כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך בטופס ושלחו בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 מנתחים פלסטיים באזור לכם !
 וקבלו הצעות שיחסכו לכם 50%-30% בעלות הגדלת חזה

 
 

הגדלת חזה - הפופולארי שבניתוחים הפלסטיים

לאחרונה פורסם סקר בו נקבע שהניתוח הפלסטי הפופולארי ביותר הוא ניתוח הגדלת חזה.
לפי נתוני הסקר (שפורסם באתר NRG  בנובמבר 2007) 36% מה ניתוחים פלסטיים המתבצעים כיום הם ניתוחי הגדלת חזה או עיצוב השד. בנוסף מראה הסקר שרוב הנשים אשר עוברות ניתוח הגדלת חזה מעדיפות שתל של 300 סמ"ק על פני שתלים של 350 או 200 סמ"ק. עולה השאלה: מדוע ניתוח הגדלת חזה הוא כה פופולארי?
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק להגדלת חזה
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח אשר במהלכו מכניס הרופא המנתח שתל אל תוך שד האישה, וכך מגדיל אותו. השתל מכיל סיליקון או מים פיזיולוגיים. הוא בנוי בצורות שונות: כמו כרית שד הנותנת צורה הדומה לחזיית פוש-אפ או בצורת אגס. השתלים עצמם מחזיקים מעמד זמן רב, למרות שקיים סיכון שהם יתפוצצו ואז יהיה צורך להחליפם באופן מיידי.
 
אם כן, מדוע ניתוח הגדלת חזה הינו כה פופולארי? הסיבה העיקרית לכך היא, כנראה, תחושת חוסר ביטחון וחוסר השלמה עם המראה הפיזי של האישה. נשים רבות בעלות חזה קטן חשות שאינן נשיות מספיק, וחשות עקב כך חוסר ביטחון. בעולם גברי הביטוי של האישה כאישה צריך להיות מובהק, ולא מעט נשים מביעות אותו גם דרך המראה שלהן, זאת, כמובן, בהתאמה להתנהגות הגברים כלפיהן.
 
הסבר אחר שאפשר לתת לתופעת הפופולאריות של ניתוח הגדלת חזה הוא שהתופעה הפכה להיות פתוחה ותקשורתית כל כך עד שהמודעות אליה מחלחלת גם לנשים אשר בעבר לא היו מסכימות לעבור ניתוח כזה. מאחר וכיום התקשורת והחברה לא רואות בניתוח זה דבר מוזר או בעייתי, הרי נשים רבות רואות בניתוח הגדלת חזה דבר טבעי ביותר.
 
הסבר נוסף שאפשר לתת לתופעה הוא שלא מעט נשים מפורסמות עברו ניתוח שכזה. כאשר כוכבות קולנוע, דוגמניות או זמרות מוכנות לעבור ניתוח הגדלת חזה, ואין להן בעיה לדבר על כך, הרי שהדבר נתפס לא רק כדבר טבעי אלא גם כחלק מתופעת הפופ הגלובלית. בדיוק כמו שאנשים רבים מחקים לבוש ושיער של גיבורי תרבות, כך נשים רבות מחקות את גיבורותיהן אשר מבצעות הגדלת חזה.
 
כפי ששמנו לב בסקר, וכפי שאנחנו שמים לב לא פעם במדורי הרכילות ובמדורי החדשות , ניתוחי הגדלת חזה הינם ניתוחים פופולאריים מאוד. על כן אין זו בושה לעבור אותם, במיוחד אם חשים צורך נפשי או פיזי לעבור אותם. החשוב מכל הוא לעבור את הניתוח במקום ראוי ומקצועי, ובלב שלם.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.