כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 סוכנויות מובילות בתחום הסיעוד.

 
 

סיעוד – עזרה לקשיש במסגרת ביתו

בשנים האחרונות צמח בישראל מספר העובדים הזרים בתחום הסיעוד. הדבר נובע מן המגמה התומכת במתן סיעוד אישי לקשיש בביתו ובמוסדות גיל הזהב. מדיניות זאת מעוגנת בחוק הסיעוד ובקבלת גמלת סעד, ובעקבותיה גם רבו ההיתרים להעסקת עובדים זרים סיעודיים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לסיעוד
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
חוק ביטוח סיעוד מאפשר קבלת גמלת סיעוד לקשישים אשר מתקשים בביצוע פעולות היום-יום בבית או זקוקים להשגחה. גמלת הסיעוד מאפשרת קבלת שירותים שונים, אבל לא קבלת כסף. קיימת רשימת שירותים אשר מהם יכול הקשיש לבחור את הנחוץ לו בהתאם לזכאותו ובתנאי שהם מצויים באזור בו הוא מתגורר. הרשימה כוללת מתן עזרה של מטפל ישראלי בניהול משק הבית ובצרכי היום יום, שירותי מכבסה, מימון ביקור במרכז יום לקשיש, אספקת חיתולים למבוגרים, התקנת משדר מצוקה והשתתפות במימון משכורתו של עובד סיעודי זר.
 
בני גיל הזהב זכאים לקבל היתר העסקת עובד זר בתחום הסיעוד אם הם עומדים במספר תנאים אשר נקבעו על ידי הביטוח הלאומי, אשר מסתמכים בעיקר  על יכולת התפקוד שלהם. זאת נקבעת על ידי מבחן ADL, מבחן התלות. המבחן מתבצע על ידי עובד ביטוח לאומי בביתו של הקשיש, ונועד לבחון את תפקודו. כן נבדקות הכנסות הקשיש. קיימת תקרת הכנסה אשר מעבר לה מופחתת הזכאות לגמלה
ל-50% מן הזכאות הרגילה.
 
גם אם מתגורר הקשיש בבית אבות הוא זכאי לעזרה בהעסקת עובד זר באם הוא עומד בתנאים לכך, זאת בתנאי שאינו נמצא במוסד סיעודי (שכן אם הוא נמצא במוסד סיעודי הרי ממילא יקבל את כל השירותים להם הוא זקוק). לצורך כך מוגדר מוסד סיעודי, או מחלקה סיעודית, כמקום בו נמצאים או מטופלים אנשים הזקוקים לסיעוד, תשושי נפש או תשושים. מכאן שבני גיל הזהב המתגוררים בדיור מוגן עצמאי זכאים גם הם להעסיק עובד זר.
 
אם הנך זכאי להשתתפות במימון העסקתו של עובד זר, כדאי שתפנה לחברת כוח אדם המתמחית בתחום והמטפלת בהבאתו לארץ ובהעסקתו. החברה תעזור לך בבחירת האיש המתאים ותלווה אותך בכל הפרוצדורה המסובכת הכרוכה בהבאתו ארצה. היא גם תיידע אותך באשר לזכויותיו של עובד זר , לחובותיו ולחובותיך כלפיו.
 
העובדים הזרים המועסקים בתחום הסיעוד בארץ מגיעים בעיקר ממזרח אסיה וממזרח אירופה: ארצות מוצאם הן: פיליפינים , נפאל, הודו, אוקראינה, רומניה, מולדביה ועוד. חברת כוח האדם תסייע למשפחתו של הקשיש בכל הפרוצדורה של קבלת היתר העסקה ואישור שהיה בארץ, הבאת העובד המתאים, וליווי המשפחה, המטופל והעובד עד הקליטה המוצלחת שלו בביתו של הקשיש. אנשי החברה מנוסים בהעסקת עובדים זרים, מכירים את כל החוקים והפרוצדורות הקשורים בהעסקתם ויודעים לפתור בעיות המתגלעות תוך כדי כך.
 
האפשרות "לייבא" עובד סיעודי זר ואף לקבל עזרה במימונו עוזרת למשפחה לתמוך בבן המשפחה הקשיש במסגרת ביתו. המשפחה יכולה להיות רגועה ולדעת שבן המשפחה שלהם מטופל, מוגן ובטוח, וגם הקשיש יודע שהוא אינו לבדו, שיש מי שדואג לו ושהוא אינו לנטל על משפחתו הקרובה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.