כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום בוטוקס .
השווה בין הדילים החמים בשוק וחסוך בין 60%-35% בעלות טיפול בוטוקס !

 
 

טיפולים "ביתיים" נגד הזעת יתר

ההזעה היא מנגנון חשוב אשר מטרתו, בין היתר, לצנן את חום גופנו. בחום גוף גבוה מ-37 מעלות צלסיוס עלולים מנגנונים שונים בגופנו להפסיק לפעול, וחלבונים המפעילים תהליכים שונים עלולים להינזק. לכן אין לטפל בהזעה כל עוד היא בכמות סבירה. שונה הוא הדבר כאשר מדובר בהזעת יתר: הזעה בתנאים שכרגיל אינם גורמים להזעה, או הזעה הגורמת לאי נעימות כמו הזעה בידיים וברגליים. במצבים כאלה נרתמים האמצעים הביתיים, ולאחריהם גם הרפואיים, לפתרון הבעיה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לבוטוקס והזרקות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הזעת היתר גורמת למצבים לא נעימים. למשל: אדם המזיע בידיים יימנע מלהושיט יד לשלום, מחשש שיגרום לאדם מולו אי נעימות. אדם הסובל מהזעת יתר מתחת לבית השחי יימנע מללבוש חולצות הדוקות או בהירות. ההזעה המוגזמת מגבילה את האנשים הלוקים בה.
 
פתרון בעיית הזעת היתר יכול להיות פתרון "ביתי": על פי הרפואה הסינית, למשל, הפתרון יכול לבוא בעזרת תזונה נכונה: מזונות מסוימים נחשבים "חמים"- כאלה המגבירים את ההזעה. כאלה הם המזונות החריפים, המטוגנים, וכן המכילים קפאין (קפה, תה, קקאו, קוקה קולה ושוקולד). מי שסובל מהזעת יתר צריך להימנע מאכילתם, ולהרבות במזונות "קרים": ירקות ירוקים כגון חסה, מלפפון, שמיר ופטרוזיליה, הגורמים לאפקט של קירור הגוף.
 
גורם נוסף להזעת יתר על פי התורה הסינית יכול להיות חולשה של הכליות והריאות. כדי לטפל בכך יש לאכול מזונות המחזקים איברים אלה, כגון: אורז, שעועית, נבטים, תפוזים, תפוחים, אגסים ואבטיחים.
 
תכשירים למריחה מקומית יכולים להפחית את ההזעה לזמן שנמשך בין כמה שעות לכמה ימים. תכשירים אלה מכילים ברוב המקרים מלח אלומיניום בריכוז גבוה יותר מן המקובל בדאודורנטים. אלה הם תכשירים שיעילותם חלקית, והם גורמים לעיתים קרובות לגירויים בעור.
 
הנטורופתיה מציעה גם היא פתרונות להזעת יתר: האפשרויות הן מגוונות, החל משתיית מיץ של חצי לימון סחוט, דרך שתיית חליטה של קמומיל, מנטה,סרפד, ברוש, פסיפלורה ותות שלוש פעמים ביום, וכלה בהשריית הרגליים המזיעות בגיגית המכילה שליש כוס חומץ תפוחים על כל ליטר של מים. משהו מכל אלה אולי יעזור...
 
הרפלקסולוגיה מציעה עיסוי הנקודות בכף הרגל הפועלות על איזור הכליות והריאות, המווסת את מנגנון משק המים של הגוף ומפחית את ההזעה. גם לחיצות על אזורים מסוימים, כגון מעל הטבור, באזור הסרעפת, משפיעות על מערכת העצבים ומרגיעות אותה, דבר אשר יגרום להפחתת ההזעה.
 
אחד ההיבטים המטרידים ביותר של הזעת יתר הוא הריח הנלווה אליה. לפעמים יש צורך להזכיר ל"מזיע הסדרתי" את עובדת קיומם של מקלחת, סבון ודאודורנט. אך לפעמים גם זה לא מספיק. ריחה של זיעה תלוי הרבה מאד בהורמון ההפרשה. לכל אחד מאיתנו יש ריח שונה, הנע בין ריח מתון עד ריח חריף ובלתי נסבל. ריח הזעה תלוי, בין היתר, במזון שאנו צורכים. המזונות הידועים ברפואה העממית כ"מנקים את הגוף", כגון: שום, חילבה, סחוג, סלרי, ועירית גורמים להפרשת זיעה ולריח עז וחריף. כך גם תבלינים מזרחיים מסוימים. יש דרכים לנטרל את ריחה של הזיעה, אליבא דרפואה עממית: יש ללעוס עלי פטרוזיליה טריים הסופגים את הארומה של מאכלים אלה. אפשרות אחרת היא אכילת תפוח אדמה מבושל במים ללא כל תוספות. הוא סופג את הארומה של עשבי התיבול כמו חילבה וסלרי. גם אכילת לחפ יבש יכולה לעזור. באם כל אלה לא עוזרים יש פשוט להימנע מאכילת מאכלים "ריחניים" אלה שעות מספר לפני מפגש חברתי.
 
אם בעיית ההזעה המוגברת קשה ומציקה, וכל האמור לעיל לא עוזר- לא נותר לנו אלא לפנות לעזרת הרפואה. גם היא נותנת לנו פתרונות רבים ומגוונים החל מהזרקות בוטוקס, מכשירים חשמליים, ובמקרה הקשה ביותר- ניתוח.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.