כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח מנהלים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי ביטוח מנהלים !

 
 

איך הופכים למנהל טוב

"כל אחד רוצה להיות מנכ"ל" שרים שלום חנוך ואריק איינשטין, אך לא כל אחד יכול להיות מנכ"ל . על מנת להיות מנהל זקוקים לכישורים מסוימים, אופי מסוים, ובעיקר יכולות שיכולות לבוא לידי ביטוי לא רק ברצון ובמחשבה, אלא גם בפועל, כאשר עומדים אל מול אנשים שחלקם מאמינים שהם יכולים לעשות את העבודה בצורה טובה יותר מאיתנו, ואחרים צריכים מישהו בדמות מנהל, אשר יגרום להם להוציא לפועל את הכישורים שלהם .
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח מנהלים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
מנהל טוב איננו הופך לכזה רק בגלל שהחברה החליטה להעניק לו את תפקיד המנהל ועשתה לו ביטוח מנהלים , שכן יש סיבה שבגללה החברה נתנה בו אמון והעניקה לו את הסמכות והאחריות הנדרשת ממנהל . אחרי הכל, משמעות היותך מנהל היא שאתה צריך כל העת לדאוג שכל מה שנעשה תחתיך ייעשה בצורה הטובה ביותר, ושכל העת תדאג שהעסק יתקדם ויתפתח, כדי שגם העובדים מתחתייך ירוויחו מכך וגם אלו אשר מינו אותך, ייהנו מכך .
 
מנהל טוב : אופי שרוכשים או אופי שנולדים איתו ?
 
מיהו מנהל טוב ? ישנן תיאוריות רבות שמסבירות מיהו מנהל טוב . השאלה הראשונה שיש לשאול היא האם מדובר במשהו שנולדים איתו או משהו שניתן לרכוש במהלך השנים ? אלה הטוענים שזהו דבר מולד מסבירים שלא כל אחד מסוגל להנהיג צוות של עובדים, להיות מספיק "רע" איתם שצריך, ולא כל אחד מסוגל לפתח "ראש גדול" דבר שנדרש מכל מנהל טוב .
 
אלו הטוענים שמדובר בתכונה נרכשת מסבירים שכל עובד מתחיל מאותו קו התחלה, ועם הזמן הוא רוכש ביטחון בעבודה, לומד כיצד לשלוט על דברים, וככל שהוא מצליח יותר בעבודה בתור עובד פשוט הוא מקבל יותר ויותר סמכויות . כך הוא לומד את תכונות המנהל, למרות שבתחילת הדרך הוא לא חשב, כמו רבים אחרים, שתכונות אלו יכולות להירכש .
 
מהו מנהל טוב ?
 
מנהל טוב זוהי קומבינציה של תכונות ויכולות . קודם כל על מנהל טוב להכיר בעובדה שמעמדו לא אומר דבר על יכולותיו, וייתכן ואחרים בצוות העבודה שלו יודעים דברים שהוא אינו יודע . הוא צריך ללמוד להיעזר בהם . לכן עליו לדעת לעבוד עבודת צוות, לדעת לסמוך על עובדיו ולדעת להקשיב להם, ולוותר על האגו שלו למען טובת החברה והמטרה .
 
שנית- היחס לעובדים . בעבר היו מי שחשבו שמנהלים טובים הם אלו שגורמים לעובדים שלהם לפחוד מהם . שיטה זו מזמן איננה קיימת, שכן היא איננה תורמת דבר לתפוקת העובדים או למעמדו של המנהל . מנהל אמור להיות סמכותי אך עם זאת עליו להיות גמיש, להכיר במגבלות עובדיו, לדעת שפידבק חיובי שהוא נותן איננו מוריד בדבר מערכו או מכוחו כמנהל . לכן עליו לדעת לדבר בצורה הנכונה, ולא פעם- להתאים את עצמו לעובדים בזמן שהוא אמור להתאים אותם לעבודה ולמטרותיה, ובעיקר להתייחס אליהם כאל אנשים העובדים אצלו ולא בתור עובדים שרק מחוץ למקום העבודה חוזרים להיות בני אדם .
 
שלישית- מנהל טוב צריך להתאים את עצמו למצבים שנוצרים בעבודה . לא פעם מנהל ימצא את עצמו במצבי לחץ או מצבים לא צפויים . עליו להכין את עצמו מבעוד מועד לכל סיטואציה שעלולה להתרחש, ובמידה ולא הכין את עצמו - לדעת להפיק את הלקחים אחרי שתסתיים . מנהל טוב ידע לנתב בין תהליכים שונים שמתרחשים ביצירת מדרג חשיבות ובעזרת האצלת סמכויות לעובדיו, מתוך הכרה ביכולותיו המוגבלות .
 
מנהל טוב איננו רק מעמד או תואר. מנהל טוב הוא לא רק מי שזוכה לתנאים מיוחדים כמו רכב, משרד, חופשות או  ביטוח מנהלים . מנהל טוב הוא מי שמקדם את העסק בכלל ואת עובדיו
בפרט . אם בזמן תקופת ניהולו ירגישו העובדים שיש להם סיבה טובה לבוא לעבודה, ובעלי העסק ירגישו  שהעסק שלהם מתקדם לכיוון אליו הם חותרים, הרי שהמנהל יכול לומר לעצמו שהוא אכן מנהל טוב .
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.