כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

"איתן זמיר - סוכנות לביטוח" משתייכת ל-"עתיד - קבוצת ביטוח" ופועלת בענף הביטוח משנת 1998.
הסוכנות מנוהלת על ידי סוכן הביטוח איתן זמיר, בעל הכשרות מקיפות בתחום הביטוח וניהול סיכונים.

 
 

עובדים זרים – ביטוח רפואי

בכל תלוש משכורת של עובד ישנו רישום, לצד השכר שלו, בו כתוב כמה משלם המעסיק עבור ביטוח לאומי וביטוח בריאות. לפי חוקי מדינת ישראל כל עובד חייב ליהנות מביטוח בריאות, על מנת שאם, חס וחלילה, יחלה או ייפגע בתאונה- יהיה זכאי לקבל טיפול רפואי מלא.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח עובדים זרים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
עובדים זרים אינם תושבי ישראל, ולכן אין חובה לשלם עליהם ביטוח בריאות. אך עם זאת חובה לבטח אותם להם בביטוח בריאות לעובדים זרים. זאת מאחר והם עלולים למצוא את עצמם נזקקים לטיפול רפואי כתוצאה מתאונה או מחלה אשר לקו בה כתוצאה מעבודתם או בעת עבודתם. ביטוח זה אמור לאפשר להם לקבל טיפול רפואי.
 
ביטוח עובדים זרים כולל בתוכו מספר שירותים שנקבעו על ידי משרד הבריאות. השירותים מוצעים למעסיקים על ידי חברות הביטוח אשר אצלן מבצעים ביטוח בריאות. המעסיק יכול לבחור היכן לערוך את הביטוח עבור עובדיו, ואיזה שירותים מתוך הסל הוא יכלול. כמובן שישנו מינימום שירותים שחייבים להיכלל בסל.
 
ביטוח עובדים זרים יכול להיות משולם בסך הכולל שלו על ידי המעסיק, אך המעסיק גם רשאי לנכות משכר של העובד עד שליש מסכום הביטוח. חובה ליידע את העובד הזר בקיומו של הביטוח, בניכוי התשלום משכרו, וכמובן- במה שסל הביטוח כולל. במידה ועליו להשתמש בביטוח זה יש לעזור לו אל מול הרשויות הנכונות.
 
ביטוח עובדים זרים כולל ימי אשפוז, ביקורי רופא, חדרי מיון, בדיקות מעבדה, צילומים, טיפולים שונים (אק"ג, אולטרא סאונד), תרופות, אמצעים רפואיים, ומעבר לארץ אחרת במידה והעובד נמצא לא כשיר לעבודה. הביטוח איננו כולל טיפול פסיכולוגי, לידה, אשפוז סיעודי, טיפול גנטי, תאונות דרכים או תאונות עבודה שאינן כלולות כמתחייב בביטוח.
 
מחובתו של המעסיק לבטח את עובדיו הזרים בביטוח בריאות. אם אינו עושה כך- לעובד יש זכות משפטית מלאה לדרוש זאת ממנו. אם אכן נמצא שהמעסיק עבר על החוק- הוא עלול להיענש על כך בבית המשפט. לכן, על מנת לחסוך עוגמת נפש זו, מומלץ למעסיק לעשות את כל הנדרש כדי שלעובד יהיה את הביטוח הרפואי הנכון לשעת הצורך.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.