כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום ניתוח פלסטי.
השווה מחיר וחסוך בין 50%-30% הנחה אצל מנתחים פלסטיים מובילים בישראל
להשוואה מלאו פרטים וקבלו 5 הצעות מיידית !

 
 

ניתוח פלסטי לעיצוב הישבן

בעקבות כניסת אופנת החוטיני לחיי היום יום שלנו התפתח טרנד חדש של ניתוחים פלסטיים: ניתוח לעיצוב הישבן. מדובר בניתוח חדשני ומאד פופולארי באירופה ובדרום אמריקה.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לניתוחים פלסטיים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
הרצון בישבן עגול ומעוצב, כמו גם הרצון בחזה עגול ומעוצב, מקורו ברצון להגיע לגוף נשי בעל קימורים עגולים. אם במשך השנים חלה אצלכן, הנשים, צניחה בישבן, ואתן מעוניינות לעצב אותו מחדש ו"להרים" אותו- ניתוח פלסטי זה נועד לכן. בו ניתן להרים את הישבן  ולבצע REMODELING- עיצוב מחדש של הישבן לפי טעמה של המטופלת.
 
קיימות שתי דרכים לבצע עיצוב מחדש של הישבן האחת היא ניתוח והשתלת שתל סיליקון:
הניתוח מתבצע על ידי השתלת שתלי סיליקון לישבנים. הוא אורך כשעה וחצי,ומתבצע תחת הרדמה מלאה. הוא מצריך אשפוז של לילה, ועשרה ימי החלמה שבמהלכם ישנים על הצד. אחרי הניתוח אפשר לשבת, מפני שהשתל נמצא בין הגב התחתון לישבן. החתך הנסתר מעוגל ומעוצב לפי קימור הישבן של כל מטופלת, והוא מוסתר באמצעות התחתון. שתל הסיליקון המושתל בישבן הוא חזק ועמיד יותר מזה המושתל בחזה. הניתוח יכול להתלוות לשאיבת שומן. הסיכונים בניתוח השתלת הסיליקון, כמו בכל ניתוח, הם בעיקר סיכוני זיהום.
 
הדרך השנייה בה ניתן לבצע ניתוח פלסטי לעיצוב הישבן היא בעזרת שאיבת שומן ממקומות בגוף בו הוא מיותר והזרקתו לרקמת הישבן, על מנת לבצע את עיצובו. כך, למעשה, "תופסים שתי ציפורים": גם שואבים את השומן המיותר, וגם מפנים אותו למקום בו הוא נחוץ. גם השימוש ברקמה העצמית מונע בעיות של דחית הגוף את החומר המוזרק אליו.
 
וכך מתבצע הטיפול: הרופא מסמן על הגוף את המקום בו יש ריכוזי שומן המיועדים לשאיבה, ואת המקומות אותם יש למלא. אז עוברת המטופלת הרדמה מלאה ומתבצעת בה שאיבת שומן. אחרי זיקוקו של השומן וניקויו משאריות דם ורקמה הוא מוזרק לשרירי העכוז, בכמויות של 600-800cc לכל עכוז.
כל התהליך נמשך כשעתיים עד שלוש שעות.
 
הבעיה שיכולה להיווצר כשנוקטים בדרך זו היא שכלי הדם סביב מקום הזרקת השומן לא יתפתחו מהר מספיק, מה שיכול להביא להיווצרות נמק שומני אשר יגרום לזיהום.
 
לסיכום, אם חשקה נפשך בישבן מלא וסקסי נוסח ג'ניפר לופז- היום תוכלי לממש חלום זה. הניתוח הפלסטי לעיצוב הישבן מתאים לנשים שאינן שמנות מדי ואינן רזות מדי. ולשאלה האם מידת המכנסיים שלך תעלה בעקבות הניתוח נענה- לא ולא!
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.