כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום לימודי שוק ההון.
חסוך בין 50%-30% מעלויות הלימודים - ותתחילו לעשות כסף גדול בשוק ההון !

 
 
שרותים בתחום

אבטחה ושמירה

ליסינג מימוני

סרט תדמית

מימון לעסקים משבר הקורונה

אימון אישי/עסקי

עבודה בחו"ל

בניית אתרים

קידום אתרים

פרסום ב GOOGLE

סרט לאינטרנט

סרט מוצר

פתרונות תקשורת לעסקים

שליחויות

שליחויות לרשם החברות

פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

עריכה לשונית

מרכזיות לעסקים

מערכות סולאריות

פיתוח אפליקציות לעסקים

יזמים בסלולר

פיתוח אפליקציות

שרותי ניקיון למשרדים

יום גיבוש

עיצוב פנים

אדריכלים

מסוק פרטי

חימום מים לבריכה

שעוני נוכחות

בקרת כניסה

מערכת זיהוי כניסה ובקרה

מערכת שכר לעסקים

מנהל תקשורת ומחשוב לעסקים

כוכבית לעסקים

קידום בגוגל

כספות

קידום ברשתות חברתיות

מצגות עסקיות

רישום חברות

בתי השקעות

הנהלת חשבונות

שרותי תרגום

ייצור לידים

אולפני הקלטות

סולר לחימום ביתי

עיצוב לוגו

מיתוג עסקי

הפקת סרט לחברות

ביטוח לעסק

שילוט

רואה חשבון

נכיון שיקים

שוק ההון - השפעות חיצוניות על הכסף שלנו

כמעט כל תחום בחיינו קשור בתחום אחר ומושפע ממנו. אך נדמה שאין תחום אשר מושפע יותר מהמציאות מחוצה לו מאשר שוק ההון. כל שינוי קטן במציאות החיצונית לשוק ההון יכול להוביל להשתלשלות כזאת אשר תעלה או תפיל את שוק ההון, יחד עם כל מי שמשקיע בו. לכן חשוב לדעת מה גורם לתנודות בשוק ההון, וכיצד מתמודדים איתן.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לקורס לשוק ההון
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
תנודות שוק ההון הן דבר מוכר וידוע. כל מי שמעוניין להיכנס לבורסה ילמד בשיעור ראשון של לימודי שוק ההון שעליו לדעת לא רק מתי להיכנס, אלא גם, ובעיקר, מתי לצאת. שכן בעולם הבורסה תהיה תופעת "גלית"- פעם למעלה ופעם למטה, ולעולם לא קו ישר, או תנועה של קו רציף ואחיד כלפי מעלה או מטה.
 
ממה נובעות התנודות בשוק ההון? התנודות נובעות מתופעת של היצע וביקוש. הבורסה מימיה הראשונים היא השתקפות השוק החופשי- היא פועלת על פי ההיצע שיש בה והביקושים של האנשים העוסקים בה. ככל שיש יותר היצע כך המחירים יורדים, וככול שיש יותר ביקושים המחירים עולים. לכן תנודות השוק מושפעות ממה שמבקשים וממה שמציעים הסוחרים השונים.
 
אך תנודות שוק ההון אינן מושפעות רק מהיצע וביקוש. הן מושפעות מכל תהליך קטן שמתרחש במדינה בה נמצאת הבורסה. זאת, כמובן, בהתאמה למצב הכלכלי של המדינה. אם ניקח את ישראל, לדוגמא, במשך שנים הבורסה בארץ הושפעה באופן ישיר מהמצב הביטחוני והמדיני. כך, כל פיגוע גרם להורדת הביקושים ולירידות בבורסה. הסיבה לכך היא חשש שהמצב הביטחוני יתלקח ויהיה קשה להביא משקיעים זרים לארץ, או שיהיה קשה לנהל פעילות כלכלית שוטפת.
 
אך לא רק המצב הביטחוני השפיע על הבורסה. שוק ההון הושפע מכל תנועה בתהליך השלום, מכל תהליך שלטוני, מכל פרסום דו"ח כלכלי כזה או אחר, ולמעשה הוא התנהל בקשר ישיר למצב הכללי של המדינה. כך נוצרו תנודות אינסופיות בבורסה, והיה קושי עצום למשקיעים לתכנן את המשך דרכם בבורסה, וחשש עצום אצל מי שהיה מעוניין להיכנס לבורסה, זאת מאחר ותנודות כאלו יכלו לכרסם בחסכונות שלהם ולפגוע בעתידם הכלכלי.
 
כיום הבורסה הישראלית מושפעת פחות מהנעשה במדינה. יכולנו לראות זאת הן בתקופת ההתנתקות והן בתקופת המלחמה, אז הבורסה לא ירדה ואף הגיבה בעליות שערים. תהליך זה מוכיח שהבורסה הישראלית עצמאית יותר, והכלכלה הישראלית פתוחה וחזקה, או כך לפחות רואים זאת המשקיעים בה. ובכל זאת חשוב שכל מי שנכנס לבורסה יידע שעליו להיות מוכן לתנודות בשוק, ולדעת לנתח היטב ולתכנן את צעדיו בהתאם למצב המדיני-ביטחוני וכלכלי שמחוץ לבורסה. כך יסבירו בכל מקום שמתקיימים בו קורסים לשוק ההון.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.