כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור. מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד
בקשה להצעת מחיר מ 5 מרפאות בתחום ההשתלות שיניים.
חסכו בין 20-30% ממחירי השתלות שיניים בשוק ! 

 
 

שיקום הפה מהו

אנשים רבים סובלים מתפקוד לקוי של השיניים, ובעיות אסתטיקה בפה. לכן שיקום הפה הוא הפיתרון עבורם. שיקום הפה יכול לשחזר את השיניים, לטפל בסגרים, ולמנוע שחיקה של השיניים או להשלים חסרים בשיניים.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להשתלות שיניים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
טיפול שיקום הפה בנוי על מניעה, תכנון נכון וביצוע של טיפול מקצועי. על המטופל להתייעץ תחילה עם רופא השיניים שלו, וזה ישלח אותו למומחה לשיקום פה על מנת להתחיל בטיפול במידת הצורך.
 
 תחילה הוא יאבחן אותו על ידי בדיקות וצילומים כגון צילום פנוראמי וצילומי C.T, לאחר מכן הוא יכין עבורו תוכנית טיפול ויסביר אותה, כמו כן במידה וקיימות חלופות, עליו להציג אותן למטופל. התוכנית יכולה לקחת שנים, והיא תהיה כולה תחת השגחתו של המשקם.
 
משקם הפה הוא בעל המומחיות הרבה ביותר ברפואת שיניים. במהלך לימודיו הוא רוכש ידע על כל תהליכי האבחון וטיפולי השיניים האפשריים, אם בשיניים חלקיות או מלאות, ואם בבעיות מולדות או נרכשות.
 
שיקום הפה נעשה אצל המומחה, כאשר בעת הצורך הוא יעביר את המטופל למומחים אחרים, לשם השלמה או טיפול מיוחד כמו טיפולי חניכיים, טיפולי שורש, אורתודנטיה (יישור שיניים) או- במידה ויש- צורך לניתוחי לסתות.
 
שיקום הפה נועד לשחזר את השיניים, להשלים שיניים חסרות, למנוע בעיות סגרים, ליצור שיניים תותבות או לבצע השתלות ועוד. כך למעשה משוחזרת מערכת הלעיסה והאסתטיקה של הפה. השיקום נעשה באמצעות השלמת שיניים חסרות, השגת רציפות בשיניים, יצירת עמידה וצורה תקינה של קשתות השיניים, קבלת מישור תקין, סגר תקין ואיזון נכון במגעים שבין השיניים העליונות והתחתונות.
 
הטיפול ייצור מבנה חדש לכותרת השיניים אשר נפגעה עקב עששת או חבלה אחרת, הוא ייצור גשר, קרי חיבור כתרים יחד אל שורשים קיימים, שיהוו יחידות תלויות שישלימו שיניים חסרות.
חוסר בשיניים גורם להפרעה בלעיסה, נטיית השיניים לכיוון מסוים ושינויים בסגר. הוא גם יוצר בעיות אסתטיות כמו פתיחת מרווחים ואובדן גובה הסגר שמוביל לשינויים במפרקי הלסתות.
 
המשקם יחליט האם ניתן לבצע השתלה במקום השיניים החסרות, או שעדיף לבצע שיניים תותבות, שימנעו בעיות בלעיסה וסגירה לא טובה. השיניים התותבות יכולות להיות חלקיות או שלמות, נשלפות או קבועות. השיניים התותבות יאחזו על ידי ווים נסתרים שלא יפגעו במבנה האסתטי של הפה. במידה והמשקם יחליט על שתל, הרי שהוא ישתיל בורג לעצם הלסת, כאשר אחרי תקופה מסוימת השתל ייחשף. טיפול ההשתלות נעשה באמצעות אמצעי הדמיה שונים, כגון צילומי C.T.
חשוב להתחיל בטיפול בגיל מוקדם, במידה ומתגלה הצורך, על מנת שהבעיה לא תסתבך. יש להקפיד תמיד על הוראות הרופאים, לשם כך חשוב שהרופא עליו החלטתם לפנות יהיה אמין בעיניכם, אדיב, מסור ומקצועי. אל תהססו לשאול אותו שאלות, ולבוא אליו לביקורות ככול הנדרש.
 
שיקום הפה הוא הליך לא פשוט ולא קל, אך לא פעם הוא הכרחי, לכן חשוב להיות סבלני ולהיות מודע לעובדה שיידרש זמן עד שתראו את התוצאה השלמה.
 
שיקום הפה בישראל הוא מן המפותחים והטובים בעולם, לכן אם אתם זקוקים לטיפול שכזה אל תהססו לפנות לרופא השיניים שלכם לאבחון, על מנת שיחליט האם אתם צריכים לעבור אותו.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.