כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות
העוסקות בתחום רפואת הפה. השווה בין מרפאות שיניים שונות
 וחסוך 25%-15% מעלויות הטיפול שיניים

 
 

צחצוח שיניים בצורה נכונה

מרוב שאנו עושים זאת נדמה לעיתים שאין אנו זוכרים איך בדיוק עושים זאת . הכוונה כמובן לצחצוח שיניים בצורה הנכונה . שלוש פעמים ביום אנו מצחצחים שיניים, על מנת להסיר חתיכות אוכל וחיידקים אשר מצטברים בשיניים שלנו, אך בכל זאת בכל פעם כשאנו מגיעים לשיננית במרפאת השיניים אנו מופתעים לשמוע שלא עשינו זאת נכון . אז איך כן מצחצחים שיניים ?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למרפאות שיניים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
המברשת והמשחה נכונים- הצחצוח נכון
 
על מנת לצחצח נכון יש לבחור, ראשית, מברשת שיניים שמתאימה לפה שלנו . המברשת צריכה להיות שטוחה, עם סיבי ניילון מעוגלים ורכים, כאשר החלק הקדמי שלהם צר. הידית צריכה להיות נוחה לאחיזה, המברשת צריכה להיות באורך 2-3 שיניים . את המברשת יש להחליף בכל חודשיים שלושה, או כאשר אנו רואים שסיבי הניילון נשחקו . אחרי שבחרנו מברשת שיניים עלינו לבחור משחה . המשחה צריכה להכיל פלואוריד בריכוז המתאים לגיל שלנו . זאת על מנת להגן על השיניים שלנו מפני עששת .
 
נמרח לאורך כל סיבי הניילון את המשחה באופן דק, ונתחיל בצחצוח, כאשר האזורים אותם מצחצחים הם משטח השן הפונה אל הלחי, המשטח שלועס והמשטח הפונה אל הלשון . הצחצוח צריך להיות עדין, מהחניכיים כלפי מעלה, בזווית של 45 מעלות, בתנועות קצרות וארוכות כלפי מעלה, קריא- כלפי השן . המטרה היא להסיר את החיידקים הנמצאים שם .
 
הצחצוח מבוצע כל העת, על 2-3 שיניים בו זמנית, בתנועה של הלוך וחזור, במשך מספר פעמים . לאחר מכן ממשיכים לקבוצה הבאה וכך בכל משטח של השיניים . בעת ניקוי המשטח הפנימי של השיניים, זה הפונה אל הלשון, יש להניח את המברשת בצורה אנכית ולבצע תנועות אנכיות הולכות ונשנות מול כל שן בנפרד .
 
לאחר מכן יש לבצע צחצוח של אזור הלעיסה שמעל השיניים (היכן שנמצאים הכתרים) . מומלץ לעשות זאת גם באזור שאיננו לועס, מאחר וגם שם מצטברים חיידקים, למרות שנדמה לנו שאין זה קורה, בגלל שאין אנו משתמשים באזור זה . צחצוח זה יש לעשות הן בשיניים התחתונות והן בשיניים העליונות . 
 
אחרי הצחצוח
 
אחרי הצחצוח מומלץ לעבור עם חוט דנטאלי בין השיניים, על מנת להסיר חתיכות אוכל אשר לא הוסרו בצחצוח . החוט עובר בין השיניים . מי שאינו חש בנוח עם כך יכול לעשות זאת גם בעזרת קיסם, בסוף כל ארוחה . לאחר מכן יש לשטוף את הפה במי פה, כדי לנקות היטב את החניכיים ולהשאיר ריח טוב בפה .
את צחצוח השיניים יש לעשות שלוש פעמים ביום : בבוקר, אחרי שקמים, בצהריים, אחרי הארוחה ובלילה בטרם הולכים לישון . הסיבה לצחצוח האחרון היא שחיידקים שונים מתרבים דווקא אחרי שעות מסוימות בתוך הפה, ולכן גם מרגע אכילת ארוחה מוקדמת הצחצוח לפני השינה יכול להשפיע עליהם . כמו כן, צחצוח לפני שינה מסלק סוכרים הגורמים להתססה במהלך הלילה, הפלואוריד שבמשחה שומר על השיניים מפני עששת, וברגע שהפה איננו פועל קל יותר לו לעשות זאת .
 
צחצוח שיניים נכון יכול להשפיע על אופי טיפולי השיניים בעתיד ולהפוך אותם לפשוטים וקלים יותר, שכן אז השיניים לא יסבלו מחורים, מריקבון או ממחלות ודלקות . אם מקפידים על צחצוח שיניים עקבי נקבל לא רק ריח טוב או שיניים לבנות, אלא גם שיניים בריאות, שאינן צריכות טיפול רפואי מיוחד .
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.