כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעה מהמובילים בתחום השתלת השיער.
קבלו 5 הצעות וחסכו עד 50% בעלויות השתלת שיער !

 
 

התקרחות

אחת מן התופעות הנפוצות ביותר, בעיקר בקרב גברים, היא התקרחות. בתחילה מאבדים שיער במפרצים של השיער, ולאחר מכן לאט לאט, מאבדים את השיער בשאר חלקי הראש, לעיתים עד שהופכים לקרחים לגמרי, לעיתים פשוט הופכים קרחים בחלק מן הראש, ובחלקו השני נשאר שיער, המזכיר לנו שפעם היה ראשנו שעיר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להשתלת שיער
הוסף הערות
הוסף הערות
 
סרטי קולנוע, תצוגות אופנה, תוכניות טלוויזיה- כל אלה מלאים בגברים קרחים. אך עדיין נדמה שהעולם לא התרגל לעובדה שאנשים מאבדים את שיערם בגיל העשרים לערך, והופכים קרחים.
שכן העולם, המלא בתכשירים כנגד אובדן שיער, מעלה תהיות: מדוע אנשים מתקרחים או בוחרים להיות קרחים? חשוב להבין מהי התקרחות.
 
כיצד נוצרת קרחת?
 
הבסיס של שיערנו הוא פשוט: קיימים אנזימים אשר נמצאים בזקיקי השיער, ויחד עם טסטוסטרון יוצרים הורמון שנקרא DHT. כאשר הורמון זה נקלט בזקיקי השיער בחזית הראש או במרכז הקרקפת הוא מתחיל בהרס שלהם. המערכת החיסונית שלנו, לעומת זאת, מזהה את הזקיקים בהם הוא פוגע כגורם זר, ובכך תוקפת אותם עד לחיסולם.
 
בשנות ההתבגרות שלנו, נוצר הורמון הDHT בכמות שאיננה מספיקה להרס השיער. הסיבה היא שהטסטוסטרון שלנו איננו גבוה מספיק כדי ליצור כמות מספקת מן ההורמון הDHT. לאחר גיל ההתבגרות מתגבר הטסטוסטרון וכך גם שערנו מתחיל לעמוד במצב שבו יש עליו איום מפנים הגוף.
 
זקיקי השיער מתכווצים באופן הדרגתי עם הגברת הDHT, תקופת הצמיחה שלהם מתקצרת ותקופת האי צמיחה גדלה, עד אשר הם מגיעים לחוסר תפקוד מוחלט. כך, בהדרגה, השיער שהם מייצרים הוא דק יותר ואיכותי פחות, מה שגם מגביר את הסיכוי שלנו להתקרח כתוצאה מאובדן שיער על ידי נשירתו.
 
בנוסף לכך, ה-DHT פוגע בכלי הדם הקרובים לקרקפת ומקטינים את אספקת החומרים הנחוצה ליצירת החומרים שבזקיקים. אך סיבה זו היא רק שלב בתהליך של ההתקרחות ואיננה התהליך כולו. ישנו קשר בין שמנוניות הקרקפת לDHT. ככל שהקרקפת שמנונית יותר כך עולה כמות הDHT, ולכן יש סיכוי גדול יותר שקרקפת זו תסבול מהקרחה.
 
 
 
מתי מתחילה התקרחות?
 
תהליך התקרחות מתחיל בדרך כלל בשנות העשרים ונמשך אל תוך שנות השלושים. ישנם אנשים שאצלם התהליך נעצר כשלא כל הראש קרח, ויש כאלה שראשם כולו מקריח. יש מי שמוותר באמצע התהליך על הקרב האבוד ובוחר לעשות קרחת בעצמו. במצב זה, הסיכוי שהשיער יגדל שוב הוא נמוך מאוד.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.