כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
 מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מנעולנים מובילים באזור שלך.
5 מנעולנים ב SMS מיידית, או חייג 072-2575199 לקבלת הצעה
 

 
 

מנעולן - למה בכלל צריך מנעול ?

למה בכלל צריך לנעול?
מה לעשות, אבל היום כבר אי אפשר לצאת מהבית ולהשאיר את הבית פתוח, כמו שעשינו לפני 20 שנה.
העובדות ונתוני המשטרה מראים כי בעשור האחרון חלה עלייה של 550% בפשיעה הביתית.
בפועל, כל 10 דקות מתרחשת פריצה לבית בישראל (לא כולל ישובים שמעבר לקו הירוק),
כל 15 דקות נגנב רכב (בשליש מהמקרים מתוך המוסך הביתי).
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למנעולנים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
פתרונות הנעילה הם שונים ומגוונים, אבל לכולם קוראים מנעולים. מנעול יכול להיות בעל בריח אחד או רב בריחי,
מנעול מכאני, מנעול אלקטרוני או אלקטרו מכאני.

המנעול - המנעול יכול להכיל אמצעי נעילה שונים, אשר מאפשרים רק לאנשים מורשים לפתוח אותו. הצילינדר הוא אחד מהסוגים הנפוצים ביותר של המנעולים.

צילינדר - צילינדר הוא מנגנון פנימי עצמאי המורכב במנעול ומתפעל את המנעול באופן מכאני למטרת נעילה ופתיחה. לכל צילינדר קומבינציה ייחודית התואמת את הקומבינציה של המפתח ומאפשרת את פתיחתו וסגירתו. למעשה מדובר במנגנון זיהוי מכאני, המקנה אפשרות גישה למשתמש בו. כיום ישנם צילינדרים במגוון רחב מהזולים והפשוטים ועד היקרים, האיכותיים והטכנולוגיים העמידים בפני פריצה.

High Security הוא השם שמתייחס לרמת מיגון גבוהה.

טיפים בבחירת המיגון המתאים:
1. איכות - איכות גבוהה של המוצר חשובה מאוד בפתרונות נעילה מפני שהיא מבטיחה שפתרון הנעילה שלכם הוא באמת יעיל במניעה של פריצות. מצד שני הוא מבטיח לכם כניסה קלה ונוחה אל ביתכם.

2. שירות - לרכישת מוצר יש משמעות הרבה מעבר לפעולת הקניה. מדובר במערכת יחסים. במיוחד כשמדובר בפתרונות נעילה. הצרכן צריך לדעת שיש לו כתובת לשאלות, בירורים וכמובן שירות במקרה חירום.
שכל בעיה, אפילו שאלה קטנה, תקבל מענה מקצועי ואנושי לכל אורך הדרך, ומייד. לכן, כשאתם בוחרים פתרון נעילה ברשת "המרכז הישראלי למיגון", אתם יודעים שהטכנאי שייעץ לכם בבחירת הפתרון יהיה שם בשבילכם גם בהמשך.

3. נוחות שימוש - פתרונות נעילה איכותיים לא מונעים רק פריצות, אלה הופכים את חיי היום יום לנוחים יותר. מנעולים צריכים להיות קלים ונוחים להפעלה. ניתן לשלב מספר מנעולים עם מפתח אחד, כך שיאפשר שימוש בדלת הכניסה, דלת אחורית, מחסן ואפילו מנעולי המזגנים. כולם יהיו עם אותו המפתח - נוח ופרקטי מאוד.

4. בקרת שכפול - פריצות רבות מתבצעות עם מפתחות ששוכפלו בלי שבעליהם ידעו על כך. למעשה, במרבית הצילינדרים המותקנים כיום בדלתות הפלדה בארץ ניתן "לקרוא" את המפתח ולייצר מפתח חדש. המשמעות: מי שמשאיר את המפתח שלו חשוף לאנשים בעלי כוונות פליליות, נוהג כמי שחושף את כרטיס האשראי שלו לאותם אנשים.
כיום ניתן להחליף את הצילינדר בדלת לצילינדר מוגן עם בקרת שיכפול מפתחות. צילינדר מסוג זה נקרא
אקסירה (AXIRA) תוצרת HF-Securite צרפת. הצילינדר מוגן בפני כל אפשרויות הפריצות השקטות והאלימות, ומשלב בתוכו גשר מפלדה נגד שבירת הצילינדר. כמו כן, הוא כולל מפתח חכם וייחודי המכיל בתוכו קפיץ זעיר, וכרטיס אישי לשכפול מפתחות נוספים בשעת הצורך. המבנה המיוחד של המפתח מונע את שכפולו והעתקתו והוא מספק בטחון מושלם ללקוח.
גם לחברת מולטילוק (MUL-T-LOCK) ישנו צילינדר מסוג אינטראקטיב (INTERACTIVE) עם בקרת כניסה אך הוא מספק בטחון בסיסי יחסית לאקסירה (AXIRA).

עוברים דירה? תחליפו את המנעולים.
בעלי מקצוע שונים עבדו בדירה והשתמשו במפתח. אתם לא יודעים מי מהם הגון ומי לא. יכול להיות שהמפתח שוכפל והגיע לידיים הלא נכונות וזה רק עניין של זמן עד ש"תזכה לביקור" .

פורץ המגיע לדלת, ונתקל בדלת מוגנת בפני פריצה, סביר להניח שימשיך לדלת של השכן שאינה מוגנת נגד פריצה.

מוצרי ההגנה המותקנים על ידינו הינם מהמתקדמים ביותר מסוגם בעולם ומקטינים באופן ניכר את הסיכון לפריצה. הניסיון מלמד שכדאי וחשוב להשתמש במנעולים ובמוצרי ההגנה העדכניים ביותר, זאת למרות שמוצר עם הגנה מוחלטת נגד פריצה לא יוצר וכנראה גם לא ייוצר לעולם.

בשיתוף ובאדיבות אתר http://www.avgar.co.il
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.