כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום עובדים זרים

 
 

העסקת עובד זר – חובות המעסיק

מהגר עבודה הוא אדם אשר היגר לארץ אחרת לא במטרה להתאזרח בה ולחיות בה חיי קבע, אלא במטרה לעבוד בה זמנית ולחזור לארץ המוצא שלו. בשל הבעיות הביטחוניות של ישראל אשר הפחיתו כמעט עד לאפס את העסקתם של תושבי השטחים, הפכה העסקת עובדים זרים להכרח בתחומים רבים, בראשם מקצועות הבניין, החקלאות והסיעוד.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לעובדים זרים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
העסקת עובדים זרים מתאפשרת בארץ בצורה חוקית, ואולם רק תחת תנאים מסוימים. תנאים אלה מבטיחים את רווחתם של העובדים הזרים ואת היחס האנושי אליהם.
 
אם תרצה להעסיק עובד זר עליך להגיש טופס בקשה לכך ביחידת הסמך במשרד התעשייה, לענף המתאים. הגשת הבקשה כרוכה בתשלום של 500 ₪ (250 ₪ עבור עובד סיעודי).אחרי קבלת היתר ההעסקה עליך לפנות למשרד הפנים כדי להסדיר לו אשרת עבודה. גם אשרה כזאת כרוכה בתשלום אגרה שנתית של 4000 ₪ (1000 ₪ לעובדים בחקלאות).אם תאושר לו אשרה כזאת היא תוטבע בדרכונו על שמו של המעסיק.
 
מרגע קבלת ההיתר והאשרה על העובד להיות מועסק רק במקצוע שלשמו ניתן לו ההיתר, ואין לנייד אותו ממעסיק למעסיק. על המעסיק חלה אגרה של 8% משכרו של העובד הזר, אותה יש להעביר מדי חודש לפקיד השומה. יש להדגיש כי חובת תשלום האגרות וההיטלים חלה על המעסיק בלבד, ואין לנכות אותה בשום צורה שהיא, במישרין או בעקיפין, משכרו של העובד.
 
על המעסיק לחתום עם כל עובד זר על חוזה עבודה בשפה שהעובד מבין. העובד יקבל העתק אחד של החוזה. בחוזה יפורטו: פרטי המעסיק והעובד, תפקיד העובד, שכרו ורכיביו המפורטים, זמני התשלומים, מספר שעות העבודה ביום, חופשות וימים חופשיים בשבוע, ניכויים עבור תנאים סוציאליים, תנאים להיעדרות בגלל חגים ומחלות, הסדר ביטוח לאומי ותנאי מגורים הולמים.
 
מחובתו של המעסיק  לספק לכל עובד זר פוליסת ביטוח רפואי על כל סעיפיו המפורטים בחוק. הוא יכול לנכות חלקית את דמי הביטוח כמפורט מטה. חובה על המעסיק לצייד את העובד בהעתק של פוליסת ביטוח רפואי בשפה שהוא מכיר.
 
המעסיק חייב לדאוג למגורים הולמים לעובד. באם מגורים אלה לא נמצאים בבעלותו זכותו לנכות משכר העובד סכומים בהתאם למקום המגורים, המפורטים בחוק עובדים זרים התשנ"א- 1991. לפי חוק זה הוא גם רשאי לנכות סכום משכרו לצורך תשלום ארנונה ומים.
 
המעסיק רשאי לנכות משכרו של עובד זר עד 25% לצורך תשלום של עד שליש (ובמקרה של עובד סיעודי עד למחצית) מן הביטוח הרפואי שלו ולמימון חלק מן התנאים הסוציאליים. בשום מקרה אסור שהניכויים משכרו של העובד יעברו סכום שמהווה 25% משכרו. על המעסיק להעביר לעובד תלוש משכורת מדי חודש (להוציא יחיד המעסיק עובד זר למטרת סיעוד), ובו יפורטו שעות עבודתו, משכורתו והניכויים ממנה.
 
זכויות העובד הזר וחובות המעסיק מעוגנות בחוק, והפרתן גוררת אחריה קנסות ועונשים. כן חל איסור על פיטורין או פגיעה בזכויות עובד אשר התלונן על הפרת זכויותיו.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.