כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך וקבל הצעה חינם.
מבצע החודש - שובר הנחה של 1500 ש"ח להסרת משקפיים בלייזר !

 
 

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר – להתפטר מנטל המשקפיים

כמו רוב רובו של הציבור, נזדקק גם אנו בשלב מסוים בחיינו למשקפי ראייה. אלה יכולים להיות משקפיים לראייה ממרחק או משקפי קריאה, ונוכל גם להחליפם בעדשות מגע. אם הינך מאלה הרואים בהרכבת משקפיים או עדשות מגע נטל או חוסר נוחיות- הינך מוזמן לטיפול לייזר להסרת משקפיים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להסרת משקפיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
ככלל, טיפול לייזר להסרת משקפיים ולשיפור הראייה נועד לאנשים מעל גיל 18, אשר עברו את הבדיקות ונמצאו מתאימים לניתוח כזה. רק בכ-20% מן המקרים לא מתאפשר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, וכ-80% מן האוכלוסיה הבוגרת מתאימים לעבור אותו.
 
הבדיקה הקובעת אם אדם מתאים לניתוח הסרת משקפיים באמצעות לייזר נעשית תוך הרכבת משקפיים. אין להרכיב עדשות מגע כשבוע לפני הבדיקה. מי אינו יכול לעבור את הניתוח?
-          מי שסובל מבעיות בקרנית העין- קרנית דקה, למשל.
-          מי שמספר המשקפיים שלו משתנה כל הזמן.
-          מי שלוקה במחלות עיניים החוזרות ונשנות- קאטאראקט, גלאוקומה וכדומה.
-          מטופלים בעלי מספר משקפיים גבוה במיוחד הסובלים מקוצר ראייה.
-          מטופלי בעלי אישונים רחבים במיוחד.
-          מטופלים בעלי עיניים קטנות ושקועות.
-          הלוקים בבעיות רפואיות כרוניות, קשות ותמידיות כמו סכרת, פסוריאזיס וכו'.
-          נשים בהריון.
 
אנשים אשר אינם עומדים המבחן ההתאמה ל הסרת משקפיים באמצעות לייזר יכולים לעבור טיפול חילופי- "אינטרלאסיק". האינטרלאסיק הוא מכשיר אשר פועל על עובי הקרנית בצורה המתקדמת ביותר, ומתאים לאוכלוסיה בעייתית יותר בראייה. מכשיר אחר שנועד לאותה מטרה הוא ה"וויבפרונט", הפועל בצורה אחרת על עובי הקרנית. ניתוחים כאלה הם פשוטים בהרבה מניתוחי הסרת משקפיים בלייזר. אלה הם ניתוחי יום אשר בעקבותיהם מתייצבת הראייה תוך מספר ימים.
 
הקרנית היא למעשה חלקה הקדמי של העין האנושית. היא מכסה את הקשתית והאישון. תפקידה של הקרנית הוא לספק את רוב העוצמה של העין. ביחד עם העדשה היא אחראית לשבירת האור, ולכן יש לה חלק בהתמקדות העין בדמות הנראית לפניה. הקרנית רגישה מאד למגע, כיוון שמתמקדים בה קצות עצבים. היא רגישה לטמפרטורות שונות או כימיקלים. ניסיון מגע בה יגרום מיד לסגירה רפלקסיבית של העפעף.
 
מטרתו של טיפול הסרת משקפיים בלייזר הוא עיצוב מחדש של קרנית העין באמצעות לייזר, ועל ידי כך- גרימת ראייה חדה ללא שימוש במשקפיים.
 
ליקויי הראייה של הניגשים אל ניתוחי הסרת משקפיים באמצעות לייזר מתחלקים למספר קטגוריות, כשההבדל הוא בליקוי ובמכשור בו משתמשים בניתוח לצורך תיקון הראייה.
 
הטיפול להסרת משקפיים בלייזר הוא טיפול פופולארי ומשתלם, מעצם העובדה שאחריו לא יחזרו רוב המנותחים למספר המשקפיים הקודם שלהם. אך מכיוון שמדובר בניתוח באזור רגיש מאד וחשוב- הרי מדובר בעינינו ובראייה התקינה שלנו- יש לעשות סקר שוק רציני בטרם נחליט מי ינתח אותנו. חשוב לבחור במרפאה מוכרת וידועה, וברופא מקצועי ומנוסה, בעל הצלחות מוכחות בתחום. על המרפאה להיות מצוידת בציוד הרפואי החדיש ביותר ופועלת בתנאי היגיינה מקסימאליים.
 
מחירם של ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר לא מועט- כ-5000- 7000 ₪ לשתי העיניים. חשוב לבצע סקר שוק ולהשוות בין המרפאות. רק אחרי שתבצעו השוואה בין המרפאות המובילות בשוק תוכלו לבחור במרפאה וברופא המנתח אשר יבצע את ניתוח הסרת המשקפיים בלייזר בעיניכם, ולהתפטר מן הנטל של הרכבת משקפיים או עדשות מגע. עוד מידע על הסרת משקפיים בלייזר
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.