כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות
העוסקות בתחום רפואת הפה. השווה בין מרפאות שיניים שונות
 וחסוך 25%-15% מעלויות הטיפול שיניים

 
 

מרפאות שיניים - ולא לפחד כלל

ישנה אמירה ש"המקום בו אתה נמצא קובע את העמדה שלך". אם נשאיל את האמירה הזאת, הרי שניתן לומר שהמקום בו אתה נמצא קובע את מד הפחד שלך ממנו. אנחנו, באופן שונה אחד מהשני, קובעים כמה אנו מתייחסים לפחד ממקום מסוים, וכמה נותנים לפחד הזה להשפיע עלינו.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק למרפאות שיניים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
פחד הוא תכונה טבעית. כבר בהיותנו ילדים אנו מגבשים פחדים מסוימים אשר מצריכים תגובות ופעולות מסוימות מאיתנו כדי להתגבר עליהם. לא תמיד הדבר אפשרי, לא תמיד זה קורה, אך בעזרת התמודדות נכונה אנחנו מצליחים לעמוד מול הפחד, ואנחנו יכולים לו. ברגע שזה קורה פעם או פעמיים- הפחד נחלש, ולעיתים אנו נהנים מתוצאה הפוכה באופן קיצוני, קריא- מתחילים ליהנות ממה שקודם לכן פחדנו ממנו.
 
מרפאות שיניים מהוות את המקום האידיאלי לפחד. מגיל צעיר אנו רוכשים פחד מרופא השיניים ובמיוחד ממקומות כמו מרפאות שיניים. המחשבה על מה שאנו עומדים לעבור שם, ועל כך שאין לנו שום אפשרות לעמוד מול זה, גורמת לנו לפחוד הן מהטיפול עצמו, וכתוצאה מכך- אף ממרפאות השיניים בכלל. גם אם אין בהן דבר מפחיד, העובדה שבהן מתקיים טיפול זה גורמת לנו לפחוד.
 
הפחד מטיפול שיניים בכלל, וממרפאות שיניים בפרט, גורם לנו לא פעם לוותר על טיפול שיניים, ובכך לפגוע בבריאותנו. זו כמובן תגובה קיצונית לפחד שאנו חשים. יש כאלה המבקשים לדחות ככל הניתן את הטיפול. גם שיטה זו איננה התמודדות עם הפחד, ויוצרת בעיות בריאותיות אשר מעמידות את הפחד בפרופורציה אחרת.
 
כדי להתמודד עם הפחד שלנו עלינו להבין אותו, עלינו להבין את המשמעות שלו, ועלינו להבין את השפעתו עלינו. טיפול שיניים הוא טיפול הכרחי לבריאות שלנו, ובלעדיו הסבל יהיה רב מן הפחד שלנו. אך זה לא הדבר היחידי שיש לנו לדעת על הפחד שלנו. עלינו לזכור שאין לפחד ביסוס, שכן טיפול שיניים הוא כמו כל טיפול רפואי אחר, אשר מתחיל בנקודה מסוימת ונגמר כעבור זמן, ומשם החיים נמשכים כרגיל. השפעתו עלינו היא שולית הן בכלל בחיים והן בזמן בו הוא מתבצע.
 
מרפאות השיניים השתנו בשנים האחרונות, זאת כדי לעורר תחושה שונה מזו שהן עוררו בעבר. מרפאות השיניים בנויות כיום באופן ידידותי יותר למטופלים, צבעוניות יותר, הן מעניקות תחושה נעימה יותר מאשר בעבר. כך כל מי שנכנס אליהן לא יכול לחוש פחד, שכן אין המקום מעורר פחדים עוד.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.