כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניתוח פלסטי.
השווה מחיר וחסוך בין 50%-30% הנחה אצל מנתחים פלסטיים מובילים בישראל
להשוואה מלאו פרטים וקבלו 5 הצעות מיידית !

 
 

ניתוחים פלסטיים של סלבריטאים

מי שקורא את מדורי הרכילות מהארץ ומהעולם מגלה לא פעם שסלבריטאיות או סלבריטאים כאלה ואחרים נכנסו לחדרי הניתוח כדי לעבור ניתוחים פלסטיים ולצאת חדשים. הכל על מנת שהמצלמה תציג אותם בצורה טובה יותר, ושהמעריצים יוכלו להתעלם מגילם האמיתי ולראות אל מול עיניהם את הכוכבים האהובים עליהם, בדיוק כפי שהם תמיד חלמו עליהם, רק יפים וזוהרים יותר.  
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניתוחים פלסטיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
ניתוחי הגדלת חזה
 
הדוגמא הראשונה היא בתחום  הגדלת החזה . כוכבות רבות אשר חשות שהחזה שלהן אינו עונה לדרישות האופנה המשתנות, כפי שמכתיבים אותן מגזיני אופנה, פרסומות ודוגמניות צעירות מהן, מחליטות לעבור ניתוחי הגדלת חזה על מנת להצליח לעמוד בתחרות אשר הופכת קשה יותר ויותר עם הגיל ודרישות של הקהל והתעשייה .
 
לא קשה להבחין בהגדלת חזה, אך למען האמת כוכבות רבות כבר אינן מתביישות, והן אף מוכנות לספר על הצורך שלהן בכך. כל זה מתוך הכרה שניתוח פלסטי שכזה איננו חריג, אלא להיפך, הוא מסמל הכרה בצורך של האישה לשפר במעט את המראה שלה, לפחות כפי שהיא הייתה רוצה וכפי שנראה בעיניה לנכון . הנשים שעברו ניתוחי הגדלת חזה במהלך השנים היו, בין השאר,  ויקטוריה בקאהם, לינדסי לוהן, טרה ריד ורבות אחרות .
 
ניתוחי אף
 
ניתוח אחר מפופולאריים ביותר בקרב סלבריטאים הוא ניתוח אף . בעוד שעל חזה נשי כמעט ולא נשמעות בדיחות, הרי שעל אף של סלבריטאי איש לא יחשוש להתבדח או לדבר, ולכן כוכבים רבים אשר מופיעים מול המצלמות מודעים לכך שחוסר פרופורציה בפנים יכול להוות עבורם מכשול רציני בקריירה בכלל ואצל הקהל בפרט .
 
הפשטות של ניתוח אף, והעובדה שאין מדובר בניתוח הגוזל ימי עבודה אלא מאפשר חזרה מהירה לשגרה, גורמת לכוכבים רבים אשר חשים שיש להם צורך בתיקון האף, אם זה בהזזתו מעט, בהצרתו או הקטנתו, להיכנס אל חדרי הניתוח ולעבור ניתוחי אף . מדורי הרכילות יודעים לספר אילו כוכבים עברו במהלך השבוע ניתוח שכזה, ואם פעם הכוכבים היו מתרצים זאת בטוענה של בעיה בריאותית, הרי שכיום אין הם מתביישים להודות שמדובר בניתוח אף . בין הכוכבים שעברו אותו בשנים האחרונות היו : אנג'לינה ג'ולי, שר, שרה ג'סקיה פארקר קמרון דיאז, ופרגי (סולנית הבלאק אייד פייז).
 
 
 
להיות יפים, יותר
 
כמו כולם, גם כוכבים רוצים שהזמן יעצור והם יישארו צעירים, בניגוד לאחרים . העובדה שהם מזדקנים יכולה להשפיע על עבודתם ועל הקריירה שלהם, לכן רבים בוחרים לעשות דברים שונים כדי להצעיר את המראה שלהם, גם באמצעות ניתוחים פלסטיים כמו מתיחת חזה, הרמת חזה, מתיחת פנים, ניתוחי עפעפיים, הרמת מצח וגבה . אחד המפורסמים שעבר חלק מניתוחים אלו היה רה"מ איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, שלא פחד להודות שהוא אכן עבר אותם כדי להיראות צעיר יותר בפני קהל בוחריו .
 
ניתוחים פלסטיים אינם כפי שהיו פעם . כיום מדובר בצעד מקובל, שגם התקשורת, גם הקולנוע, וגם האנשים בתעשייה עצמם מוכנים לקבל כחלק מהרצון האנושי להישאר צעירים ולהיות יפים לתמיד. כך הניתוחים השונים מהווים פתרון ותשובה עבור אלו שהזמן חרץ בהם את עקבותיו, והם מבקשים לשנות את גזרת הדין שלו עבורם .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.