כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ההסבת רכבים לגז.
חסכון של 50% בעלויות התדלוק !

 
 

איך לחסוך בהוצאות רכב

מי שמחזיק ברכב יודע עד כמה ההוצאות עליו יכולות להיות גבוהות. החל מתשלומים קבועים כמו: ביטוחים, טסט, דלק שמחירו רק מאמיר עם הזמן. בנוסף לכך אסור לשכוח את ההוצאות שאינן קבועות ואינן צפויות: תאונות דרכים, פגיעות ברכב, קלקולים או אפילו החלפת גלגל כתוצאה מפנצ'ר. על חלקן של ההוצאות אומנם אי אפשר לוותר, אך בהחלט ניתן להפחית חלק גדול מן ההוצאות.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לגז לרכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
הפתרון הינו פשוט: רכישת רכב ידידותי לסביבה, מה שמכונה "רכב ירוק". בשנים האחרונות, כחלק מן הניסיון להפחית את כמות הרעלים באוויר ולהפוך את הסביבה ליותר בריאה ונעימה, הורידו מדינות רבות, ולאחרונה גם ישראל, את המסים על רכבים שאינם מזהמים. כך, בנוסף לעובדה שמדובר ברכבים שהם עצמם דורשים פחות הוצאות על אחזקתם,   הרי שכעת גם רכישתם זולה יותר.
 
הוצאות רכב "רגיל"
 
עבור רכב רגיל, אשר צורך בנזין כדלק וגורם לזיהומים שונים כתוצאה מפליטת פחמימנים, חלקיקים ושאר הרעלים, אשר נמצאים בדלק עצמו, אנו משלמים כיום פי שתיים בתשלומים על הדלק, ובעתיד הקרוב נאלץ לשלם עד 4000 שקל יותר, על רכישת רכב כזה, מה שנקרא "מס זיהום", זאת- בנוסף לירידה בהטבות רכישת רכבים מזהמים אשר מבצעות קבוצות שונות.
 
אחזקת רכב הצורך דלק יקרה יותר, שכן המנוע שלו מתלכלך אף הוא כתוצאה מן הזיהום, ויש צורך להחליף בו חלקים באופן תדיר יותר מאשר רכב ירוק, למשל רכב המונע על גז. הבלאי של חלקים ברכב הוא גדול יותר מאשר ברכב שאיננו מזהם, כמו רכב בעל מערכת גז. לכן עלויות אחזקת הרכב הינן גבוהות יותר גם כיום.
 
הוצאות רכב "ירוק"
 
למי שירכוש כלי רכב "ירוקים" תהיה בקרוב תחושה טובה בכיס, שכן הוא ייהנה מהטבות של עד 4000 שקל בעת רכישת המכונית (תלוי איזה סוג מכונית זו, ועד כמה היא מפחיתה את כמות זיהום האוויר), בנוסף, מס הקנייה על רכב ירוק ירד, בזמן שרכב מזהם יאלץ לספוג ירידה זו בעלייה על מס הקנייה עליו. 
 
ישראל איננה המדינה הראשונה אשר מפעילה תוכנית לעידוד רכישת כלי רכב "ירוקים". מדינות רבות כבר החלו בתוכניות אלה בעשור האחרון, אם על ידי הורדת מס על רכישת רכבים "ירוקים" או סבסוד רכישת כלי רכב כאלה. הם עודדו בעזרת הטבות, מענקים ומסעות פרסום ציבוריים מעבר של פקידי הממשלה ושריה מנהיגה בכלי רכב מזהמים לכלי רכב "ירוקים". מדינות רבות נלחמות בזיהום האוויר אשר גורם למותם של אלפים כל שנה ולפגיעה בבריאותם של עשרות אלפים. הדרך הטובה ביותר להיאבק בכך היא דרך הכיס של הצרכן. כך הוא ירכוש מכונית, וזו תהיה ידידותית לסביבה.
 
הוצאות על רכב, כפי שהסברתי, הינן יקרות ביותר. לכן אנו מנסים לחסוך כמה שיותר בהן. יחד עם זאת, נוכל לחסוך גם על ידי נסיעה משותפת של מספר חברים ברכב אחד, נסיעה בתחבורה ציבורית, הימנעות מנסיעות קצרות וכדומה. רכישת רכב "ירוק" כמו רכב הנוסע על גז, הוא שביל הביניים עבורנו. שכן מיחד אנו נוסעים ברכב, ומאידך- משלמים פחות- הן בעת רכישתו והן עבור אחזקתו.

  ביטוח רכב | ליסינג  | גז לרכב | ביטוח מקיף | ליסינג מימוני | השכרת רכב | ביטוח חובה | ליסינג תפעולי | ביטוח מקיף | מערכת גז לרכב | ביטוח לרכב | ליסינג תיפעולי | חברות השכרה  | ביטוח צד ג

 
 
 

 

 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.