כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

 
 

 טיירס 4 יו בע"מ מציע לכם מנוע השוואת מחירים של חברות צמיגים מומלצות, אשר המסייע לכם לבחור איזה צמיגים מומלץ לקנות , איזה צמיגים הכי טובים , על מנת להחליף צמיגים לרכב בקלות, במהירות ובמחיר הזול והמשתלם ביותר. באתר ניתן למצוא חברות צמיגים מומלצות אשר מציעות ללקוחותיהן צמיגים במבצע והנחות עד כ- 60%, הנחה ממחיר המחירון. ניתן לבצע חיפוש על פי סוג הרכב ללא צורך בדגם הצמיג, לאתר את הפנצ'ריות הקרובות ואת המחיר הזול ביותר. לאחר מציאת צמיגים לרכב מישלין או כל סוג של צמיגים אותו תרצו לרכוש, ניתן להגיע אל הפנצ'ריה המוצעת על מנת להרכיבם. התשלום יבוצע בבית העסק רק לאחר הרכבת הצמיג החדש על רכבך. לא הרכבת? לא שילמת.

ישנן מספר המלצות שיעזרו לכם לשמור על הצמיגים שלכם לאורך זמן. בגלל האקלים בארץ, מרבית הצמיגים מאבדים את גמישותם ומתייבשים תוך זמן יחסית קצר. צמיג שמתייבש או נסדק מאבד את אחיזתו המלאה בכביש ועלול להתפוצץ. לכן כדאי לבדוק מדי פעם את הצמיגים שלכם ואם אינכם מצליחים להבחין בכוחות עצמכם במצב הצמיגים, כדאי להכנס למוסך או לפנצ'ריה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. על מנת לשמר את גמישות הצמיג לאורך זמן, מומלץ להשתמש בחומר התזה מיוחד אשר מעט את תהליך ההתייבשות של הצמיג. בנוסף, כמובן, יש לקרוא את המלצות היצרן.

כמו כן, ללחץ שבצמיגים יש משמעות גדולה. כל חריגה בלחץ של הצמיגים תביא לצריכת דלק מוגברת, לבלאי של הצמיגים ולאחיזת כביש לא מספיק טובה. זהו בהחלט מצב לא רצוי לאף נהג.

ניתן למלא בצמיגים גז חנקן במקום אויר. גז חנקן ישמור על אקלים יבש בתוך הצמיג ויאריך את חיי הצמיג. בנוסף, חנקן ימנע מהצמיג מלהתחמם תוך כדי הנסיעה, דבר שיעזור לצמיג להאריך חיים ולשמור על רמת בטיחות גבוהה בכביש.

אנו בטיירס 4 יו בע"מ ממליצים להקפיד על קבלת טופס אחריות לצמיגים שלכם שהוא בדרך כלל ניתן לארבע שנים מיום הרכישה, ולבדוק שרכשתם צמיגים של 
חברות צמיגים מומלצות, ושהצמיגים שרכשתם עומדים בתקנים בינלאומיים. באתר של טיירס 4 יו תמצאו צמיגים לרכב מישלין, תוכלו ללמוד ולהבין איזה צמיגים מומלץ לקנות, איזה צמיגים הכי טובים ומה הן חברות צמיגים מומלצות ביותר. 

 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.