כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניתוחי אף.
חסכון של 15-30% מהמחירים בשוק לניתוח אף !

 
 

המדריך לניתוח אף

מתקרב הקיץ ואיתו החופש הגדול. בעונה זו בני נוער רבים בוחרים לעבור שינוי פיזי, על מנת להרגיש טוב יותר עם עצמם ולהגיע "חדשים" אל שנת הלימודים החדשה. אחד השינויים שבני נוער רבים בוחרים לעשות הוא ניתוח פלסטי באף. מדובר בניתוח פשוט אשר משנה את צורת האף ומעניק לפנים מראה יפה יותר.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניתוח אף
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
ניתוחי אף הפכו פופולאריים בשנים האחרונות בגלל פשטותם ובגלל ההצלחה הגדולה בתוצאותיהם. ניתוח אף הוא ניתוח אשר בני נוער ומבוגרים רבים מבקשים לעבור כאשר הם מבחינים שהאף שלהם איננו סימטרי, פרופורציונאלי למבנה הפנים או שהוא בנוי באופן שאיננו נראה להם.
 
אופי הניתוח
 
ניתוח אף מתחיל בבדיקות המתבצעות אצל רופא מנתח. הוא יבחן את מצב האף, את גודלו ואת המבנה שלו. לאחר מכן הוא ישלח את המטופל למספר בדיקות שתוצאותיהן אמורות לעזור לו בעת הניתוח. מדובר בבדיקות שתן, א.ק.ג, דם, ועל המטופל למלא שאלון רפואי, בו יישאל על אלרגיות מהן הוא סובל או מחלות בהן הוא חלה.
 
לאחר שהרופא יסביר למטופל את כל הליכי הניתוח, ייקבע לו מועד. ביום הניתוח יגיע המטופל אל המרפאה, יקבל חומר טשטוש, ולאחר מכן זריקת הרדמה. בחדר הניתוח ישהו בעת הניתוח הרופא המנתח,אחות והרופא המרדים של הניתוח. ניתוח אף יכול להתרחש בשני אופנים: הראשון- על ידי חתך בנחיריים, אשר מאפשר למנתח לטפל באף מבפנים. השני- על ידי חתך בבסיס האף ומעל לשפה, כך ששלד האף נחשף. בדרך זו נוקטים כאשר יש לטפל בקצה האף או בסחוסים. דרך זו משאירה צלקת באף.
 
אחרי הניתוח
 
ניתוח אף נמשך בין שעה לשלוש שעות, לאחריו ייצא המנותח אל חדר התאוששות, ועוד באותו יום או ביום המחרת ישוחרר לביתו. עם יציאתו מן המרפאה יהיה אפו חבוש ויהיו בו משטחי יישור. אלו יוסרו ממנו תוך עשרה ימים עד שבועיים. בימים הראשונים יחוש המטופל כאבים ונפיחויות, ואף יהיה דימום מהאף בגלל הטיפול שנעשה בו.
 
החזרה לשגרה תהיה מהירה: אומנם תידרשו לא לעסוק בפעילות ספורטיבית זמן מה, אך את שאר הדברים היומיומיים שלכם, תוכלו לעשות בלי בעיה. יש להימנע מחשיפה לשמש, ויש לדאוג שהאף לא יקבל מכות, על מנת שלא ייפתחו התפרים. חשוב מאוד להקפיד על הוראות הרופא, הן לגבי הטיפול באף והן לגבי הטיפול בכאבים.
 
תוצאות הניתוח ייראו לאחר שלושה חודשים עד חצי שנה. בתחילה האף יהיה נפוח ולכן אין להתייחס לכך. חשוב לציין שבטרם מתחיל הניתוח יציג לפניכם הרופא הדמייה ממוחשבת של האופן בו האף שלכם יראה. חשוב לזכור שאין זה אומר דבר לגבי התוצאה הסופית. אחרי הכל, לא מחשב מבצע את הניתוח אלא בן אנוש.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.