כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

גמילה הדרגתית תוך כדי עישון, תוך כ 7 ימים. ממשיכים לעשן רגיל כמות הסיגריות פוחתת מיום ליום,
ולאחר מספר ימים מפסיקים לעשן.
התחייבות ל 100% הצלחה ואחריות בכתב ל 3 שנים.

 
 

גמילה מעישון

נזקי העישון הוכחו מדעית כבר בעבר, ומסקנות המחקרים בדבר הנזקים הבריאותיים הרבים שגורם העישון, כגון: סרטן ריאות, סרטן בגרון, התקפי לב, שבץ מוחי, בעיות מין ופוריות, אימפוטנציה, הזדקנות עור מוקדמת וקוצר נשימה – ידועים לכל אדם בכלל, ולכל מעשן בפרט. הסטטיסטיקה מדווחת כי מחצית(!) מהמעשנים נפטרים מבעיה בריאותית כלשהי שקשורה לעישון; בישראל לבדה מתים 10,000 איש בשנה!
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להפסקת עישון
הוסף הערות
הוסף הערות
 

בנוסף לנזקים הבריאותיים גורם העישון לנזק כלכלי משמעותי ביותר: ההוצאות החודשיות על רכישת הסיגריות נעים בין 350 ל-1800 ש"ח בחודש, שהם בין 4,000 ל-21,000 ש"ח בשנה!

המודעות לנזקי העישון גוברת מיום ליום במקביל לעליית מחירי הסיגריות! ונשאלת השאלה מדוע, למרות המודעות לנזקים, בוחרים מעשנים רבים מידי להמשיך לעשן?


 

ההתמכרות

התמכרות! היא הסיבה לכך שלמרות המודעות לנזקים החמורים ממשיכים מעשנים רבים מידי לעשן; כאשר ההתמכרות לסיגריות היא התמכרות קשה במיוחד אשר מורכת משני גורמים:

1. התלות הפיזית בהשפעות הניקוטין

2. ההתמכרות הפסיכולוגית לפעולת העישוןשני גורמי ההתמכרות הנ"ל קיימים במקביל אצל רובם המוחלט של המעשנים, כאשר היחס בין ההתמכרות הפיזיולוגית להתמכרות פסיכולוגית הוא אינדיבידואלי ושונה ממעשן למעשן

לפי הסטטיסטיקה 4% (4 מתוך 100) בלבד מקרב המעשנים מסוגלים להיגמל מעישון בכוחות עצמם, ללא תמיכה תרופתית וללא עזרה מקצועית, כאשר השאר (96%) נאלצים לפנות לעזרה מקצועית לשם גמילתם מעישון.

מהי הדרך הטובה ביותר להיגמל מעישון


 

קיימות שיטות רבות לגמילה מעישון, אך מעטות בלבד מהן מיישמות את ההמלצות שעליהן מסכימים כל הרופאים והארגונים הרפואיים פה אחד; להלן רשימת ההמלצות:


 

1. תהליך גמילה צריך להתבסס על רצונו האמיתי של הנגמל להיגמל מעישון, ועל מוכנותו לשתף פעולה לאורך תהליך הגמילה כולו; עקרון זה עומד בניגוד לצפייה של מעשנים רבים המצפים ל"כדור פלא". אין ספק כי כל תהליך גמילה רציני ומוצלח דורש שיתוף פעולה מלא מצד הנגמל הנובעת מהחלטתו האישית בלבד, ולכן מיותר בהחלט לכפות תהליך שכזה על מעשנים, ולשלחם לתהליך גמילה מעישון כתוצאה מלחץ חברתי ומשפחתי, או להפתיעם ברישום לתהליך גמילה כ"מתנת יום-הולדת"...


 

 2. מומלץ לעבור תהליך גמילה הדרגתי, שבו כמות הסיגריות פוחתת בהדרגה, ולא לנסות להיגמל בטיפול דרסטי אחד. הפסקה צריכת ניקוטין לאחר שנות עישון רבות גורמת לשינויים פיזיולוגיים רבים, ולכן הרופאים ממליצים לעשות זאת בהדרגה בלבד.


 

 3. מומלץ שתהליך הגמילה יהיה מורכב משילוב של טיפול תכשירי בתלות הפיזיולוגית ושל ייעוץ פסיכולוגי פרטני. יש להדגיש שהצורך בטיפול משולב שכזה נובע מהעובדה כי אצל רוב מעשנים קיימת התמכרות פיזיולוגית ותלות פסיכולוגית בו זמנית. זאת ועוד, הצורך בייעוץ אישי – ובהדגשה: ולא בייעוץ קבוצתי! – נובע מכך שבניגוד לתלות הפיזיולוגית, שדומה בקרב המעשנים כולם, שונה התלות הפסיכולוגית ממעשן למעשן, וכדי להתגבר עליה יש לנתח לעומק את אופייה האינדיבידואלי של ההתמכרות הפסיכולוגית של הנגמל הספציפי.


 

 4. חשוב להמשיך את המעקב גם לאחר הגמילה, ולכן מומלץ לעבור תהליך גמילה במקום שמספק אחריות ומעקב לאחר הגמילה למשך תקופה ארוכה יותר. בנקודה זו חשוב להבין כי בשפה המקצועית לא קיים המונח "מעשן לשעבר", אלא "מעשן בתקופת רמיסיה" או "מכור נקי"; ובדומה לנרקומן, שנגמל מסמים קשים אך נמצא בסיכון תמידי לחזור לסורו, כך נמצא גם המעשן, שנגמל מעישון, בסיכון לעישון חוזר במשך כל חייו; עובדה זו מאוששת בנתונים סטטיסטיים הקובעים כי כ-90% (!) מהנגמלים מעישון – חוזרים בשלב מסוים לעשן!

לכן, המשימה המרכזית של הנגמל היא לא להיגמל בלבד, אלא לשמר את התוצאה לטווח הארוך. ומכאן יש לייחס חשיבות רבה לתקופת האחריות ולרמת המעקב לאחר גמילה.


 

סיכום

עזרה מקצועית של מומחים לגמילה מעישון מומלצת בלבד למי שקיבל החלטה סופית להיגמל מעישון, אך לא מצליח להיגמל בכוחות עצמו. כמו כן, מומלץ לעבור תהליך גמילה הדרגתי בשיטות שמטפלות במקביל הן במישור הפיזיולוגי, על ידי תכשירים, והן במישור הפסיכולוגי, על ידי ייעוץ פרטני. מומלץ גם, כאמור לעיל, לפנות למקום שדואג למעקב גם לאחר סיום תהליך הגמילה, ושמספק אחריות לתקופה ארוכה יותר.

 

בהצלחה!

 

 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.