כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניתוחי אף.
חסכון של 15-30% מהמחירים בשוק לניתוח אף !

 
 

ניתוח פלסטי - לא מה שחשבתם

ניתוחים פלסטיים הפכו בשנים האחרונות לדבר שאין אדם אשר איננו חושב עליו בצורה כזו או אחרת. אנשים מדברים על ניתוחים פלסטיים שונים כאילו מדובר בהליך שגרתי, והכול כדי לשפר את מראה גופם ולשנות בכך את איכות חייהם. למען האמת, אכן מדובר בהליך שנהפך עם השנים לפשוט יותר ויותר, ולכן אנשים רבים מוכנים לעבור ניתוח פלסטי אחד או שניים בחייהם.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניתוח אף
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
ישנם תחומים שונים של ניתוחים פלסטיים, ומטרת כולם היא לשפר את איכות החיים של המטופלים ולאפשר להם להיראות טוב, ובכך להעניק להם כרטיס כניסה משופר לעולם, אם בתחום המקצועי ואם בתחום הרומנטי. בנוסף לכך, שיפור המראה גורם להם להרגיש יותר טוב ויותר שלמים עם עצמם.
 
ניתוח פלסטי לשיפור המראה
 
בני נוער רבים מנצלים את חופשת הקיץ על מנת לעבור ניתוח אף. ניתוח זה בא כדי  להצר או לקצר את האף כדי שייראה פרופורציונאלי יותר לפניהם. בני הנוער רבים חשים שהאף שלהם מוטה לצד או גדול מדי לפניהם. לכן הם פונים למנתח פלסטי, על מנת שיבצע ניתוח אשר יעניק לאף שלהם מראה חדש. ניתוח אף אפשרי לבצע מעל גיל 16, במידה ואין בעיות בריאותיות המונעות זאת. זהו בניתוח פשוט של שינוי פני האף מתוכו. אחרי 24 שעות משוחררים המטופלים לביתם וחוזרים אל שגרת חייהם.
 
ניתוח פופולארי אחר הוא ניתוח הגדלת חזה לנשים. זהו ניתוח שמטרתו להגדיל את שדיהן. נשים רבות מבקשות לעבור ניתוח הגדלת חזה מאחר והן חשות חוסר ביטחון עצמי, אשר מונע מהן לחוש נשיות כפי שהיו רוצות. הניתוח מתבצע רק לאחר שמנתח פלסטי קובע שאכן הניתוח נדרש, ולפי הגודל שנקבע מראש בין הרופא למטופלת. הניתוח אפשרי רק אחרי שהשדיים מקבלים את גודלם וצורתם הסופית.
 
ניתוח הגדלת חזה נחשב לניתוח מורכב, אך עם זאת סיכוי ההצלחה שלו גדולים. הניתוח מתבצע תחת הרדמה מלאה, ולא נמשך יותר משעתיים. בניתוח מחדיר הרופא אל שדי האישה, חומר סיליקוני דרך חתך שיעשה מתחת לפטמה או בקפלי השד. חומר זה אמור להגדיל את נפח החזה של האישה ולתת לשדיה מראה בולט יותר.
 
ניתוח פופולארי נוסף הוא ניתוח  שאיבת שומן, המיועד לגברים ונשים כאחד. ניתוח זה איננו בא במקום דיאטה, אך הוא מאפשר לאנשים להסיר שומן באזורים בהן דיאטה אינה מסירה אותו, כגון: אזורי הרגליים, הישבן, המותניים, הקרסוליים, והברכיים. שאיבת שומן הינו ניתוח שמתבצע בדרך כלל לבני 40 ומטה, בעלי עור גמיש, אשר רגישים להשמנות מקומיות.
 
ניתוח שאיבת שומן מתבצע בעזרת החדרת צינורית אל אזור השומן בו רוצים לטפל, וממנו נשאבים בכל טיפול בין 2 ל-3 ק"ג שומן. הטיפול ייעשה בהרדמה כללית, ויחזור על עצמו מספר פעמים, שכן אין אפשרות לשאוב יותר מכמות זו בלי להפר את האיזונים הנוזליים בגוף. ההפסקה בין טיפול לטיפול תימשך מספר חודשים.
 
 
ניתוחים פלסטיים לחיים אחרים
 
בעיות של מראה אינם בעיות של מה בכך. הלעג של הסביבה, החולשה שחשים מול אנשים אחרים, התחושה שהדבר הוא בלתי נמנע ואין מה לעשות נגדו. כל אלו יכולים ליצור חוסר ביטחון אשר מעכב התפתחות אשר הייתה יכולה להיות טבעית ביותר. ניתוחים פלסטיים באים לשפר את המראה, אך למעשה הם מסוגלים גם לאפשר התפתחות והתקדמות אישית, הן מול הסביבה, אך גם מול עצמנו. ניתוחים פלסטיים נחשבים כיום לפשוטים ומוצלחים יותר מאשר בעבר. כאשר הם נעשים בידי ידיים מקצועיות אפשר להיות סמוך ובטוח שהניתוח יעבור במהרה ובאופן מוצלח. כך ניתוח פלסטי יכול לשנות את חייכם.
 
 
מילון מונחים:
שתל סיליקוני- שתל עטוף סיליקון ומלא בג'ל או במים פיזיולוגיים. השתל יכול להיות מוחדר מתחת לשריר השד או מעליו.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.