כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד
 בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות בתחום שיקום הפה.

 
 

מבנה הפה

כולנו נוהגים ללכת מדי פעם לרופא שיניים, מי לטיפולים פשוטים כמו סתימות וניקוי שיניים, ומי אשר ,לצערו, נאלץ לעבור טיפולי השתלות או שיקום הפה . טיפולים אלה נדרשים הן בגלל הכאבים והדלקות שנוצרות בשיניים, והן בגלל שהפה הוא אחד מן האיברים שאנו משתמשים בו הכי הרבה, ולכן לא פלא שהוא גם זה שסופג לא מעט מחלות, דלקות, פצעים וכדומה . לכן כדאי להכיר את מבנה הפה .
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לשיקום הפה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
הפה משמש אותנו לשימושים רבים : לדיבור, נשימה, אכילה, שתייה, ואף לניקוי הגוף כאשר אנו חווים בחילות מסיבות שונות . הצורך לשמור על הפה הוא עקבי ויום יומי . בעוד ששיער אנו יכולים לחפוף אחת ליומיים, או אף בתדירות נמוכה יותר, הרי שאת הפה אנו נדרשים לנקות שלוש פעמים ביום . אחרת לא רק שנריח לא נעים אלא גם נגרום לו לדלקות שונות .
 
השיניים
 
הפה בנוי ממספר חלקים . החלק הבולט הוא כמובן השיניים . לכל אדם יש 16 שיניים עליונות
ו-16 תחתונות, סך הכל 32 שיניים . תפקיד השיניים הוא ללעוס את האוכל למנות קטנות, על מנת שנוכל לעכל אותו . ישנם שלושה סוגי שיניים: החותכות שתפקידן לחתוך את המזון, הטוחנות שתפקידן ללעוס ולטחון אותו, ואלו שקורעות את המזון-   ניבים.
 
שמירת השיניים נעשית על ידינו, בעזרת צחצוח שיניים, ניקוי שלהן בעזרת חוט דנטאלי ושטיפתן בעזרת מי פה . הטיפולים בשיניים הינם מורכבים ורבים, ומתחילים כבר מגיל צעיר, אחרי שהשיניים הראשונות בוקעות, בגיל שנתיים (אז הפה כבר שלם בשיניי חלב, השיניים הראשונות שלנו) ונמשכים עד גיל זקנה, אם בטיפול בשיניים שלנו, ואם בהרכבת שיניים
תותבות .
 
הלשון
 
חלק אחר של הפה היא הלשון. תפקידה להעביר את המזון מצד לצד ולערבל אותו. כמו כן, האופן בו היא נעה בפה הוא האופן בו נאיית אותיות ונהגה מילים . יחד עם פתיחת הלסתות (אלו המחזיקות את השיניים), נוכל להוציא קולות מן הפה, לדבר ולשיר. שרירי הפה והלסתות הם אלה שפותחים את הפה . ככל שהשרירים גמישים יותר כך הפה יפתח יותר .
 
הפה משמש עבורנו לא רק כפתח למערכת העיכול, אלא גם הוא מבטא עבורנו את חוש הטעם אשר מרכזיו נמצאים בחיך (חלקו העליון של הפה), בלשון ובחלל הפה . שם הטעם חובר אל סיבי העצבים וגורם לנו לחוש אותו . כמו כן הפה משמש עבורנו לדרך נשימה תחליפית לנשימה דרך  האף . ישנם אנשים שבזמן השינה יכולים לנשום רק דרך הפה, ולכן יוצאים מפיהם קולות . אלו הן הנחירות .
 
שמירה על הפה היא חיונית . כפי שציינתי, ישנן דרכים שונות לשמור על הפה , הן על ידנו באופן עצמאי בבית, והן בעזרת טיפולים המתבצעים על ידי רופא שיניים במרפאות . שיקום הפה הוא אחד מסוגי הטיפולים שחווים אלה אשר לסתות הפה או השיניים שלהם נפגעו . אחרי טיפול זה
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.