כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום הליסינג לעסק.
השוו וחסכו בין 15-25% במחירי הליסינג - עד 100% מימון לרכב !

 
 

ליסינג - לנסוע עם GPS

כמה פעמים נאלצתם לנסוע לרחוב מסוים בעיר שאינכם מכירים את הדרכים בה, ובמקום לשבת בפגישת העסקים שלשמה הגעתם לעיר זו מלכתחילה מצאתם את עצמכם מחפשים שוב ושוב את היציאה אל הכביש ממנו באתם, כדי להתחיל את המסע שלכם בעיר מחדש? כן, כולנו עברנו זאת. דרכים לא ברורות, כבישים סגורים, אינספור פניות שאין לנו מושג לאן הן מובילות. הפתרון הוא מכשיר GPS איכותי.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לליסינג מימוני
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
בכלי רכב רבים יש כיום מכשיר כזה, ואם לא- נהגים רבים מקבלים שירות זה דרך מכשירי הפלאפון שלהם. העניין נובע הן מצרכים בטיחותיים והן מטעמי נוחות. מכשיר זה יכול לשרת כל נהג או נהגת, גם את מי שמתמצא בדרכים, ובודאי מי שלא מתמצא בהן. שכן מכשיר כזה לא רק מורה לנו היכן נמצא מחוז חפצנו וכיצד להגיע אליו, אלא גם עוזר לנו להרגיש בטוחים שאנו נוסעים בכיוון הנכון למקום הנכון לגבי מקומות שאיננו בטוחים כיצד להגיע אליהם.
 
מהו מכשיר GPS? מדובר במכשיר שפועל על ידי תקשורת לוויינית, ומראה לנו בעת הנסיעה כיצד להגיע ממקום למקום. המכשיר מותקן ליד הנהג. בטרם יצאנו לדרך אנו רושמים בדיוק את כתובת היעד אליו אנחנו אמורים להגיע, ברמת פירוט של עיר, רחוב, בית. כך, אנו יכולים להיעזר במשך הנסיעה  במכשיר כדי לדעת בדיוק כיצד לנסוע, ובאלו דרכים נגיע במהירות האפשרית אל יעדנו.
 
ישנם מכשירי GPS משוכללים, אשר מאפשרים לנהג לנסוע בבטחה וגם מעניקים לו הפעלה נוחה של המכשיר. למשל, ישנם מכשירים אשר, בנוסף למפות הויזואליות, הן נותנים גם הנחייה קולית לנהג, וכך אין הוא צריך להסתכל במפות המכשיר תוך כדי נהיגה. מכשירים מסוימים גם מדווחים על מקומות עניין לנהגים, כמו: תחנות דלק, מסעדות, בתי מלון וכדומה. מכשירים רבים מאפשרים לנהג ליהנות מתכנון הדרך עוד בטרם יצא אליה, וכל שינוי בה יוצר תכנון חדש ומהיר.
המכשירים כיום הם בעלי זיכרון רב, ומאפשרים שמירה- לא רק של מפות אשר מוכנסות אליהם- אלא גם כתובות וניווטים שונים אשר חוזרים על עצמם.
 
אז למי זה טוב? בעלי עסקים אשר שוכרים רכב ליסינג לעובדיהם רוכשים לא פעם עבור הרכב גם מכשירי GPS. כך עובדי החברה הצריכים לנסוע ממקום למקום יכולים להתנייד במהירות ואינם צריכים לבזבז זמן על חיפוש היעד שלהם. מאחר ומדובר במכשירים שיכולים לעבור מרכב לרכב, העובדה שמדובר ברכב ליסינג איננה צריכה למנוע את רכישתם.
 
מכשירי GPS הם מכשירים שימושיים מאוד הן לנהגים הנמצאים שעות רבות על הכביש והן עבור מי שנוהג בערים או דרכים בעייתיות, הן מבחינת היכולת ההתמצאות בהן והן מבחינה ביטחונית או בטיחותית. מכשירים אלו מספקים לנהגים אופציה להגיע אל יעדם מהר יותר, בצורה בטוחה יותר, ובעיקר- לחזור הביתה בשלום, בלי עיכובים מיותרים.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.