כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הביטוח לרכב.
חסכו בין 18-36% במחירי ביטוח רכב !

 
 

ביטוח לרכב - שאלות ותשובות

כל מי שרוכש רכב מחויב לעשות ביטוח רכב . לכן חשוב שיהיו בידיו התשובות הנכונות, בטרם הוא הולך לעשות ביטוח לרכב שלו .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לביטוח רכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
אילו סוגי ביטוח רכב קיימים
 
ישנם שלושה סוגים של ביטוח רכב : הראשון הוא ביטוח חובה . זהו ביטוח שהמדינה מחייבת כל נהג לעשות, ומטרתו להגן על הנהג, הנוסעים ברכב וצד ג'- הצד שמנגד אשר מעורב בתאונה . הביטוח השני הינו ביטוח מקיף, זהו ביטוח שכל נהג עושה על מנת להגן על עצמו מפני גניבות, פריצות, שריפות או כל נזק שנגרם לרכב . הביטוח השלישי  הוא ביטוח צד ג', בו אנו מגנים על עצמנו מפני תביעות של מי שמעורב איתנו בתאונה .
 
כיצד נקבע מחיר הפרמיה שעלינו לשלם עבור ביטוח רכב
 
במקרה של ביטוח חובה הפרמיה נקבעת על ידי המדינה . במקרה של ביטוח מקיף הרי שהפרמיה נקבעת על ידי חברת הביטוח, לפי שנת הייצור של הרכב, שווי הרכב, סוג העבודה של בעל הרכב, אזור מחיה, וכל נתון אשר יכול להשפיע על מצבו של הרכב . פרמיה של ביטוח צד ג' נקבעת על פי גיל הנהג, מין הנהג, מספר שנות נהיגה שלו ועברו כנהג . חשוב לציין שככל שהפרמיה שלכם גדולה יותר (התשלום שאתם משלמים לביטוח) כך השתתפות הביטוח גדולה יותר .
 
מדוע ישנה חשיבות לגיל ומין הנהג
 
אומנם אנו רוצים להאמין שכולם נוהגים באותו אופן, אך יש מי שנחשב לנהג אלים יותר בגלל גילו או מינו . נהגים צעירים הם חסרי ניסיון ולכן הסיכוי שלהם לגרום לתאונות גדול יותר . גברים נחשבים לנהגים זהירים פחות מנשים, ולכן הם לרוב ישלמו יותר מאשר נשים עבור ביטוח צד ג'.
 
מה אמור להכיל ביטוח מקיף
 
ביטוח מקיף מכיל, ברוב המקרים, רכב חלופי במצב של גניבה או תאונה, מוסך מוסכם על הנהג ועל החברה לטיפולים ברכב, גרר שעובד עבור החברה 24 שעות במקרה של תאונה או תקלה ברכב, ביטוח מפני גניבת חפצים מתוך הרכב ואזעקה אשר רוב חברות הביטוח מחייבות את הנהג להתקין ברכבו.
 
כאשר בוחרים חברת ביטוח, מה עלינו לבחון בטרם נחליט האם לעשות אצלה ביטוח רכב
 
חשוב שחברת הביטוח תהיה חברה אמינה, מקצועית, זמינה, עם שירות מהיר ואדיב . חשוב שהיא תיתן לכם איש קשר מטעמה שיטפל בכל בעיה שצצה . לחברה צריך להיות מוקד שירות שעובד 24 שעות לכל מקרה של תאונה או גניבה. חשוב שהתשלומים עבור נזק הרכב יתקבלו במהרה, ושהחברה תעניק לכם רכב חלופי באופן מיידי כדי שלא "תתקעו" ללא כלי תחבורה .
 
האם כדאי לבחור בחברת ביטוח גדולה או חברת ביטוח קטנה
 
לכל דבר יש את היתרונות  והחסרונות שלו . חברת ביטוח גדולה לא תיעלם יום אחד, יש לה יכולת לפעול מהר יותר מאשר חברת ביטוח קטנה, אך לעומת זאת חברת ביטוח קטנה היא אישית יותר, השירות בה אדיב יותר ואישי יותר . לכן חשוב לבדוק קודם כל לעצם העניין ורק לאחר מכן את סוג החברה.
 
האם ניתן להחליף חברות ביטוח
 
בכל שנה עליכם לחדש את ביטוח הרכב, לכן, במידה וחברה מסוימת מציעה לכם יותר- זכותכם לעזוב ולעבור לחברה שהביטוח בה זול יותר או מעניק לכם אופציות רבות יותר .
ביטוחים נוספים:  ביטוח רכב  - ביטוח משכנתא - ביטוח דירה - ביטוח לעסק - ביטוח מנהלים - ביטוח מקיף
רכב : נושאים רלוונטים:  ביטוח רכב  - ביטוח מקיף - ליסינג - קניית רכב - גז לרכב - ליסינג מימוני
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.