כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ביטוח צד ג.

 
 

ביטוח צד ג'- לשמור על עצמנו מתביעות

כאשר אנו מעורבים בתאונת דרכים הדבר הראשון שאנו חושבים עליו הוא האם הנוסעים שעמנו או אנו נפגענו בתאונה, והאם הרכב שלנו נפגע. אם לא נפגענו אנו יכולים להתפנות לבדוק את מידת הפגיעה ברכב. אנו יודעים שלא משנה מה מידת הפגיעה ברכב- יש מי שישלם על כך- חברת הביטוח כמובן, וזאת בעזרת ביטוח צד ג' של הנהג אשר פגע בנו. בדיוק כפי שחברת הביטוח שלנו הייתה משלמת אילו אנו היינו הרכב הפוגע.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח רכב - ביטוח צד ג'
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
ביטוח צד ג' הוא כמין ביטוח חובה שמיועד לכלי רכב בלבד. הוא זה שמגן עלינו במקרה של תאונות דרכים בהם אנו מעורבים ובהן נפגעים כלי רכב אחרים. זהו הביטוח שמגן על כל נהג מפני תביעות ענק ותשלומים גבוהים על נזקים שאנו עלולים לגרום בעת תאונה. כמובן שאין זו סיבה לנהוג באופן לא זהיר, שכן, ביטוח צד ג לא מכסה בכל מקרה את כל הנזק אשר נגרם.
 
בעת תאונה, קטנה כגדולה, בה אין נפגעים בנפש אלא רק נזק לכלי הרכב, על הנהגים לקחת את שם הנהג איתו היו מעורבים בתאונה, את מספר תעודת הזהות, מספר הרכב, מספר הטלפון ומספר הביטוח. זאת על מנת שבעת הגשת התביעה לחברת הביטוח החברה תוכל להעביר את התביעה באופן מהיר לחברת הביטוח של הנהג, ונוכל לקבל במהרה את הכסף עבור הנזק שנגרם לרכב.
 
ביטוח צד ג נקבע על פי מדדים שונים: ראשית- על פי גילו של הנהג וותק הנהיגה שלו. שנית- על פי עברו התחבורתי. שלישית- על פי מצב הרכב, סוג הרכב, שנת ייצור הרכב ויכולת הסיכון של הרכב. מדדים אלו משתקללים בחברת הביטוח, כאשר, כמובן, שככל שהמדדים הם שליליים ( גיל צעיר, מעט ניסיון בנהיגה, עבר תחבורתי שלילי, ורכב מסוכן) הפרמייה של הביטוח עולה. זאת על מנת שחברת הביטוח תוכל לכסות על עצמה במקרה של תאונה אשר היא אפשרית יותר במקרה זה מאשר במקרה שבו המדדים הם חיובים יותר.
 
ביטוח צד ג' מיועד למעשה להגן על בעלי הרכב מפני פגיעה שהם עלולים לפגוע בכלי רכב אחרים בעת תאונה. במקרה שכזה הרי שהנהג הנפגע יפנה אל חברת הביטוח שלו עם פרטי הנהג, וזו תיצור קשר עם חברת הביטוח על מנת לטפל בתביעה. במקרים לא מעטים מעדיפים הנהגים "לסגור" את התשלום ביניהם, זאת על מנת שחברות הביטוח לא יתערבו בתאונה. הסיבה לכך היא שכל תאונה שמבצע נהג מעלה את הפרמיה של הביטוח שלו בעת חתימה על פוליסת ביטוח חדשה.
 
ביטוח צד ג' כולל בתוכו אלמנט של השתתפות עצמית. מדובר באלמנט שאומר שעד סכום כסף מסוים על הנהג להשתתף בתשלום, שכן הפוליסה איננה משלמת אלא מעבר לסכום מסוים. ההשתתפות העצמית תהיה גבוהה במידה והנהג זהיר ונמוכה במידה והנהג הוא בעל עבר תחבורתי שלילי. כך מבקשות חברות הביטוח לכסות על תשלומים גבוהים שהם עלולות לשלם בעתיד כתוצאה מתאונות של אותם נהגים. לכן, ככל שננהג באופן זהיר נפחית את סכומי הכסף שיהיה עלינו לשלם, וחשוב מכך, לא נגרום לפגיעה בנהגים או בכלי רכב אחרים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.