כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 

ניתוח פלסטי - לעשות ברצון או לא לעשות בכלל

לא פעם, אנו יכולים לראות אנשים מביטים בכוכבי טלוויזיה או קולנוע, ושואלים את עצמם, איך הם יכולים להיראות דומים להם. הרי שם, בטלוויזיה, בקולנוע או אפילו בצילום בעיתון, הם נראים יפים אותם כוכבים, ומי לא ירצה להיראות כמוהם? יופי שכזה, איש לא יכול שלא לשים אליו לב.
יש דרכים פשוטות, להיראות דומים לאותם כוכבים. אלו הדרכים שכולנו מכירים, ולא פעם נוטים ללכת בהן. לבישת בגדים דומים, תסרוקות דומות, נעליים מאותה פירמה, הליכה דומה, לא פעם, אנו גם מדברים באופן דומה לאותם כוכבים מתוך מחשבה, שאולי זה יעשה אותנו דומים לאותם כוכבים.
 
אך יש דבר אחד שאסור לעשות, וזה ניתוח פלסטי שישנה איבר מגופנו כדי שיהיה דומה לזה של הכוכב או הכוכבת. ניתוחים פלסטיים אינם דבר של מה בכך, ולכן הוא צריך להיעשות מתוך צורך אמיתי ורצון כנה שלנו, לשנות או לשפר את המראה. שיפור שיבוא אך ורק מתוך פגם אמיתי או מתוך תחושה של אי נוחות מצידנו, כלפי המראה שלנו.
 
דוגמא טובה לניתוחים פלסטיים שנעשים לא מעט, בגלל רצון להידמות לכוכבות, הם ניתוחי הגדלת חזה. החזה שנחשב למקור הנשיות, הפך בשנים האחרונות, לאיבר פופולארי לניתוחים אצל כוכבות קולנוע או טלוויזיה. אלו מבקשות להגדיל אותו, כדי לתת לו יותר נפח, להבליט אותו, ובכך לשנות את המראה שלהן.
 
אך ניתוח זה איננו מתאים לכולן. נשים המבקשות לעבור ניתוח זה, צריכות לקחת בחשבון מה ניתוח זה אומר, וכיצד הוא יכול להשפיע על חייהן. כאשר הן בוחרות לעבור ניתוח הגדלת חזה, עליהן לבדוק, האם אכן הן צריכות אותו, ואם כן, כיצד הגדלת חזה יכולה לעזור להן, האם הוא ישנה באופן מהותי את הפרופורציה בגופן וכמובן האם זה ייעשה באופן שיטיב עמו.
 
החלטה על הגדלת חזה , צריכה להיבדק על פי מספר פרמטרים בסיסיים. למשל,  האם החזה הוא אכן קטן, ועד כמה זה מפריע לאישה כאישה. לעיתים חזה קטן מתאים לגוף, והגדלתו תפגע ביופיו של הגוף. אם החזה קטן, ואכן הוא מפריע לאישה, עליה לזכור שלא כל מה שנראה טוב על אחרות ייראה טוב גם עליה, ולכן עליה לבדוק את מידות השתל שמתאימים לה ולא אלו שנראים טוב על נשים אחרות. ובסופו של דבר, עליה לשאול את עצמה, האם היא מוכנה לחיות עם חזה, שיש בתוכו שתל, ואינו אמיתי. לעיתים התחושה והמראה של שתל, מפריע הרבה יותר מאשר גודל החזה הקטן.
 
הגדלת חזה, כמו כל ניתוח פלסטי אחר, דורש הכנה נפשית בטרם ניגשים אליו. בהליכה לניתוח כמין זה, יש הכרה בכך שקיים פגם גופני אשר מצריך אותנו לבצע תיקון. אין זה פשוט להודות בכך, ואין זה קל לבצע את התיקון הזה, גם שכוכבים שאנו אוהבים עשו זאת לפנינו. לכן, לפני שאנו רצים לחקות אחרים, עלינו לשאול את עצמנו, אם אנו מוכנים לזה ואם זה מתאים לנו.
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.