כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות בתחום הלבנת שיניים.
חסכו בין 20-40% במחירי הלבנת שיניים

 
 

חיוך

מה אנחנו בסך הכל רוצים לקבל כאשר אנו קמים בבוקר? כאשר אנו יוצאים מן הבית ופוגשים את השכן ? או כאשר אנו מגיעים אל המשרד או פוגשים חברים ? פידבק חיובי, הקשבה, חיבוק חם, אבל אנחנו מוכנים להסתפק בחיוך . כי אחרי הכל חיוך אומר לעיתים הרבה יותר ממה שאומרות מילים .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להלבנת שיניים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
חיוך משמעותו תחושה טובה, קירבה, שמחה אשר נוצרת כאשר מוצאים משהו שחיפשנו, רואים משהו שאנחנו נהנים ממנו, והרבה יותר מזה- בגלל שפוגשים מישהו שאוהבים . שמחה מבטאת הנאה, שעשוע, אשר אנו חווים במקרים מסוימים . העובדה שלא תמיד אנו מחייכים מבליטה עד כמה הדבר אשר בגללו אנחנו כן מחייכים חשוב ומרגש אותנו .
 
כיצד נוצר חיוך ?
 
חיוך הוא הבעת פנים אשר נוצרת על ידי מתיחת שרירי הפה . הוא יכול להיגרם, כפי שציינתי, כתוצאה מהנאה או רגש, אך גם מגירוי משהו שאנו חשים באותו רגע . אלו גירויים שחלקם יכולים להישחק, ומחיוך הופכים לתגובה אדישה, וחלק אחר של הגירויים ימשיך לגרום לנו לחייך גם אחרי שחשנו אותו פעמים רבות בעבר .
 
חיוך הוא איננו תגובה נלמדת או נרכשת אלא תחושה שאנו נולדים איתה . כבר בהיותנו תינוקות אנו מחייכים, גם אם התנועה של הפה מתבצעת עוד לפני שיצאו לנו שיניים . כאשר יוצאות לנו השיניים- הרי שאלו יתגלו בחיוך. ככל שיהיו לנו שיניים יותר לבנות כך החיוך יהיה נקי, זוהר ויפה יותר. לכן אנשים רבים עוברים  הלבנת שיניים אשר הופכת את החיוך שלהם לדבר שהסביבה שלהם נהנית לראות .
 
סוגי חיוך
 
ישנם שני סוגי חיוכים לפי הפסיכולוגיה של החיוך: אחד הוא חיוך דושאן, זהו חיוך נלמד, שכולל את תנועת שני השרירים הראשיים שליד הפה ואת אלו אשר מקיפים את ארובת העין . זהו חיוך שמבטא תגובה בלתי רצונית לרגש אמיתי . לכן לא פעם עולה התהייה האם מדובר בחיוך אמיתי או לא . לדעת רבים  חיוך זה נחשב לחיוך אמיתי .
 
סוג אחר של חיוך הוא "פאן אמריקני" אשר מבטא צורך מקצועי בלבד לבטא רגש. מדובר בחיוך שבו רק שרירי הפה נעים, והוא מביע נימוס והוקרה . חיוך זה מוכר אצל נותני שירות למיניהם כלפי הלקוחות שלהם . אין בחיוך הזה תחושת רגש אמיתי, אלא הכרח חברתי ומקצועי שנדרש מהם .
 
ישנם סוגי חיוכים רבים אחרים, ביניהם כאלו החושפים את כל שיניי הפה הקדמיות, כאלה הנעשים בפה פעור, או כאלה שנעשים בפה סגור מתוך ביישנות . אנו נדע אם מדובר בחיוך אמיתי כאשר הרגש והחיבה ילוו גם במילים, תנועות גוף, והכרה במעשי ודברינו על ידי מי שמחייך לעברנו .
 
כאשר אתם קמים בבוקר ומצחצחים שיניים דאגו שהפה יהיה נקי כדי שהחיוך לא יפגע ומי שעומד מולנו ייהנה גם מריח טוב ולא רק מחיוך יפה . אם השיניים שלכם צהובות הרי שטיפול הלבנת שיניים יהפוך את החיוך שלכם ליפה יותר . כך יוכלו אנשים ליהנות מחיוך שיגרום להם להרגיש את חיבתכם אליהם, ואתם תרגישו טוב כי גרמתם למישהו אחר לחייך גם כן .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.