כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ההסבת רכבים לגז.
חסכון של 50% בעלויות התדלוק !

 
 

מערכות גז - שאלות ותשובות

בימנו, כאשר מחירי הדלק עולים וגואים וזיהום האוויר מסכן את חיינו, מערכות גז לרכב הינן הפתרון הטוב ביותר לרכב שלנו ולחיינו . לכן חשוב לדעת במה מדובר וכיצד זה עובד .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לגז לרכב
הוסף הערות
הוסף הערות
 
מה זו מערכת גז לרכב
 
מערכת גז לרכב הינה מערכת גז שמתקינים ברכב שקיימת בו מערכת דלק רגילה, והיא מאפשרת לנו לנסוע על גז במקום על דלק . המערכת בנויה ממיכל גז אשר מותקן בתא המטען, ובתוכו יש גז הדחוס במצב נוזלי . בעזרת ממיר חום הוא הופך לגז אשר מוזרק מן המיכל לבוכנות שבמנוע, וכך הוא מניע את המנוע על גז .
 
האם מערכת גז לרכב באה במקום מערכת הדלק
 
כן ולא . אנו מתניעים את הרכב על ידי מערכת הדלק, אך מהר מאוד אנו עוברים לנסוע על מערכת הגז . כאשר נגמר הגז במיכל המערכת חוזרת באופן אוטומטי להסיע את הרכב על ידי הדלק שבו.
 
האם מערכת הגז לרכב הינה בטיחותית
 
מדובר במערכת בטיחותית מאוד, אף יותר ממערכת הדלק . מערכת זו עומדת בתקנים המחמירים של הטכניון, מכון התקנים הישראלי והאיחוד האירופי . מדובר במערכת אשר לא יכולה להתפוצץ או להישרף בעת תאונה או פגיעה ברכב . בעת דליפה מן המערכת נסגרים שסתומי המערכת . כך שהדליפה לא תפגע ברכב ובנוסעיו .  יש למערכת שסתומי ביטחון ששומרים על הרכב ועל נוסעיו.
 
כיצד מתקינים מערכת זו ומי עושה זאת
 
המערכת מותקנת על יד מוסך מורשה . המערכת מותקנת הן ברכב ישן או ברכב חדש שנקנה זה עתה . על כל החליפים ברכב יש אחריות וביטוח, וכל מה שעליכם לעשות הוא להשיג אישור ממשרד התחבורה על שינוי מבני ברכב . המערכת מותקנת בתא המטען של הרכב, כאשר לצד הנהג מותקן כפתור, אשר משנה את אופן נסיעת הרכב מנסיעה על דלק לנסיעה על גז או להיפך.
 
האם מערכת גז לרכב מוזילה או מייקרת את הנסיעה ברכב פרטי
 
הן באופן היום יומי והן לטווח הארוך מערכת גז לרכב מוזילה את הנסיעה ברכב פרטי .
ראשית, מחיר הגז נמוך במחצית ממחיר הדלק . שנית, המערכת פחות מזהמת את המנוע ופחות מלכלכת אותו, ולכן הרכב דורש פחות תיקונים מאשר רכב אשר נוסע על דלק .
 
כיצד מערכת גז לרכב מזהמת פחות את איכות האוויר שלנו
 
רכב בעל מערכת גז נוסע על גפ"ם (גז פחמני מעובה) . מדובר במערכת הומוגנית של גז ואוויר אשר מפחיתה את כמות הרעלים כמו חומצה ופחמימנים, ולא פולטת רעלים כמו פיח, תחמוצת פיח או חנקן . מערכת הגז לרכב היא בעלת שריפה נמוכה ובעירה נקייה אשר איננה פוגעת בשכבת האוזון.
 
אילו טיפולים נוספים נדרשים לרכב כאשר הוא מכיל מערכת גז
 
מערכת גז לרכב איננה משנה את אופי הטיפולים ברכב . יש לעבור בדיקה לאחר אלף הק"מ הראשונים, על מנת לבחון את המערכת, ולאחר מכן יש לקיים ברכב בדיקות תקופתיות רגילות . מערכת גז לרכב הינה מערכת בטיחותית, אמינה ויציבה שאיננה פוגעת ברכב ואיננה מסכנת אותו.
 
האם מערכת גז לרכב פוגעת או משנה את יכולות הרכב
 
בתחילת הנסיעה תחושו שינוי בהאצה, אשר תהיה נמוכה יותר מאשר במערכת דלק, אך שאר הנסיעה תהיה רגילה ואף טובה יותר לטווח ארוך,   שכן המנוע יפעל טוב יותר מאשר במערכת דלק .
 
האם מערכת גז לרכב מקובלת רק בישראל או גם בכל העולם
 
בישראל החלה הממשלה בשנים האחרונות להעניק הטבות במס לאלו הבוחרים במערכת גז לרכב, מתוך הכרה בשירות שמערכת זו עושה לאיכות הסביבה . בשנים האחרונות קמו תחנות דלק רבות אשר מוכרות גם גז לרכב . בעולם תחום זה מפותח מאוד . מדינות מעניקות הטבות וקוראות לאזרחיהן לעבור למכוניות המבוססות על מערכות גז לרכב , על מנת לשפר את איכות הסביבה שלהן .
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.