כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 

ניתוח פלסטי - איך לדמיין את התוצאות

אחד החששות הגדולים, של מטופלים הניגשים אל ניתוחים פלסטיים, הוא החשש מן התוצאות שיתקבלו מהניתוח. רבים חוששים לגשת לניתוח פלסטי, בגלל הפחד, שתוצאות הניתוח, לא יצאו כפי שהם רוצים, ואז לא תהיה להם שום אפשרות לתקן זאת, והם ייאלצו לחיות עם תוצאות של ניתוח לא מוצלח.
החשש מתוצאות לא טובות בניתוח, הוא חשש אמיתי ומובן. בסופו של דבר, כל מי שניגש לניתוח פלסטי, היה רוצה לקבל שיפור של המצב ולא מצב גרוע יותר. כולנו מודעים לכך, שלא ניתן להבטיח תוצאות טובות במאה אחוז, כפי שאף רופא, גם לא המקצועי והמנוסה ביותר, לא יכול להבטיח שהציפיות שלנו יתגשמו במלואם.
 
אך ישנם דרכים שונות, לדעת לפחות, מה הרופא יכול לעשות לנו. כיצד הוא יכול לשפר את המראה שלנו. לא מעט רופאים משתמשים באמצעים אלו, כדי לעזור לנו להבין, עד כמה הם יכולים לשנות את המראה שלנו. זאת כמובן בתוספת אזהרה, שמה שנראה טוב על הנייר, לא בהכרח יוצא כך באמת, מהסיבות המובנות.
 
הניתוח שהכי קל לרופאים, להדגים בו, את היכולת לשנות ולשפר הוא ניתוח אף. כאן יש לרופאים מספר אופציות כיצד להדגים לנו זאת. הדרך הטובה ביותר היא, בעזרת תוכנת מחשב. בעזרת צילומים קדמיים וצילומי צד של האף שלנו, יכול הרופא להראות לנו כמה הוא מסיר מן האף, וכיצד הוא מיישר אותו, במידת הצורך.
 
דרך אחרת להראות לנו, היא בעזרת דגם פנים. מדובר בדרך מסורבלת יותר, בו נבנה דגם של הפנים שלנו, עם התיקון שיהיה באף. דרך נוספת, היא בעזרת שרטוט של הפנים, עם התיקון שיתקבל אחרי הניתוח. כמובן שבשני המקרים האלו, הדיוק הוא מה שחשוב, על מנת להמחיש
לנו עד כמה, הרופא יכול לשנות את גודל האף.
 
אך כמו שציינתי, דגמים אלו, טובים על הנייר, וחשוב שאנו נזכור זאת. בעת הניתוח, מתגלים לא פעם דברים, אשר יכולים לשנות את התוואי של הניתוח ואת התוצאות שלו. מאחר ועל פני השטח, לא ניתן לראות, כיצד בנויות העצמות של האף בפנים, וכיצד דחוסים הסחוסים של האף, אז כל מה שהרופא יגיד לנו לפני הניתוח, יהיה בעירבון מוגבל.
 
אך כמובן שאין זו סיבה, לא לעשות ניתוח אף. הידע והרפואה בימנו, מתקדמים כל כך, שאנו יכולים להיות שקטים, שאם הרופא מקצועי ומנוסה, הוא ידע להגיע הכי קרוב לתוצאות אשר הוא הבטיח לנו, ואשר אנו רוצים לקבל. תוצאות אשר ישנו את מראה האף, וישפרו אותו ללא היכר.
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.