסרת משקפיים יאפשר לכם לחיות את חייכם בלי שתרגישו שכל הזמן משהו מפריע לכם, ותוכלו לראות בדיוק כפי שתמיד רציתם .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת משקפיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
הסרת משקפיים בפחות משעה
 
ניתוח להסרת משקפיים מתחיל בבדיקה אצל רופא ה.יניים . הרופא בודק את מבנה העין בעזרת צילומי רשתית וקרנית. לאחר מכן הוא בודק את חדות הראייה . התוצאות שיתקבלו בבדיקות אלו יקבעו האם אתם יכולים לעבור ניתוח לייזר אשר בסופו העיניים שלכם יוכלו לראות ללא צורך בהרכבת משקפיים . 
 
במידה ונמצאתם מתאימים על ידי רופא העיניים לעבור ניתוח להסרת משקפיים, יוכנסו הנתונים שלכם, כפי שהתקבלו בבדיקות, אל מחשב המכשיר. נתונים אלו יעזרו להרופא לעצב את העיניים שלכם באופן מדויק שיתאים לעדשות המשקפיים, כך שהעין תוכל להתאים את עצמה
לנתוני המשקפיים שהיו לכם קודם ולשמש להם כתחליף .
 
המכשירים בהם משתמשים בניתוחי הסרת משקפיים אלו הם אינטרלאסיק או לאסיק, שני המכשירים המתקדמים ביותר כיום. רוב רופאי העיניים עובדים עימם כיום . הניתוח מתחיל בחתך קטן שיוצר הרופא בקרנית העין, בעזרת קרן הלייזר, דרך חתך זה הוא מלטש את הקרנית ומעצב אותה לפי הנתונים שהוא הכניס למחשב בתחילת הניתוח .
 
ניתוח הסרת משקפיים  נמשך כ-20 דקות ומתבצע ללא מגע יד אדם . קרן הלייזר איננה יכולה לשרוף או לפגוע בעיניים . תוצאות ניתוח להסרת משקפיים מתקבלות לאחר שלושה חודשים . אז הראייה מתייצבת באופן סופי. אך ניתן להרגיש את ההבדל בשינוי הראייה כבר לאחר מספר ימים, הן בשיפור הראייה בשתי העיניים והן בחוסר הצורך להרכיב משקפיים יותר . 
 
עם הצלחה לא מתווכחים
 
לאחר ניתוח הסרת משקפיים  תשוחררו לביתכם ותוכלו לחזור אל שגרת החיים שלכם . יש לשמור על העיניים מפני חבלות או לכלוך, אך ניתן לעשות ספורט ולהמשיך בשאר העיסוקים היומיים שלכם. רופאי עיניים ממליצים לבוא לבדיקות תקופתיות לבדוק את מצב העיניים ולפנות אליהם בכל מקרה של חוסר ביטחון או חוסר נוחות שנוצרת אחרי הניתוח באזור הטיפול .
 
ניתוחי לייזר להסרת משקפיים הינם ניתוחים בטוחים ומוצלחים . יותר מ-70% ממי שפונה בבקשה לעבור ניתוח להסרת משקפיים מורשה לעבור אותו, ומספרים הקרובים ל100 אחוז של אלה עוברים אותו בהצלחה . ניתוח הסרת משקפיים הפך מזמן לניתוח חובה בקרב מרכיבי משקפיים אשר מעוניינים לראות בלי צורך לחפש כל הזמן את המשקפיים הנכונות והטובות עבורם . 
 
 
מילון מושגים:
הסרת משקפיים בלאסיק - מכשיר לייזר מן הדור הראשון, המטפל בניתוחי הסרת משקפיים.                    הסרת משקפיים באינטר-לאסיק - מכשיר לייזר המתקדם ביותר בתחום הסרת משקפיים , נחשב למכשיר הבטוח והמדויק ביותר בתחום .  
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.