כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ a5 ספקים מובילים בתחום השלמת הבגרויות.

 
 

המדריך לבחינות בגרות

יש מי שבזמן לימודיו בתיכון התקשה בלימודים או העדיף לעשות דברים אחרים מאשר ללמוד. דברים אלה גורמים לו צורך לעשות בחינות בגרות חיצוניות- אקסטרניות - לפני או אחרי השירות הצבאי.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להשלמת בגרויות
הוסף הערות
הוסף הערות
 
בחינות בגרות אקסטרניות שונות במהותן, באופי הלימודים, אך לא בחומר הנלמד, מה שיכול לעזור למי שבזמן לימודיו בתיכון התקשה או העדיף לעשות דברים אחרים .
 
בחינות בגרות הם שלב הכרחי על מנת לקבל תעודת בוגר תיכון ועל מנת להמשיך ללימודים גבוהים. מי שלא מסיים אותן יתקשה למצוא עבודה ולא יוכל ללמוד לימודים אוניברסיטאיים . ההשקעה שיש לעשות על מנת להצליח במבחני בגרות היא הכרחית, שכן הם הכרטיס של כל אחד ואחת להשגת מקצוע לחיים .
 
מהן בחינות בגרות
 
על מנת להיות בעל תעודת בגרות מלאה, יש צורך ב21 יחידות בגרות. מינימום היחידות שקיים במקצועות השונים הוא 2 יחידות, מלבד מתמטיקה ואנגלית : במקצועות אלו המינימום הוא 3 יחידות . על מנת לקבל 21 יחידות חובה לעבור בחינות בגרות באנגלית ומתמטיקה, במינימום 3 יחידות, כאשר בשאר המקצועות ניתן לעבור ב-2 יחידות . על מנת לקבל בגרות מלאה חייבים שבמקצוע אחד לפחות יהיו 5 יחידות בגרות, קריא- הרמה הקשה ביותר .
 
בחינות בגרות הן על החומר הנלמד במהלך שנות התיכון, לפי מיקוד מיוחד שעושה משרד החינוך.
במיקוד זה בוחר משרד החינוך על איזה חומר ייבחן התלמיד ועל איזה לא . מכוני הכנה לבגרויות נדרשים ללמד את כל החומר, בדיוק כמו שהוא נלמד בתיכון, ובצורה דומה הם מקבלים את המיקוד של משרד החינוך, בו זמנית עם בתי הספר התיכוניים, על מנת ליידע את התלמידים שלהם איזה חומר ייכלל במבחן ואיזה לא . את מבחני הבגרות עוברים תלמידי המכונים בבתי הספר התיכוניים בהם למדו, באותם התנאים בדיוק כמו תלמידי התיכון אשר עורכים את הבגרויות באותו היום .
 
מכוני הכנה לבגרויות
 
כיום ישנם  מכוני הכנה לבגרויות  רבים אשר מכינים תלמידים לבגרויות . מכונים אלו מלמדים את אותם מקצועות אשר מלמדים בתיכון, עם המורים הטובים ביותר במקצוע . השיעורים במכוני ההכנה נערכים הן בבוקר והן בערב, בצורה עוקבת, פעמיים בשבוע, מתוך כוונה לאפשר למי שעובד אפשרות להגיע לשיעור אשר נוח לו.  מכוני הכנה לבגרויות מספקים לתלמיד חומרי לימוד מטעמם, ובנוסף-   עזרה בצורות שונות, כגון דרך פורומים במחשב, ועזרה אישית של המורה, אם היא נדרשת .
 
 לימודים לבגרויות במכוני הכנה מתקיימים בתנאים שונים מאלו של התיכון . תקופת הלימודים מתחילה ארבעה חודשים לפני  בחינות בגרות , בכל מועד שהן מתקיימות ( קיץ או חורף), הכיתות הן קטנות יותר במספר התלמידים, ולכל שיעור רגיל מתווסף תרגול בו המורה עונה לשאלות התלמיד ומשקיע מזמנו על מנת לעזור לתלמיד לעבור את המבחן בצורה הטובה ביותר .
 
 שבועיים עד שלושה שבועות לפני בחינת הבגרות מתחיל מרתון שיעורים, במהלכו עוברים התלמידים על כל בחינות הבגרות האחרונות במקצוע ועל השאלות הקשות במיוחד, על מנת להיות מוכנים בצורה המקסימאלית למבחן . בשבוע שלפני המבחן נערך מבחן סימולציה, בתנאים של בחינות בגרות, הן מבחינת הזמן והן מבחינת החומר. מבחן זה נבדק על ידי המורה, וכך יודע התלמיד עד כמה הוא מוכן למבחן האמיתי.
 
כאשר נרשם תלמיד ללמוד אצל מכון הכנה לבגרויות עליו לברר כמה שיעורים הוא מקבל בשבוע, אורך המרתון שנערך במכון, כמה תלמידים יהיו בכיתה והאם הוא מקבל קורס חוזר במידה ואיננו מרוצה מן הציון שקיבל . על הנרשמים לזכור שהמורים במכון ההכנה משתכרים לפי הצלחתם של התלמידים בבגרויות, לכן חשוב להם שכל אחד אשר לומד אצלם יצליח . עבור מכון הכנה לבגרויות כל הצלחה כזו היא הוכחה לדרך הלימוד שלו .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.